Viimeinen ilta Bangkokissa

Anonyymi

Yksi yö Bangkokissa ja maailma on osterisi
Baarit on temppeleitä vaan helmet ei ole ilmaisia
Löydät Jumalan jokaisesta kultaisesta luostarista
ja jos olet onnekas niin se Jumala on nainen
voin tuntea enkelin liukuvan minuun kiinni

Viimeinen ilta täällä, kisumisu nukahti jo. Itse siemailen vielä haikeana pari lasia vihkivettä ja tuon laulun sanat tuntuvat lähempänä kuin koskaan. Toiseksi paras laulu Pattaya songin jälkeen.
Hyvin meni kaikki, kuten aina. *koputtaa puuta*
Kunnes jälleen takaisin.. Katselin jo lentoja

44

53

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hoplop........

• Anonyymi

Hervetuloa Suomeen! Täällä meillä parhaimmilla on kisumirrit jo hankittu suomeenkin.) Tämä lähtee reilun kahden viikon päästä. Mutta ei se maailma siihen lopu vaan alkaa.

P Nro1

• Vietän usein pari kolme päivää Bangkokissa ennen siirtymistäni Pattayalle.
      Useimmiten olen asustellut Nana- hotellissa. Sen ympäristö onkin poikamiehelle oikein mukava paikka. Ei tarvitse tuk- tukilla lähteä matkojen takaa opasta etsimään:
      https://www.youtube.com/watch?v=tjg9lOBtO5s

Vapaita huoneita on ollut aina ilman etukäteisvarausta.

• Anonyymi

no sehän onkin bangkokin pahin vuokramorsian alue, kaiketi olet lihatorilla käynyt, löytyy Ruamchitt hotellin alakerrasta, kun menet luiskan alas.
        By NumBall
        ps aukeaa ko 20,00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no sehän onkin bangkokin pahin vuokramorsian alue, kaiketi olet lihatorilla käynyt, löytyy Ruamchitt hotellin alakerrasta, kun menet luiskan alas.
        By NumBall
        ps aukeaa ko 20,00

Itse väitit että sinulla on iso huoneisto nanalla, siis vuokramorsianalueella.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse väitit että sinulla on iso huoneisto nanalla, siis vuokramorsianalueella.!!

Miten se poikkeaa pattayasta käy katsomassa niin ei tarvitse kysellä tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kysymys.? Onko luetun ymmärtämisessä ongelmia.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nana on yksi bangkokin mielenkiintoisimpia alueita, siellä on paljon palveluja mitä ei löydy muualta suurehko alue, siellä on paljon mm. etniä ravintoloita, lähetystöjä mm. ruotsi, suomi, usa.. neljä isoa tavarataloa, sekä joukko muita aktiviteetteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nana on yksi bangkokin mielenkiintoisimpia alueita, siellä on paljon palveluja mitä ei löydy muualta suurehko alue, siellä on paljon mm. etniä ravintoloita, lähetystöjä mm. ruotsi, suomi, usa.. neljä isoa tavarataloa, sekä joukko muita aktiviteetteja.

Mutta parasta on bts juna.

• Anonyymi

Pattaya on Paratiisi, siis edelleen nro 1 maan päällä

• Anonyymi

Reilu tunti vielä ilmassa. Tuli nukuttuakin tuossa. Vadelmia ja jätskivalikoima oli välipalana ja hemmetin hyvää kakkua. Matka ohi, kauniit muistot jäi. Viikon kohdalla heitin kirjaimellisesti toisen pellolle. Töihin.
      https://aijaa.com/KyWSYn

44

• Anonyymi

Sama tyttö noissa kaikissa kuvissa. Aikamoinen "farmityttö" kun on nenä leikattu ja laitettu kunnon silarit ja puoli selkää ja toinen kylki on tatskattu. Edustaa kauneustuotteita sivuduunina niin pitää olla kuulema nätti. Kuvassa myös tämänkertainen vuokramopedi.

44

• Anonyymi

Oliko tuo tarjouksessa vai suorastaan poistomyynnissä.

• Anonyymi

Täytyy vielä sanoa että on noi melkoisia energiapakkauksia nuo farmeilla kasvaneet thaineidot. Ikiliikkujakin jää kakkoseksi. Ei pientäkään empimistä jos pitää mennä tai tehdä jotakin eikä valita mistään. Seurasin touhujaan farmilla jonkin aikaa, heillä onkin aikamoinen mesta ja kasvaa kymmeniä eri tuotteita.

44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo tarjouksessa vai suorastaan poistomyynnissä.

En kysynyt hintaa. Laitoin siistin nipun tonneja käsilaukkuunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kauneustuotetarina ja sama piha oli muuten viime Pattayan illuusiossasi, ei mene läpi poju tämäkään, mutta onhan kärpäsillä taas senssuteltavaa.

Hyvää illuusioelämää sulle 2010 tällä kertaa nelinelinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis vuokrannut ilman hinnan kysymistä aloittelijan moka, katsos kun lähdit pois vuokramorsian unohtaa ennen kuin antamasi rahat loppuvat, ja joku toinen petteri , vuokraa käyttöön seuraavaksi.

• Anonyymi

Ite tulin tänään tytön kanssa Pattayalta Bangkokiin, tyttö lähti äsken Don muangilta kotiinsa Uboniin ja ite lähen Finskin aamulennolla Suomeen.

Kuten tossa jo toisella palstaa totesin tällä kertaa oli kyllä kunnon luksusreissu, kaksi viikkoa mukana 18v ja 1kk ikäinen tyttö (syntynyt toukokuun lopulla 2001).

Moista luksusta tälläinen 53 vuotias mies harvoin saa, nyt ekaa kertaa olin 35 vuotta itseäni nuoremman ja vuonna 2001 syntyneen tytön kanssa.

Kyllä oli kiva reissu, harvoin näin vanha mies pääsee nauttimaan kuvankauniin teinitytön seurasta.

Oli hauska kulkea äin nuoren ja kauniin tytön kanssa kun katseet kääntyivät kaupoissa ja baareissa, osa varmaan kateellisina, osa ihimetellen.

• Anonyymi

No mutta no mutta kas kummaa mitä ihmettä, missäs se varsinainen rakas nyt oli, joka sua odotti ja oli oikein itsensä terveeksi tutkituttanut että saatte olla kumitta pupuna.
        Voi hyvänen aika taas mitä tää poju tarinoi.

• Anonyymi

Juu, no itellä sattuu jostain syystä aina mukaan näitä ihan teinejä. Nyt oon kohta takas hotellilla. Saatoin tytön Don Muangiin ja otin ite bussin ja nyt city line trainin takas hotellille.

Aattelin vielä käydä jossain kattelemassa tänä iltana, vaikka taitaa olla ettei tänään oo mitään elämää kun ei myydä kaljaa. Eilen Tipp plazalla oli yks piilopaikka jossa myytiin juomia. En tiiä löytyykö täältä Bangkokista mitään kaljaa myyvää paikkaa tänään.

Onneksi hotellilla on muutama kalja, löin condossa juomatta jääneet oluet jääkaapista matkalaukkuun aamulla ennen kuin lähettiin.

• Anonyymi

Sopii hyvin Mikki Hiirelle, oikein hyvä saa bedistarpeita tyydytettyä siinä samalla.

• Anonyymi

Kiinnostuksesta kahvilla täällä kentällä ja videota teen thaimaan matkaajista, joten kiitos että myös osallistut rainaan tullessasi tuullin ovista.

• Anonyymi

Kännissä taas alkoi lerppasensein uhovaihe. Nyt voit vaihtaa nimimerkiksi taas sen vittumikäidiootti ja huuda isoilla kirjaimilla oikein kovaa ja puhu pandoista. Ne on hellyttäviä. Joo kyllä minä olen huoltomieskin tarvittaessa jos tilanne on kiireellinen tai sitten jos otan jonkun keikan. Viime vuonna laskutin noin 122000 plus alv. Jotakin 80000 kouraan. Paljonko sinä sait kelalta? Jos saan arvata niin sellaiset 6500 kouraan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännissä taas alkoi lerppasensein uhovaihe. Nyt voit vaihtaa nimimerkiksi taas sen vittumikäidiootti ja huuda isoilla kirjaimilla oikein kovaa ja puhu pandoista. Ne on hellyttäviä. Joo kyllä minä olen huoltomieskin tarvittaessa jos tilanne on kiireellinen tai sitten jos otan jonkun keikan. Viime vuonna laskutin noin 122000 plus alv. Jotakin 80000 kouraan. Paljonko sinä sait kelalta? Jos saan arvata niin sellaiset 6500 kouraan?

