Bulgaria sunny beach

Anonyymi

Käykö eurot edes epävirallisesti?

14

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      yleensä ei! mut levoja voi vaihtaa takas euroiksi hotellin rahanvaihtopisteessä.Voi myös vaikka vaihtaa 50e setelin siten, että kotiin lähtiessä vaihtaa vain 20e edestä levoja ja pyytää 30euroo takas.

    • Anonyymi

      Ainakin jotkut mittaritaksit hyväksyvät kympin jne. euroseteleitä. Pidä vain mielessäsi vaikkapa Crownin vaihtokurssi, niin tiedät asioivasi rehellisen taksin kanssa. Heitäkin nimittäin on.

    • Anonyymi

      Crownin vaihtopisteitä on kymmenittäin kaupungissa Aina voi vaihtaa levoiksi eurot.

    • Anonyymi

      Kultahietikolla ei ole ainuttakaan Crown-rahanvaihtopistettä kuten sunny beachissä.Kultahietikolle yksityiset rahanvaihtopisteet mafian kusetuspaikkoja, joissa ilmoitetaan kurssiksi 1,95, mutta saat 14-155 levaa sadalla eurolla.Jos valitat niin pienellä präntätty kurssin olevan eri kun isossa mainoksessa, ja sit jos urputat tulee 2 metrinen korsto ja pieksee mahdollisesti, ja nuolet omat haavat tappiostasi ahneesta rahanvaihdostasi. Rahanvaihto minkä tahansa hotlan respassa tai pankissa passin kera!!!!

    • MInä olen tytöille maksanut aina 50 € ja oikein hyvin on kelvannut.

    • Anonyymi

      1.10.2019 heille on virallinen palkankorotus, ota huomion. Nyt kannata nusaista halvalla.

      akt ry

    • Muistan kun ensi kertaa kävin kohteessa enkä tiennyt minne suunnata kun hieman panetti iltasella.
      Olen kuitenkin monissa liemissä keitetty matkamies ja käännyin hotellin turvamiehen juttusille.
      Hän näytti minulle lähimmän baarin ja sanoi että tilaa vain pullokaljaa sillä voivat laittaa paukkuihin tyrmäystippoja joten varo niitä.
      Sanoi että kivoja puoliammattilaisia tyttöjä siellä on; ovat vain kesätöissä. Pyytävät satasta mutta 50 € on oikea hinta.

      Minä sitten sinne ja kohta baaritiskille viereeni nousikin viehko, tumma ja pieni tyttönen.
      Näiden kanssa on mukava asioida kun molemmat tietävät pelin hengen. Hän halusi rahaa ja minä häntä joten sopimus syntyi nopeasti. Ei tarvinnut paskaa puhua eikä lemmestä luritella.
      Sano.

    • Monessakin hotellissa on rahanvaihto tiski . Olen yleensä käyttänyt sitä kun olen rahaa kultahietikolla vaihtanut .

    • Anonyymi

      Minä olen käynyt 20v.Bulgariassa, nostan rahaa usein virallisten pankkien automaateista ei ole mitään ongelmia.Niitä löytyy mm.Burgasin lentokentältä samoin Varnan kentältä. Myös Sunny Beachillä on virallisia pankkiautomaatteja,Varnan Kultahietikollakin on niitä.Olen Suomi-Bulgaria seuran jäsen sieltä voi kysyä kaikkea mitä Bulgariaan liittyy vastaus tulee aina,Suosittelen!Yhteystiedot netistä Suomi-Bulgaria seura.Vuodesta 1952 Virallinen asiantunteva Bulgariaan liittyvä seura.

    • Anonyymi

      Vaihda eurot hotellin respasta yx ökö krt. = kax leva noin sanottuna.Suosittelen myös Top 10 matkoja näillä oon saanu edullisimmin viimex SB Regata Palace allinc. 31.5-7.6.2018.Nyt menossa 14.5.2020-31.5.2020 allinc. 405€ sooloreissu HUOM 16pv. Tuolla hinnalla pötyä pöyvässä valamiina ja baarista saapi kurkun kostuketta.Tomaatit myös erittäin hyviä niitä tulee popsittua aina näillä reissuilla aikas reippaasti I LIKE IT!!! HEH ja EIKU REISSUUN RENNOLLA MIELELLÄ!!!

    • Anonyymi

      "yx ökö krt. = kax leva"
      Mitä kieltä?

    • Anonyymi

      kultahietikon parhaat hotla-kurssit on hotelli admiral rannassa 190 levaa satasella klo 10 jälkeen, ja hotelli Pliska mihin aikaan vaan 190 kurssi myös.Muis hotlissa 180-184 normaalisti.

    • Anonyymi

      On siinä kaverilla ollut hommaa kun on ravannut hotelleissa tutkimassa vaihtokurssit. Tuo 100€/190levaa on normi kurssi. Tarkka virallinen on 192,xxxx, jota ei yleensä saa mistään vaihtaessa. Joskus olen saanut muutamalla reissulla pankista tuon 192 ilman comissioa. On huomioitavaa, että levan kurssi on ollut vakaa useita vuosikymmeniä. -Muistan kun aikanaan joskus 70-80 luvun vaihteen tienoilla oppaat kohteessa kehoittivat vaihtamaan vähän kerrallaan noin päivän tarpeiksi siltä varalta, että levan kurssi muuttuu nopeasti huonommaksi. No, eipä tuo ole vieläkään muuttunut juuri miksikään.

    • Anonyymi

      vitut normi kurssi ku se 180 ja risat, 190 huippukurssi ääliö!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe