Mikä piiskaamisessa kiihottaa?

Anonyymi

Minulla mittari nousee heti kun tiedän piiskauksen lähestyvän, kun sitten näkee kuinka lihaksikkaan ja voimakkaan näköinen piiskaaja on niin sitä tajuaa, että tuollaiselle miehelle minä ilman muuta häviän. Tietoisuus siitä, että piiskaaja pystyy pitämään minut aloillaan ja vielä samalla piiskaamaan saa minut melkoiseen kiihkoon. Kuvittelen tietenkin pistävän kovasti vastaan, sen verran kuitenkin hävettää, että joku pystyy minut piiskaamaan kuin pikkupojan. Vahvin tunne on kuitenkin se, etten pysty estämään hänen aikeitaan, enkä pääse mitenkään karkuun hänen piiskatessa. Silloin kun pitäisi toimia ja pistää kunnolla vastaan minä laukean, eikä minusta ole minkään tekijäksi. Kun palaan tähän maailmaan olenkin jo tiukassa otteessa ja piiska alkaa töihin. Kun tuohon asti on tultu niin ei oikeasti ole enää mitään tehtävissä.

Olen pannut merkille, että ennen piiskausta arvioin piiskaajan paljon isommaksi ja vahvemmaksi kuin hän oikeasti onkaan. Jos hän tuntee minut ja osaa asiansa, niin hän pystyy puheillaan kiihottamaan minut sellaiseen vireeseen, että minusta ei oikeasti ole hänelle vastusta, vaan olen hetken muissa maailmoissa kuin soidinmetso. Luultavasti itseäni heikompi mies pystyisi minut piiskaamaan, jos esiintyisi alfauroksena ja puheillaan "pelottelisi" minut piiskauskuntoon.

Minusta ensin on pelko ja jälkitautina tulee häpeä. Ison vahvan miehen aiheuttama pelko nostaa meikäläisen stondiksen. En tiedä olenko ainoa sellainen tässä maailmassa.

35

4243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälaiset fantasiat mahtavat hallita raiskaajan maailmaa?

      • Anonyymi

        Kiihottavat voimakkaat voittamisen vantasiat ja oikeassa oleminen. Vallankäyttö ja tunne on mahtavaa. Olisi ihanaa hakata kaikenikäisiä ihmisiä piiskalla ja kepeillä ja sitten naida niitä Peräsuoliin tottakai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavat voimakkaat voittamisen vantasiat ja oikeassa oleminen. Vallankäyttö ja tunne on mahtavaa. Olisi ihanaa hakata kaikenikäisiä ihmisiä piiskalla ja kepeillä ja sitten naida niitä Peräsuoliin tottakai.

        En haluaisi kaikkia hakata, mutta mielelläni jonku rääpäleen piiskaisin. Sen verran olen itsekin pienenä saanut selkääni, että tiedän miltä se tuntuu kun paniikki iskee. On kyllä kutkuttavaa ottaa luulot pois hulttiolta. Ensin pidän tiukan puhuttelun ja jätkän naamasta näen kuinka pelko hiipii hänellä puseroon.

        Teknisesti vitsan anto tapahtuu helposti. Muutamalla nopealla liikkeellä hän on nujerrettu. Jos piiskattava rimpuilee rajusti , niin silloin piiskataan lujemmin, näin vastarinta nujertuu.


    • Anonyymi

      Kyllä se on häviämisen häpeä, kun tietää, että kohta saa piiskaa, eikä pysty asiaa mitenkään estämään.

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa eniten piiskaajan puheet, olen kuumana jo kun piiskaaminen mainitaan ensimmäisen kerran. Piiskaajan varmuus asiassa, omien voimiensa mainostaminen ja valmistautuminen toimenpiteeseen esim. piiskausvälineen hakeminen, hihojen kääriminen ja muut järjestelyt.