Lueppa uudelleen kuka tahtoo kurittaa !!!!!!!!!!!!!

Aloitappa vaikka omasta kirjoituksestasi 🐒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että laiffi tienaa paljon, on hienoa on todella hienoa, kouraan hurjat summat, kyllä sillä jo 2 viikkoa lapsiperheensä Pattayalle vie syyslomalla lähettelemään Pattayan palstalle valokuvia, kun tuhat entistä on mahdotonta vain poreammeen irroten aijauskohteeksi.

Todella hienoa varmaankin virpomisikäiset myös liikemiesosastolla siinä nokkapyörän päällä.

Idiootti oot.

• Anonyymi

Voit jatkaa elämäsi tappiin asti tuota henkilöiden yhdistämistä joskerran siitä oravia saat, ei haittaa mua.

Tuletko kurittamaan vai jatkatko tota ruikutustas päivästä toiseen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, no itellä sattuu jostain syystä aina mukaan näitä ihan teinejä. Nyt oon kohta takas hotellilla. Saatoin tytön Don Muangiin ja otin ite bussin ja nyt city line trainin takas hotellille.

Aattelin vielä käydä jossain kattelemassa tänä iltana, vaikka taitaa olla ettei tänään oo mitään elämää kun ei myydä kaljaa. Eilen Tipp plazalla oli yks piilopaikka jossa myytiin juomia. En tiiä löytyykö täältä Bangkokista mitään kaljaa myyvää paikkaa tänään.

Onneksi hotellilla on muutama kalja, löin condossa juomatta jääneet oluet jääkaapista matkalaukkuun aamulla ennen kuin lähettiin.

Nonniin on sitten palattu Suomeen. Viileätä on, ekan kerran 3 viikkoon piti eilen illalla laittaa pitkät housut ja takki päälle.

Tyttö on lähetellyt jo tusinan verran viestejä Linen kautta. Kerroin hänelle että palaan jouluksi Thaimaahaan. Ehkä näämme silloin uuestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nonniin on sitten palattu Suomeen. Viileätä on, ekan kerran 3 viikkoon piti eilen illalla laittaa pitkät housut ja takki päälle.

Tyttö on lähetellyt jo tusinan verran viestejä Linen kautta. Kerroin hänelle että palaan jouluksi Thaimaahaan. Ehkä näämme silloin uuestaan.

Pitäis lämmetä nyt niin vähän lohduttaa. Alkaa helpottamaan. Ajattelin vähän tsempata nyt ja kuntoilla loppukesänä ja vähän kokeilla golfia Suomessakin. Töissä aika leppoisaa. Katsellaan toimistolla golfia ja puhutaan pastaa. Työmaat kiinni paria lukuunottamatta koko heinäkuun.

44

• Anonyymi

Viimeinen ilta Bangkokissa.
      kävimme kuninkaan linnaassa, tai siinä temppelialueella ja linnan pihalla.

wat arun temppelissä.

mäkkärissä syömässä Ninja ateriat
      jäätelöbaarissa jätskillä

Tosi pervoo, Raahasimme vielä matkalaukkuja koko päivän mukana.

• Anonyymi

Minäkin sain opetuksen.

Kysyit hesan saaristossakin kahvilassa kalliin pullan myyjältä sheikkihauskasi.

Ymmärrän enemmän ja enemmän liikemies uraasi. Sehän onnistuupi urheiluleireillen.

Tämän jo tiesinkin. Siis karttaplotteri auki vasta dösästä poistuessa maailmanmatkaaja hidashoksotin.

• Anonyymi

outoa että nämä latvalahot on aina paikalla samaan aikaan, mutta eivät keskustele koskaan keskenään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

outoa että nämä latvalahot on aina paikalla samaan aikaan, mutta eivät keskustele koskaan keskenään...

Jep huomattu on.
        Katsotaanpa uskaltaako tämä yx tulla kurittamaan mua.
        Jos tulee niin palsta vaikenee hänen koomansa ajaksi.

• Ei ole sovittu koska Laiffi puputtaa sen jälkeen kun ilmoitti vakaan tahtonsa kurittaa minua.
        Samalla hän myös matemaatikkona kertoi että suomesta siljalla tukholmaan ja sitten satamasta Arlandaan ja lennähdys Thaimaahan on 100 euroa halvempaa kuin Hesa-BKK.
        Kerroin olevani kuritettavaksi suostuvainen perjantaina hesassa hänelle sopivana kellonaikana paikassa jossa kertoo istuvansa, sekä kysäisin mistä hänet tunnistaa, mutta hän luikki puskiin.

Mielellään kutsun sinut Neiti 2010 yleisöön, olethan sinä bussimatkan päässä Hesasta ollut vuosikausia ja lupaan, saat oman pandasi samalla.

Kun lähestyt 2 kerroksisella punaisella Hesaa, joka sinulle soveltuvin, niin aukaise hyvissä ajoin karttasovelluksesi, sekä ota valokuvia joka risteyksessä, että voit sitten palatessasi Savoon katsella kuvia käänteisessä järjestyksessä päätyäksesi tahtomallesi dösästopparille.

• Voi hyvä Åke.
        Vaimoni osti tuon saaritontin rakennuksineen, jotka todellakin on vanhoja, mutta niinhän olen minäkin.
        Eteerisen kaunis vaimoni kun thaimaalaisena vallan pitää suomalaisesta kelosta tuollaisenaan.

• Anonyymi

tuollsisia näppiksiä löytyy nykyään museosta.

• Hieman tarkemmin kuvaa kuksakyttäilijän tarkastellessa huomaa, että näppis ensinnäkään ei ole seinustalla, vaan kelon päällä jonka vierestä lähtee betonilaatoitus.

Toisaalta kiitän suuresti että pidät lukua vaimoni soutuharrastuksesta, nimittäin tiedätkö miten soutaminen vaikuttaa rintalihaksiin?

Häviäisit muuten vaimolleni soutukilpailun, koska hän saa paatin plaaniin.
        Sama kohtalo kuin Neidillä, Possu häviäisi motoskaban mun pojalle.

• Anonyymi kirjoitti:

tuollsisia näppiksiä löytyy nykyään museosta.

Olin muuten kerran Hesassa ja siellä siinä Makkaratalossa oli Samsungin myymälä, jossa nykyisin Robert tai joku kahvila.
        Oli vain tarkoitus ostaa muovikuoret suojaamaan tablettia, mutta siellä olikin viimeinen tuota museonäppistä.
        Oli mukava löytö ja hintaan muistaakseni vain 30 egee.
        On ollut hintansa väärtti.

Ei haittaa lainkaan mua että löytyy museosta, mulleok ja toimii.

• SenssuChiangMai kirjoitti:

Olin muuten kerran Hesassa ja siellä siinä Makkaratalossa oli Samsungin myymälä, jossa nykyisin Robert tai joku kahvila.
        Oli vain tarkoitus ostaa muovikuoret suojaamaan tablettia, mutta siellä olikin viimeinen tuota museonäppistä.
        Oli mukava löytö ja hintaan muistaakseni vain 30 egee.
        On ollut hintansa väärtti.

Ei haittaa lainkaan mua että löytyy museosta, mulleok ja toimii.

Jaahas tässä keskustellaan taas perinteisesti poistettujen viestien kanssa.

• Senssu onkin poistanut täältä 41 (!) sääntöjen mukaista viestiä!!!!

Hyvä Senssu, hipoo jo ennätyksiä, onko sinulla enää aikaa mihinkään muuhun?

• Anonyymi

Bangkokissa tuulettumassa kisun mieliksi... Crazy meno ja nyt ei olla liikkeellä norsukaljalla enääää

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      732
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      731
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    5. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      196
      504
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      484
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      48
      466
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      440
    10. Ongelma: oon ihastunut sinuun...

Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny
      Ikävä
      18
      416
    Aihe