"Lue aiheen The Sims keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita." kerrotaan SUOMI24 The Sims-otsikossa.
Nk. keskustelu on kuitenkin erityisesti viime aikoina ollut hieman hankalaa viestien poiston takia.
Esimerkki: Vastasin tänään neljä (4) kertaa The Sims-aiheiseen aloitukseen ja joka kerta vastaukseni poistettiin "sääntöjen vastaisena", mitä viestini eivät minun käsittääkseni kuitenkaan olleet.
Kysymys: Millä kaikilla tavoin voin osallistua keskusteluun, jos viestini poistetaan?
Omat ehdotukseni: Mahdollisesti "peukuttamalla" tai laatimalla uusia aloituksia (?)
Tarkoitukseni on kokeilla näitä vastaustapoja ja aloitan aloituksella. Jos tämäkin poistetaan, alan kokeilla peukuttamista, jota varten pyrin rekisteröimään useampia nimimerkkejä kuin vain yhden. Ikävä kyllä tässä tapauksessa joudun käyttämään jotakin koodia, joka lukijan tulisi tietää tulkitakseen peukkujen lukumäärän oikein.
Kysymys n:o 2: Osaako joku tämän aloituksen lukenut ohjata minua parempiin kommunikointimuotoihin siinä tapauksessa että sanalliset viestini edelleen määrätietoisesti mutta vähemmän rationaalisesti yhä uudelleen poistetaan? Olen kiitollinen vastauksesta siinäkin tapauksessa ettei se ole sanallinen, vaan esimerkiksi numeraali, peukutus, telepaattinen viesti tai muu vastaava.
Miten osallistun The Sims-aiheiseen keskusteluun ?
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762