      Piiskaaja saattaa kertoa kuinka hyvää kuritus tekee minulle ja miten rakkaalta kurittaja tuntuu sen jälkeen kun on minut piiskannut. Noita puheita kuunnellessä "pikkumies" seisoo napakasti mutta muuten olen kuin kuumeessa ja veri tuntuu kohisevan aivoissa. Olen jo veltto kaveri kun piiskaus alkaa, enkä enää paljoa karkuunkaan yritä. Minusta on tullut pikkupoika, joka on nujerrettu puheilla ja lopuksi vielä fyysisesti. Tuo puheilla nujertaminen on kiihottavampaa. Sitä on harjoiteltu jo pikkipoikana kotona. Itse piiskaus on nautinto piiskaajalle, ei niinkään minulle.

    • Anonyymi

      Minusta parasta on se kun piiskaaja ja piiskattava fyysisesti mittelevät siitä, että piiskataanko vai eikö piiskata. Piiskattavan vähittäinen häviölle jääminen ja lopulta juuttuminen kurittajan otteeseen ja pyllyn paljastaminen. Se ottaa ihan munaskuista kun ajattelee, että toinen on niin paljon vahvempi ja pystyy toisen alistamaan tuolla lailla. Kurittaja ei kurista kurkusta, ei väännä raajoja sijoiltaan vaan rauhallisin varmoin ottein pistää heikompansa pakettiin isällisin ottein.

      Enkä toivo mitään hirveätä ruoskintaa, vaan rakkaudella annettua kuritusta niin kauan, että kuritettava katuu tekojaan ja pyytää anteeksi. On hyvä, että piiskattava joutuu pysätymään ja miettimään tekojaan ja kerkeää miettimään kuinka hänetkin vielä voidaan pistää kuriin. Minusta on tarpeeksi nöyryyttävää kun toinen ottaa pyllyn paljaaksi ja pystyy pitämään kuritettavan vallassaan niin kauan kuin tahtoo. Sellaisessa tilassa nöyrtyy mies kuin mies.

      Tärkeintä ei ole piiskaus vaan se mitä tapahtuu ennen sitä ja ne tunteet, joita piiskatessa käydään läpi.

    • Anonyymi

      Se että olen toisen määräysvallan alainen. Jos olisi komenneltavana, niin silloin voisi urputtaa vastaan, mutta fyysisesti alistettuna ja kuritettuna tietää aivan tarkkaan kuka määrää. Sellainen on mielettömän jännää.

    • Anonyymi

      Piiskaamisen aikana ei kiihota mikään, jälkeenpäin alkaa pönötys, kunhan on ensin hieman rauhoittunut. Olen saanut pari kertaa veljeltäni selkäsunan ollessani jo sukukypsä. Toisen kerran muistan elävästi, olin sillooin 16 v ja veli oli 22 v. Makasin lattialla selälläni ja veli yritti päästä minuun käsiksi, käänsin jalkani aina siihen suuntaan mistä veli yritti lähestyä ja potkin häntä kohti. Tilanne oli niin jännä, että jöpötys kyllä hävisi, jos sitä oli ollutkaan. Lopulta puolustukseeni tuli aukko ja veli pääsi käsiksi minuun, silloinkin vielä jatkoin taistelua vaikka tiesin, että se ei välttämättä pääty hyvin. Saatto sitä kamppailua kestää viitisen minuttia ennen kuin menetin housuni. Nyt oli paljon hankalampi taistella, kun piti peitellä alastomuuttaan. Siinä vaiheessa kävi jo mielessä, että antautuisinko, mutta pikku kiusaa tein kuitenkin, vaansin hänen otettaan irti ranteestani, kohta myös niskasta, kävi mielessä pureminenkin, mutta sitä pidettiin aivan liian akkamaisena tekona, joten se sai jäädä. Niin uupunut olin, että melkein itkin, silloin veli oli saanut minut mahalleni vasemman reitensä päälle ja hänen oikea reisi painoi minua niskan päältä. Muistin kuinka penskana puhuttiin, että jos miehen käsissä olisi yhtä paljon voimaa kuin hänellä on jaloissa, niin mies pärjäisi leijonalle tappelussa. Minun oli myönnettävä, että veljen leijonankoiville en voinut mitään, olin hävinnyt tämän koitoksen. Kohta sen todisti pauke joka alkoi kuulua pakaroiltani.

      Kuritusta ei kauaa kestänyt, kun minun oli paljastettava kaikki rötökseni ja pyydettävä niitä anteeksi, syntyi pakkorauha ja minä olin rangaistukseni kärsinyt.

      Monta kuukautta minä hekumoin ajatuksella kuinka veli piiskaa minut ja jöpötystä ja panoksia riitti. Ilta illan jälkeen veli vahvistui, eikä minusta ollut hänelle vastusta. Jos hän vielä minut piiskaisi niin minä en panisi yhtään vastaan, hänellä oli vahvenman oikeus minun kurittamiseeni, oikeastaan pitäisi kiittää häntä piiskaamisesta. Eikä minusta kuitenkaan olisi hänelle vastusta, hän on niin lihaksikas ja mielettömän voimakas.

      Tulihan se päivä, jolloin tuomioni oli ankara piiskaus veljeltä ja minä tappelin vastaan kuin ilveskissa, mutta leijona nujersi minut helposti, helpommin kuin edelliskerralla. Ei ollut stondista oli vain pelko kuika tässä käy. Hyvinhän siinä kävi, minä sain piiskaa ja paljon materiaalia yön pimeisiin hetkiin.

      Tiedän, että kaverini saivat isoveljiltään turpaansa tarvittaessa, minä sain piiskaa, kumpi meistä lienee onnellisempi?

    • Anonyymi

      Nuoren ollessani kesätöissä rakennuksella minulla oli työkaverina n. 40-vuotias muurari, joka oli kauttaaltaan vanttera, ylimääräistä näytti olevan tasaisesti joka puolella. Hän näytti koko työmaan riskeimmältä jätkältä ja varmaan olikin sitä.

      Kerran hän rupesi puhumaan piiskaamisesta ja minä erehdyin ajattelemaan häntä yrittämässä minun piiskaamista. Sain valtavan seisokin. Se oli päivä, jolloin minun elämääni tuli aivan uusi asia ja on viihdyttänyt minua tähän päivään asti.

    • Anonyymi

      Se on melkoisen jännää hommaa, kun jo aloittaessa tiedän, että tämän matsin häviän.

    • Anonyymi

      Pitää olla melkoisesti onnea, että pystyy itselleen hyvän piiskaajan hankkimaan. Ajatuksena minua kiihottaa eniten, että hieman ylipainoinen lihaksikas poliisi antaisi koivuvitsaa paljaalle pyllylleni.

      Monesti olen miettinyt, että onko seksin yhteydessä laukeaminen sama asia kuin piiskauksessa ejakulointi. Seksiaktin aikana hommasta puuttuu se pelko, koko homma on jollakin tapaa tasaisempi, kun taas ajatus poliisista saa stondiksen räjähdysmäisesti aikaan.

      Asiaan vaikuttaa moni asia kuten fyysinen olemus ja koko. Poliisi on koulutettu kamppailua varten ja tietää siksi kuinka vastustaja fyysisesti nujerretaan. Lisäksi poliisilla on aina "kotikenttäetu", hän tuntee säännöt ja määräykset, itse tiedän, että virkavaltaa ei saa vastustaa.

      Voiman lisäksi on häpeä, joka kiihottaa minua. Häpeä syntyy siitä, että poliisi tipauttaa minulta housut ja ottaa tiukasti kainaloonsa ja räpsii koivuvitsalla paljaat paikkani. Toimituksen jälkeen olen hänen määräysvallassaan. Minun on toteltava häntä, ettei kuritus uusiudu. Minä haluan totella häntä, ihailen hänen voimaansa ja taitoaan.

      Ihan pienenä saadessani piiskaa jäi aina hampaankoloon jotakin kaunaa. Noin 12-vuotiaasta lähtien piiskan saaminen oli jo hyvin häpeällistä, mutta siihen tuli uusi sivujuonne, piiskaaja tuntui mielettömän voimakkaalta. Parin vuoden kuluttua minä jo törttöilin, päästäkseni testaamaan piiskaajan voimia ja huoltaja arveli minulla olevan pahan murrosiän. Lopulta minua alkoi hävettää piiskasaunat, mutta kiusaus koetella voimia isää vastaan oli suurempi. Lukion jälkeen menin armeijaan ja piiskamatsit kotona loppui siihen, minun oli hankittava piiskaaja maailmalta.

      Taisi tulla vähän sekava juttu, mutta isäni ammatti tuli varmaan kaikille selväksi.

    • Anonyymi

      Kyllä se sieltä lapsuuden kokemuksista juontuu, että on toisella sellaisessa otteessa, josta ei mitenkään pääse irti ja paljaille pakaroille räpsyy. Sellaisista tilanteista uusia tilanteita kaipaa. Ehdottomasti tärkeämpi osa on piiskaajan fyysinen ylivoima, sitten vasta tulee kipu, joka pakottaa minut olemaan kiltti poika.

      Minulle ei seisokkia tule, vaikka joku roitelisi pakaroitani kuinka paljon hyvänsä. Mutta jos joku ottaisi minut mahalleni syliinsä, eikä päästäisi pois, niin varmasti laukeaisin,

    • Anonyymi

      Piiskaa saadessaan muutun jälleen pikkupojaksi ja jollei toimi niin kuin määrätään joutuu uudelleen piiskattavaksi. Turvallista olla "holhouksen" alainen. Sitä paitsi piiskaajan täytyy pitää minusta, ei hän muuten olisi sellaista vaivaa nähnyt antaakseen piiskaa.

    • Anonyymi

      Kyllä jöpötti, kun kuulin seuraavanlaisen uhkauksen: "Jos vielä jatkat, niin minä vien sut saunalle, riisun sulta housut ja annan piiskaa niin, että varmasti alat tottelemaan."

    • Anonyymi

      Jostain syystä se vain kiihottaa, kun häviää "matsissa" vahvemmalleen. Täydellisin häviö on silloin, kun saa oikeasti piiskaa. Se on aivan räjäyttävä ajatuksenakin, että joku pystyy oikeasti aikuisen miehen piiskaamaan. En tiedä mistä minuun on moinen ajatus tullut ja lieneekö oikeasti muita samanlaisia olemassa.

    • Anonyymi

      Nuorena, kun niitä sellksaunoja sai, ne alkoivat uhkapuheilla ja jatkuivat ankaralla väännöllä housujen tipauttamiseksi ja tietenkin vielä lopuksi oikea asento. Itse piiskaus oli sitten tulinen sekuntti ja se meni melkein ihmetellessä, kuinka tässä näin kävi.

      Nyt aikuisena kiihottaa puheet piiskan antamisesta ja kamppailu ennen kuritusta. Huomasin jo teininä, että kiinnostukseni piiskaajan suuntaan sotki minulta kunnollisen puolustukseni. Jos piiskaaja otti pääni kainaloonsa, niin en minä halunnut vapautua tuosta otteesta, vaan keskityin miettimään kuinka voimakas käsivarsi iso hauis isällä on. Kun kamppailu on ohi ja piiskaus alkaa, niin minä en enää rimpuile. Piiskaaja on minut taltuttanut ja hänellä on oikeus rauhassa piiskan antamiseen. Minä vain uskottelen itselleni, että noin riskiä kaveria en voi voittaa.

      Ilmeisesti siksi, että lopetin rimpuilun ja antauduin niin helposti johti siihen että sain teininäkin vielä piiskaa ja myöhemmin olen etsimällä etsinyt piiskaajaa itselleni.

    • Anonyymi

      Mikä piiskaamisessa kiihottaa? Sitä minäkin ihmettelin, kunnes jouduin noloon tilanteeseen asian tiimoilta.

      Meillä oli tapaaminen miesporukalla ja minun piti tuoda tilaisuuteen juomia, siinä hässäkässä minä unohdin koko asian. Olin siinä tilaisuudessa porukan vanhin. Porukan nuorin ja riskein karju oli vähän päälle kaksikymppinen Ville. Hän sanoi, että jos juomat loppuu kesken, niin minä piiskaan tuon vanhuksen. Porukka nauraa hyrähti, ilmeisesti jokainen uskoi, että Ville pystyisi minut piiskaamaan. Joku ehkä toivoikin näkevänsä jotain sellaista. En minä voi kavereita mistään syyttää, sillä Ville oli sen verran sähäkkä kaveri, että olisin taatusti hänen kanssaan vaikeuksissa. Samassa minulle muistui mieleen miten häpeällistä oli pentuna, kun piiskaaja otti minut polviensa väliin, laski housuni ja pisti vitsan töihin.

      Silloin minulle tapahtui jotakin outoa, sain valtavan seisokin, ääneni muuttui käheäksi ja punastuminen pisteli ihollani. Koskaan aikaisemmin piiskaamisesta puhuminen ei ollut vaikuttanut millään tavoin kiihottavasti. Mutta nyt oli kasassa hyvät tarpeet, minä olin töpännyt, varmasti joku ottaisi asian vielä puheeksi tänään. Ville oli tuomionsa sanonut ja pahoin pelkäsin, että piiskaa saisin olisinpa hissuksiin taikka pistäisin vastaan kuin mies. Lyhyesti sanottuna paikalla oli kaikki tarpeellinen: oli rikos, oli Ville ja olin minä punaisena valtavassa stondiksessa.

      Jatkuuko?

    • Anonyymi

      En tiedä tarkkaan mistä se johtuu, mutta mulle tulee melkoinen stondis, kun ylivoimaisen näköinen mies astuu huoneeseen. Se kai siinä on, kun tietää, että on häviöön tuomittu. Tuo tulija piiskaa minut miten tahtoo, kyllä seisokkikin lakkaa, kun takapuolelle aletaan tekemään raitoja.

      Eno saa piiskata niin lujaa ja kauan kuin haluaa, hän osaa ja tuntee minun rajani. Parasta on, että minä saan rimpuilla, mutta aina minut piiskataan, näillä on menty jo 17 vuotta.

    • Anonyymi

      Minulla on sellaisia sanomisia, jotka saavat minulle seisokin aikaan. Tässä muutama esimerkki:

      Onko sinua koskaan piiskattu?
      Aikuinen mies sinut helposti piiskaa.
      Vien sinut saunalle ja annan piiskaa.
      Minä määrään, koska sinut piiskataan.
      jne

    • Anonyymi

      Mitä tiukempi tilanne sen enemmän se kiihottaa jälkeen päin. Olin 16 v, kun yhden autiotaln omistaja piiskasi minut. Se ukko oli n. viisikymppinen. Ei se mikään pullistelija ollot, mutta kiinteät ja vahvat käsivarret silä oli. Se yllätti minut takaapäin ja tajusin heti, että voimassa löytyy. Taloon sisälle mentiin, että ovipielet rytisi. Talon sisustukseen kuului pitkä penkki ja koivuvitsa. Minua tai jotakin muutta oli odotettu tulevaksi.

      Ukko nujersi minut selälleen syliinsä, itse hän istui penkille. Samalla hän taivutti vasemman käteni reitensä ali ja otti mun ranteesta tiukan otteen. Minä tuijotin sokissa ukon touhuja, oikea käteni pysyi miehen selän takana toimettona. Äijä touhusi housujeni kimpussa ja minä edelleen lamaantuneena hänen käsivarttaan ja kasvojaan. Pikku-ukko ponnahti heti pystyyn, kun se vapautui piilostaan. Näin miehen ilmeestä, että hänkin oli nähnyt penikseni seisokin.

      Hän kumartui ylitseni ja painoi minut aivan linttaan, niin lähellä aikuista miestä en ollut koskaan ollut. Kun hän ojentui ylös oli hänellä kourassaan koivuvitsa.

    • Anonyymi

      Minulle jos sanottaisiin, että nyt housut pois tai ne riisutaan, on aika kiihoittavaa. Sitten läiskitään pakarat kuumiksi ja punaisiksi, niin että tunnet sen vielä huomennakin. Lopuksi siemennetään poika perusteellisesti, että oppii olemaan pihtaamatta nättiä peppuaan. Tuollainen puhe kiihottaa ja saa aina komean seisokin aikaan.

    • Anonyymi

      Menen kokonaan kipsiin, jos minua piiskaamisella uhataan. Enkä pysty paljoakaan vastaan rimpuilemaan. Ajatus siitä, että joku minua riskimpi jätkä räpsii paljasta pyllyäni koivuvisoilla saa aikaan laukeamisen. Jos piiskataan liian lujaa, niin seisokki menee ohi. Ota poika isälliseen otteeseen kainaloon ja sopivasti piiskaa, pitkään muttei liian lujaa.

    • Anonyymi

      Että olisi poliisi piiskaajana kiihottaa minua kummasti. Minkä ammatin edustajalta sinä toivoisit saavasi Koivuniemen herraa?

      • Anonyymi

        Kyllä poliisi olisi tarpeeksi pätevä moiseen tehtävään minunkin mielestä.


    • Anonyymi

      Minua on vielä 15-16-vuotiaana uhattu piiskaamsella. Kaikki kerrat kun minut on piiskattu olin alla kymmenvuotias. Mutta hintelänä poikana vielä 16-vuotiaana jouduin itselleni myöntämään, että vitsan saaminen olisi tarvittaessa tosi asia. Kaikenlaisilla piiskapuheilla minua on häpäisty tuttujen ja vieraidenkin kuulten.

      Nykyään käyn salilla katsomassa miltä vahvat miehet näyttävät. Kyllä sieltä aina sellainen löytyy, joka minut pystyisi piiskaamaan. Kyllä se minut sitten illalla kämpällä piiskaakin, vaikka ei ole koskaan meillä käynyt.

    • Anonyymi

      En Tietä Olin Saanut Vitsaa Äitiltä 12Vuotiaana Aloin tuntea Kutinaa,kihelmöintiä Pakaroillani Vitsalla Läksi pois Pikkuhiljaa aloin kastumaan alapäästäni vieläkin Kun Näen Haetut Vitsat Alapääni kastuu olen valmis ottamaan kovankin Selkäsaunan.

    • Anonyymi

      Saan melkoisen seisokin, jos kuvittelen, kuinka joku mies piiskaisi minut niin kuin isä sen teki 80-luvulla.

    • Anonyymi

      Olin 16 v ja veli kaksi vuotta vanhempi. Oltiin kahdestaan kotona ja meille tuli ankara riita. Se päättyi hirvittävän nolosti. Veli piiskasi minut, antoi kunnolla vitsaa paljaalle pyllylle ja minä paruin ja häpesin.

      Mutta tuosta päivästä alkaen minua on kiihottanut ajatus, että joku alle kaksikymppinen jätkä piiskaisi minut oikeasti. Harvakseltaan kesäisin näkee sellaisia nuoria miehiä, jotka siihen pystyisivät jos vain haluaisivat.

    • Anonyymi

      Olen niin paljon lapsena harjoitellut piiskan saamista, että siitä on tullut minulle toinen luonto. Nyt minä kiihotun valtavasti, jos joku minua voimakkaampi rupeaa minua alistamaan jollakin tavalla.

    • Anonyymi

      Uusi s­­ek­siteatteri ava­­­utu­u Suome­en! Ku­tsumme kai­kki­­. Il­­­mo­­­it­tau­tum­­ine­n ry­­­hmä­­ämm­­­e tä­­äll­­­ä 👉 http://allyak.com/H/V4d9X0

    • Anonyymi

      Teini-ikäisenä olen sen verran höyhennystä saanut, että tiedän kuinka helposti rotevampi poika pienempänsä kurittaa. Itse en pystynyt paljon muuhun kuin ihmettelemään, milloin minusta kasvaa samanlainen karhu. Vaan eipä ole kasvanut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tulee punanen perse

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a stream. Sisäänkäynti k­­aikille, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/T7p4Z8

    • Anonyymi

      Minulla oli kerran työkaverina parikymppinen nuori mies, jonka tiesin piiskanneen 9. luokalla olevan veljensä. Minä sain aina seisokin, jos pääsin salaa tarkkailemaan tuota vanhempaa veljeä.

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe