Corolla KE-20

Corollatar

Olenkohan tässä maailmassa ainoa joka arvostaa näitä hienoja vanhoja autoja, eli KE-20 Corollaa. Minulla itselläni on ollut tällaisia 8 kpl. Nytkin on yksi, vm. -73. Toiset autoni ovat olleet vähän huonompia, toiset parempia, mutta jokainen hyviä. Minusta tuntuu ettei kukaan arvosta näitä autoja. Ne ovat melkein idioottivarmoja ja ikäisekseen tosi hyviä ajettavia. Löytyykö ketään samanhenkistä. Perustetaan vanhojen Corolloiden klubi, Siis -79 tai sitä vanhempien Corolloiden.

16

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twin t

mullakin on ollut ke 20 mallia 4 kpl. mukavia pikkuautoja.

• joutomies

mulla oli teinipoikana 71 mallinen ke-20 sen jälkeen vain ja ainoastaan kalliimpia ja heikompia autoja mukana myös toyotan tuotteita .

• KE70
        joutomies kirjoitti:

mulla oli teinipoikana 71 mallinen ke-20 sen jälkeen vain ja ainoastaan kalliimpia ja heikompia autoja mukana myös toyotan tuotteita .

Mun ensimmäinen auto joka on edelleen mulla on ke70 vm:80 oon kyllä tyytyväinen siihen, eikä se oo mikään teiniauto mun mielestä. En vaan tiiä miksi munki autoa sanotaan teiniautoksi vaiks ei siinä oo ees tummia laseja
        tai karvanoppia(vaikka olenki18v)
        ajettavuus on 10 ohjaus on äly kevyt kääntöympyrä
        äly äly pieni. Kävin kokeilemassa 88 se corollaa
        arvaappa oliko pikkusen raskas ohjaus!

• Ke20

Mä rakastan niitä autoja!! mulla on yks semmonen! Älä luule että olet ainoa joka arvostaa niitä! Se on huippu auto!!! Minäkin luulin että olen aino joka arvostaa niitä :)

• Ke20

-79 mallinen..

• Corollatar

Hienoa etten ole yksin! Missä päin asustelet, ruvetaan pitämään kokoontumisia. Oletkos minkä ikäinen, M/N?

• Ke20
        Corollatar kirjoitti:

Hienoa etten ole yksin! Missä päin asustelet, ruvetaan pitämään kokoontumisia. Oletkos minkä ikäinen, M/N?

Enhän mä o ku vast 13 :D Asustelen täällä Eurassa. Sä? Eipä taida tulla mittään. Ja Oon Mies, tai siis poika. :)

• Starlet Man

Pikku Corolla on yksi maailman parhaita autoja. Vituttaa kun ne kaikki on ajettu paskaks tai halonneet. omista tällä hetkellä yhden pikku corollan(huippu ralli auto!) Siviili autona Starlet´79.Takaveto toyotat kunniaan!

• jee!

Naulan kantaan veliseni kyllä takavedolla pääsee paremmin liikkelle kuin etuveto corollalla.
        On tullut kokeiltua! ja muutenkin on paljon keveämpi ohjaus, pienempi kääntöympyrä (varsinkin talvella) pieniruokanen huh listaa vois vielä jatkaa....

• Ke20
        jee! kirjoitti:

Naulan kantaan veliseni kyllä takavedolla pääsee paremmin liikkelle kuin etuveto corollalla.
        On tullut kokeiltua! ja muutenkin on paljon keveämpi ohjaus, pienempi kääntöympyrä (varsinkin talvella) pieniruokanen huh listaa vois vielä jatkaa....

Kirjotteles säkin tänne, "Corollatar". Ei taida tulla clubi jutusta mitään, vai?

• Corollatar
        Ke20 kirjoitti:

Kirjotteles säkin tänne, "Corollatar". Ei taida tulla clubi jutusta mitään, vai?

Joo, ei taideta saada clubia pystyyn. Itse olen täältä Tampereen seudulta ja en ainakaan tunne täällä ketään joka pitäisi näistä teinareista. Mistäspäin te kaikki ootte? Olin omalla Corollani juuri kolarissa ja se meni hmm. hieman huonoksi. Vakuutus yhtiö uhkasi lunastaa sen mutta lopulta sain kertakorvauksen ja sain pitää romun itse. Sitten sitä vähän oiottiin ja nyt se on ihan ajokuntoinen. Kieroonhan sen kori meni ja se on niin pirun ruman näköinen, mutta ei se menoa haittaa. Se on mulle niin rakas vempele. Kaikki ihmettelee kun ajelen mieluummin tällä vanhalla romulla, mulla kun on tuossa pihassa "ykkösautona" -93 Sunny.

• huikka
        Corollatar kirjoitti:

Joo, ei taideta saada clubia pystyyn. Itse olen täältä Tampereen seudulta ja en ainakaan tunne täällä ketään joka pitäisi näistä teinareista. Mistäspäin te kaikki ootte? Olin omalla Corollani juuri kolarissa ja se meni hmm. hieman huonoksi. Vakuutus yhtiö uhkasi lunastaa sen mutta lopulta sain kertakorvauksen ja sain pitää romun itse. Sitten sitä vähän oiottiin ja nyt se on ihan ajokuntoinen. Kieroonhan sen kori meni ja se on niin pirun ruman näköinen, mutta ei se menoa haittaa. Se on mulle niin rakas vempele. Kaikki ihmettelee kun ajelen mieluummin tällä vanhalla romulla, mulla kun on tuossa pihassa "ykkösautona" -93 Sunny.

oulusta oon, teit oikean päätöksen pitäessäsi rakkaan corollasi mun oma corolla on joskus käynyt myös lähellä jotain =) ainakin keula on uusittu ja takakulma katonpuolikasta myoten...

• vanhus
        huikka kirjoitti:

oulusta oon, teit oikean päätöksen pitäessäsi rakkaan corollasi mun oma corolla on joskus käynyt myös lähellä jotain =) ainakin keula on uusittu ja takakulma katonpuolikasta myoten...

Itselläni on KE20-75. Täysin virheetön, hitsaamaton. COROLLAN LAATUUN VOIT LUOTTAA!!! Hyvät ihmiset pitäkää parempaa huolta rakkaimmistanne. Oikein sydämmestä ottaa tuollainen huolenpito!

• Wanhus2
        vanhus kirjoitti:

Itselläni on KE20-75. Täysin virheetön, hitsaamaton. COROLLAN LAATUUN VOIT LUOTTAA!!! Hyvät ihmiset pitäkää parempaa huolta rakkaimmistanne. Oikein sydämmestä ottaa tuollainen huolenpito!

-77 KE-20 täällä.

• ndndnfndn
    • Anonyymi

Mullakin olis -74 ke-20 corolla johon voi luottaa,joka kylläkin on ollut työn alla jo yli 22 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2006
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1667
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe