Nyt kun tää alkoholikeskustelu on in..
Niin muutamia kysymyksiä
Montako kertaa olet juonut viimeisen kuukauden aikana?
Montako kertaa olet ollut humalassa viimeisen kuukauden aikana?
Montako kertaa olet sammunut elämäsi aikana?
Viinan juonti
29
3747
Vastaukset
- meidän vastaukset
- nolla kertaa
- nolla kertaa
- yhden kerran - Likka24
1. Kaksi kertaa
2. sen kaksi kertaa
3. vaikea vastata, liian monta kertaa kait. En kyllä yleensä sammu, mut väsyn yllättäessä menen nukkumaan. :) - Battery016
1.pari kertaa pullon siideriä/lonkeroa.
2.en kertaakaan.
3. nuorempana useinkin, nykyään en enää kun en juuri alkoa käytä. - meni
14 kertaa juonut!
14 kertaa humaltunut!
0 kertaa! - Zor-ro
En kertaakaan.
En yhtään kertaa.
Joskus nuorempana... kai pari kertaa.
Nykyään en juo lainkaan. Koskaan ei ole oikein alkoholi maistunut, viime vuosina ei senkään vertaa.- bumba
Katos vaan meillähän on muutakin yhteistä kuin se että mä oon sun unelmies nainen... :)
- Zor-ro
bumba kirjoitti:
Katos vaan meillähän on muutakin yhteistä kuin se että mä oon sun unelmies nainen... :)
Vai niin... no härnätä ainakin osaat, sekin on plussaa. ;)
Eipä vaan mun elämässä näy unelmien naista, ei. ;)
- natsuli
pari kertaa
kerran
monta
Huomattavasti vähenee toi humalahakuinen juominen vanhetessa.. Nykyään tulee aina vahingossa känniin sillon kun ei ole tarkoitus ja jos päättää vetää oikein kunnon kännin niin valuu viinakset suoraan kurkusta virtsarakkoon.. - kännikala...
1. Tämän kuun puolella kolme kertaa.
2. Ks. edellinen vastaus
3. Lukemattomia kertoja - Vanha varis
En yhtäkään
En kertaakaan
En koskaan. En ole koskaan edes humaltunut kunnolla. - vaka8
Kerran.. (hyvässä seurassa) :)
Siinäkin vain kerran.
Varmaan lukuisia kertoja, mutta mitä vanhemmaksi tulee niin ei se alkoholi oikein maistu.. :) - bumba
En kertaakaan, en kertaakaan ja joo ehkä joskus nuorempana, mutta silloinkin aina jos ei ihan omaan sänkyyn ni ainakin oman huoneen lattialle...
Enää ei maistu ollenkaan... - aziza
helppo kysymys, kaikkiin vastaan että en kertaakaan :)
- maapallo
- 2
- 1
- pari kertaa, yleensä olen jaksanut hoitaa itseni kotiin reippaassakin humalassa - Hmmmmmmmmm
3 tölkkiä siideriä, eri päivinä. Ettei vaan vaikuta apsolutistilta :).
En ole sammunut. - Putkiratio
En kertaakaan.
En kertaakaan.
Nuorena pari kertaa.
Huomasin, että kaakaosta tulee tosi hyvää, kun sen maustaa parilla teelusikallisella kahvilikööriä! - teinijuoppo
niin, no tän kk aikana en ole juonu kun kerran, mutta viime kk:na tais mennä joka vkl ainakin yhtenä, ellei kahtenakin päivänä.
humalassa olin kaikkina niinä kertoina, kun join jotain, eli joka vkl vähintään kerran.
sammunu olen elämäni aikana muutaman kerran, 2 kertaa oli totaalisia tipahduksia,kaverin hippaloissa ja toinen baarissa(ja kyllä hävetti!!). kerran tainnu saammua kotivessaan ja toisen kerran olohuoneen lattialle nuorempana.muuten päässy kyllä ihan omaan sänkyyn asti..
ehkä se viinanjuonti loppuu siihen, kun löytyy se oma,rakas kulta, niin on jotain, minkä takia voi pysyä kotonakin...
mistäs muuten moinen kysely?- bumba
Mä olen nuori, enkä seurustele, mut en siltikään tarvitse alkoholia kun lähden ulos. Tai voin pysyä kotona vaikkei ole omaa kultaakaan.
"humalassa olin kaikkina niinä kertoina, kun join jotain"
Oletko koskaan kokeillut juoda muuten kuin humalahakuisesti? - teinijuoppo
bumba kirjoitti:
Mä olen nuori, enkä seurustele, mut en siltikään tarvitse alkoholia kun lähden ulos. Tai voin pysyä kotona vaikkei ole omaa kultaakaan.
"humalassa olin kaikkina niinä kertoina, kun join jotain"
Oletko koskaan kokeillut juoda muuten kuin humalahakuisesti?oon kyllä kokeillu olla selvinpäin tai muutamalla, mutta yleensä kaverit viettää viikonloppunsa baarissa ja siinä ympäristössä en pysty oleen juomatta.
sitä lähinnä tarkotin sillä oman kullan löytämisellä,että se rauhottais.nyt tuntuu, että seinät kaatuu päälle, jos ei pääse vkl ihmisten ilmoille.sillon, jos on seuraa (ja vielä hyvää sellaista), voi olla ihan rauhassa kotona ja nauttia..
okei, onhan siinä kyllä sekin,että välillä on hyvä päästä nollaan kaikki koko kuluneelta viikolta.siitä vaan on tullu vähän huono tapa, siinä se..oon aika varma, että sitten kun tästä vanhenen ja tulee elämään tärkeitä uusia asioita, niin tää viinanjuonti vähenee...
- pihjala
kertaa ei
tohon kolmanteen, kyllähän sitä nuorempana montakin kertaa "väsähti" ihan totaalisesti. Kerran piti töihin vääntäytyä aamulla ja jo sängystä ylösnousu oli liikaa,puhumattakaan siitä että kakkulat oli kadoksissa. - hiiru
Pari kertaa muutaman oluen, en humalaan asti....
Sammunut olen nuoruudessa kertoja en muista...tai en ole pitänyt lukua. - Sohva24
Kuukauden aikana en kertaakaan!
Humalassa olen ollut viimeksi noin vuosi sitten.
JA kertaakaan en ole sammunut! - tyrnimarja
Olen juonut viimeksi noin kolme tai neljä kuukautta sitten
Elämäni aikana olen sammunut kerran...silloin kun maistoin alkoholia ensimmäisen kerran 12-vuotiaana kotibileissä
(siellä koin ensimmäisen suudelmanikin "ystäväni" kanssa, mutta jännitin niin paljon että tuli otettua sitten rohkaisuksi ryyppyjä hmm) Hän oli jo aiemmin kertonut ihastuneensa minuun ja minä ujona en uskaltanut kertoa omista mielipiteestäni,kun vasta tuolloin ja mokasin itseni hänelle :D - elga
1) En oikein tiedä mitä tarkoittaa "montako kertaa", mutta poikkeuksetta juon viikonloppuisin runsaammin ja usein myös arkena muutaman, jos on myöhäisempi töihinlähtö. Nykyään 30-40 alkoholiannosta viikossa. Tämä on minulle aika uutta, muutama vuosi sitten olin vielä täysraitis.
2) Promilleilla mitattuna varmaankin usein, mutta en koe humaltuvani. Eikä sitä kyllä kukaan muukaan huomaa.
3) Entäpä mitä tarkoittaa "sammuminen"? :) No, olen useinkin saunan päälle nukahtanut sängylle päällysvaatteet niskassa sen muutaman oluen juotuani :/
terv. sieni - ilohan
Montako kertaa olet juonut viimeisen kuukauden aikana? kolme kertaa.
Montako kertaa olet ollut humalassa viimeisen kuukauden aikana? Kerran.
Montako kertaa olet sammunut elämäsi aikana? En kertaakaan. - Hapsu
1. Yhden kerran
2. Yhden kerran
3. 0 kertaa - Sylikisuli
Jos otan joskus alkoa, niin vain lasinpojallisen juhlatilaisuuksissa. Enkä voi sietää kännisiä ihmisiä...
1.kaksi kertaa
2.sen kaksi kertaa
3.Ei ole tapana sammua. Ehkä kerran, pari..Montako kertaa olet juonut viimeisen kuukauden aikana?
- 1
- 0
- aika monta, en muista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729