Olen pahoillani pitkä, ruskeasilmäinen mies, että tapasimme aikana, jolloin minulla oli asiat pahasti sekaisin. Eroamassa pitkästä, huonosta avioliitosta. Sen aiheuttamien traumojen takia esitin alussa jotain mitä en ole. Sinä kiinnostuit silti minusta ja minä rakastuin sinuun. Koska en silloin ollut vielä varmaksi päättänyt lopettaa avioliittoani (jos sitä enää vuosiin siksi voi kutsua), en voinut lähteä mukaasi silloin kun sinä sitä selvästi halusit. Omien traumojeni takia myös ymmärsin käyttäytymisesi väärin, ylireagoin ja käyttäydyin huonosti, jopa sinua nöyryyttävästi. Siitä ilmeisesti päättelit, että olen sekopää narsisti. Vaikka pyysin anteeksikin. Sekaisin aikalailla olenkin tällä hetkellä. Ehkä on todellakin parempi molemmille, että pidämme etäisyyttä ainakin henkisesti, vaikka tapaammekin vielä. En halua satuttaa sinua enää yhtään enempää. Yritän ottaa tästä opiksi. Hyvästi, ja elä hyvä elämä. Et vastannut viestiini, eikä sinun tarvitse. En ota enää yhteyttä. En myöskään enää kirjoittele palstoille. Anteeksi aiheuttamani mielipaha. Olet ihana mies.
Surullisen sekopäänarsisti naisen anteeksipyyntö ja hyvästit
10
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan tämän on kirjoittanut aivan kuin mies esittäisi naista. How nows?
Tästä täsmälleen samaa mieltä. Yrittää sekoittaa ihmisten suhteita... Plääh... köyhä yritys... you know...
- Anonyymi
BumbleB kirjoitti:
Mindfuckia ameriikan malliin, eiks niin
Ihan kuin joku olisi kirjoittanut minuna.. taas. Mutta yksityiskohdat silti vähän pielessä. Mitä tarkoitat tolla ameriikan malliin jutulla?
Tää on niin hassua miten ihmisiä yritetään viedä niinkuin pässiä narussa, kaikki saa sopimaan itseen kuin tarpeeksi yrittää.
- Anonyymi
Taidan tietää! Hyväksyn anteeksipyyntöni sitten oikeassa elämässä. Otahan yhteyttä niin päästään sopimaan asiat. Bunny.
- Anonyymi
Taisi olla bunnyn kirjoittama aloitus. Niin läpinäkyvää.
- Anonyymi
ei kuulosta kyllä Bunnyn tekstiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684675Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k252827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601409
- 951282
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180