Olenkohan tässä maailmassa ainoa joka arvostaa näitä hienoja vanhoja autoja, eli KE-20 Corollaa. Minulla itselläni on ollut tällaisia 8 kpl. Nytkin on yksi, vm. -73. Toiset autoni ovat olleet vähän huonompia, toiset parempia, mutta jokainen hyviä. Minusta tuntuu ettei kukaan arvosta näitä autoja. Ne ovat melkein idioottivarmoja ja ikäisekseen tosi hyviä ajettavia. Löytyykö ketään samanhenkistä. Perustetaan vanhojen Corolloiden klubi, Siis -79 tai sitä vanhempien Corolloiden.
Corolla KE-20
16
743
Vastaukset
- twin t
mullakin on ollut ke 20 mallia 4 kpl. mukavia pikkuautoja.
- joutomies
mulla oli teinipoikana 71 mallinen ke-20 sen jälkeen vain ja ainoastaan kalliimpia ja heikompia autoja mukana myös toyotan tuotteita .
- KE70
joutomies kirjoitti:
mulla oli teinipoikana 71 mallinen ke-20 sen jälkeen vain ja ainoastaan kalliimpia ja heikompia autoja mukana myös toyotan tuotteita .
Mun ensimmäinen auto joka on edelleen mulla on ke70 vm:80 oon kyllä tyytyväinen siihen, eikä se oo mikään teiniauto mun mielestä. En vaan tiiä miksi munki autoa sanotaan teiniautoksi vaiks ei siinä oo ees tummia laseja
tai karvanoppia(vaikka olenki18v)
ajettavuus on 10 ohjaus on äly kevyt kääntöympyrä
äly äly pieni. Kävin kokeilemassa 88 se corollaa
arvaappa oliko pikkusen raskas ohjaus!
- Ke20
Mä rakastan niitä autoja!! mulla on yks semmonen! Älä luule että olet ainoa joka arvostaa niitä! Se on huippu auto!!! Minäkin luulin että olen aino joka arvostaa niitä :)
- Ke20
-79 mallinen..
- Corollatar
Hienoa etten ole yksin! Missä päin asustelet, ruvetaan pitämään kokoontumisia. Oletkos minkä ikäinen, M/N?
- Ke20
Corollatar kirjoitti:
Hienoa etten ole yksin! Missä päin asustelet, ruvetaan pitämään kokoontumisia. Oletkos minkä ikäinen, M/N?
Enhän mä o ku vast 13 :D Asustelen täällä Eurassa. Sä? Eipä taida tulla mittään. Ja Oon Mies, tai siis poika. :)
- Starlet Man
Pikku Corolla on yksi maailman parhaita autoja. Vituttaa kun ne kaikki on ajettu paskaks tai halonneet. omista tällä hetkellä yhden pikku corollan(huippu ralli auto!) Siviili autona Starlet´79.Takaveto toyotat kunniaan!
- jee!
Naulan kantaan veliseni kyllä takavedolla pääsee paremmin liikkelle kuin etuveto corollalla.
On tullut kokeiltua! ja muutenkin on paljon keveämpi ohjaus, pienempi kääntöympyrä (varsinkin talvella) pieniruokanen huh listaa vois vielä jatkaa.... - Ke20
jee! kirjoitti:
Naulan kantaan veliseni kyllä takavedolla pääsee paremmin liikkelle kuin etuveto corollalla.
On tullut kokeiltua! ja muutenkin on paljon keveämpi ohjaus, pienempi kääntöympyrä (varsinkin talvella) pieniruokanen huh listaa vois vielä jatkaa....Kirjotteles säkin tänne, "Corollatar". Ei taida tulla clubi jutusta mitään, vai?
- Corollatar
Ke20 kirjoitti:
Kirjotteles säkin tänne, "Corollatar". Ei taida tulla clubi jutusta mitään, vai?
Joo, ei taideta saada clubia pystyyn. Itse olen täältä Tampereen seudulta ja en ainakaan tunne täällä ketään joka pitäisi näistä teinareista. Mistäspäin te kaikki ootte? Olin omalla Corollani juuri kolarissa ja se meni hmm. hieman huonoksi. Vakuutus yhtiö uhkasi lunastaa sen mutta lopulta sain kertakorvauksen ja sain pitää romun itse. Sitten sitä vähän oiottiin ja nyt se on ihan ajokuntoinen. Kieroonhan sen kori meni ja se on niin pirun ruman näköinen, mutta ei se menoa haittaa. Se on mulle niin rakas vempele. Kaikki ihmettelee kun ajelen mieluummin tällä vanhalla romulla, mulla kun on tuossa pihassa "ykkösautona" -93 Sunny.
- huikka
Corollatar kirjoitti:
Joo, ei taideta saada clubia pystyyn. Itse olen täältä Tampereen seudulta ja en ainakaan tunne täällä ketään joka pitäisi näistä teinareista. Mistäspäin te kaikki ootte? Olin omalla Corollani juuri kolarissa ja se meni hmm. hieman huonoksi. Vakuutus yhtiö uhkasi lunastaa sen mutta lopulta sain kertakorvauksen ja sain pitää romun itse. Sitten sitä vähän oiottiin ja nyt se on ihan ajokuntoinen. Kieroonhan sen kori meni ja se on niin pirun ruman näköinen, mutta ei se menoa haittaa. Se on mulle niin rakas vempele. Kaikki ihmettelee kun ajelen mieluummin tällä vanhalla romulla, mulla kun on tuossa pihassa "ykkösautona" -93 Sunny.
oulusta oon, teit oikean päätöksen pitäessäsi rakkaan corollasi mun oma corolla on joskus käynyt myös lähellä jotain =) ainakin keula on uusittu ja takakulma katonpuolikasta myoten...
- vanhus
huikka kirjoitti:
oulusta oon, teit oikean päätöksen pitäessäsi rakkaan corollasi mun oma corolla on joskus käynyt myös lähellä jotain =) ainakin keula on uusittu ja takakulma katonpuolikasta myoten...
Itselläni on KE20-75. Täysin virheetön, hitsaamaton. COROLLAN LAATUUN VOIT LUOTTAA!!! Hyvät ihmiset pitäkää parempaa huolta rakkaimmistanne. Oikein sydämmestä ottaa tuollainen huolenpito!
- Wanhus2
vanhus kirjoitti:
Itselläni on KE20-75. Täysin virheetön, hitsaamaton. COROLLAN LAATUUN VOIT LUOTTAA!!! Hyvät ihmiset pitäkää parempaa huolta rakkaimmistanne. Oikein sydämmestä ottaa tuollainen huolenpito!
-77 KE-20 täällä.
- ndndnfndn
jos sulla ois myydä ajokuntonen ke20 > [email protected] sinne tietoja !! ;)
- Anonyymi
Mullakin olis -74 ke-20 corolla johon voi luottaa,joka kylläkin on ollut työn alla jo yli 22 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696