Kannattaako käydä, kiva paikka?
Oletko käynyt Valamon luostarissa
12
96
Vastaukset
Olen käynyt pari kertaa, tosin aikaa on noin 20-30 vuoden välillä.
Eniten jäi mieleen vanha kirkko ja aarrekammio.
Myös hautausmaalla käyskentelimme.
Poikkesimme myös Lintulassa.
Mikäli tuon tyyppisistä paikoista tykkää kannattaa käydä. Itse kyllä tykkäsin katsella ja kuljeskella siellä.- Anonyymi
Joo. Mun entinen kämppä. Sikakorvessa. Kiva kun pääsin sieltä pois ihmisten ilmoille kehittymään.
Useita kertoja, olen ollut erilaisilla kursseilla
kesällä ja talvella, ihana rauhoittumisen paikka.
Kaunis ympäristö, kesäisin sinne voi mennä vaikka laivalla.
Useita kertoja olen ollut ikoninmaalauskurssilla, noin kymmenen vuotta sitten viimeksi, talkoolaiseksikin joskus muinoin ajattelin, mutta se jäi.
Jos sattuu matkan varrelle, käyn mielelläni siellä syömässä, luostarikaupassa sorrun vaikka mihin, ainakin viiniin.
Tänä kesänä on vielä käymättä, hyvä kun näin muistutat,
siellä on muuten upea kirjasto ja taidenäyttelyitä... ja konsertteja.- Anonyymi
Todellakin käymisen arvoinen paikka, mutta tulee muistaa, että mikään huvipuisto se ei ole, vaan on syytä käyttäytyä asiallisesti. Kirkko on hieno, vaikkakin aika pieni, mutta koko alue sinänsä tutustumisen arvoinen.
- Anonyymi
Vanha valamo Laatokalla olisi näkemisen arvoinen
- Anonyymi
en ole käynyt, pelkään että tekevät viiniksi
njjj - Anonyymi
En ole käynyt.
Tulee mieleen se nunna, joka katosi jäljettömiin.
Beng- Anonyymi
Mitenhän sille kunnalle kävi, karkasiko pois?
- Anonyymi
Minulla on munkkifofia.
Syön munkkeja huoltoasemilla kyllä mutta valamoon saakka ei intressini ylety.
Toki nunnuka nunnuka lailai lai laa voisin käydä tipulassa katsomassa nunnia. Mutta eivät asetu näytille kuin korkeasaaren eläimet. Joten melkein tyhjiä seiniä joutuisi katselemaan.
Juu. Tottakai olen käynyt molemmissa, parikin ja kolmekin kertaa. Mutta se on maksimi.
- Anonyymi
Älyttömän hyvää ruokaa. Jo senkin vuoksi kannattaa. Ja katso myös
https://www.ort.fi/uutishuone/2014-07-09/konevitsalaisen-jumalanaidin-ikonin-juhla - Anonyymi
Kyllä, pari vuotta sitten. Laatokka näytti parhaimmat kasvonsa, peilityyni, lämpimänä toukokuun loppupuolen päivänä. Täpärästi siitävä vaha Karjala näkyi lännessä.
- Anonyymi
En, mutta ikoni tuossa nurkassa :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071