Trollikerho kaivaa omaa kuoppaansa

Lueskelin läpi Pönttiksen aloituksen palstahässäkästä.

Huomaan että pikkuapinalla on oletus että minä ryhtyisin palstalla vakuuttelemaan etten ole partatrolli. Partatrolli on trollikerhon oma palstahahmo, ja trollikerho voi keskenään leikkiä hippasta palstalla.

En kirjoittele tänne enää aktiivisesti, ja voin edelleen vähentää kirjoittelujani. Kuten olen tainnut pari kertaa sanoakin, olen enää vain sivustaseuraaja, en palsta-aktiivi.

Pitäkää kivaa keskenänne, sitähän te kerjäätte.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi sinä kommentoit ilkeään sävyyn palstalaisista?

      • Anonyymi

        Pertti on tuohtunut kun hänen neroutensa ei saa Pertin mielestä tarpeeksi ihailevaa huomiota. Reppana tärkeilijä.


    • "Huomaan että pikkuapinalla on oletus että minä ryhtyisin palstalla vakuuttelemaan etten ole partatrolli. "

      Niin no, tällä aloituksellahan sitten taisit tehdä juuri sen mitä oletat pikkuapinan olettavan :D

      • Niin ja lisään vielä että kun nyt kerran on paljastunut että olet itse abriksen luomus niin onkö tässä nyt pääteltävä että myös partahemmo olisi abriksen kynästä?


      • Abra on jo aikaisemmin myöntänyt minun syntyvän hänen kynästään. Muutenkin olen tiputellut vihjeitä pitkin matkaa kertomalla että olen oikeasti nainen ja pidän miehistä.


    • Ai kas kas. Tapahtumat jatkuvat. Pikkuapina paikalla.

      • Minä olisin halunnut olla Parta-apina :(


    • "En kirjoittele tänne enää aktiivisesti, ja voin edelleen vähentää kirjoittelujani. Kuten olen tainnut pari kertaa sanoakin, olen enää vain sivustaseuraaja, en palsta-aktiivi."

      Mitä enemmän sinä tuota hoet,
      sitä enemmän sinä kirjoitat. Minuun kun ei ihan kaikki mene läpi.

    • En tiedä kenellä on tarve poistaa viestejä täältä.
      Pönttis kirjoittaa täällä monilla nikeillä. Milloin miehenä milloin naisena.
      Vituttaa kun mun viestit on poistettu. En osaa pelata viestien kanssa täällä enkä jaksa.
      Tääkin on kohta pois.

    • Aurinko nousi taas idästä ja tälläinen aloitus Pertsalta.... joo’o... jotkut asiat on mihin voi luottaa. 😊👌

    • Aika suloista. Milloin joku tekee aloituksen, jossa unelmoidaan minusta?

      • Anonyymi

        Keskity sinä sen partasi kasvattamiseen, egosi ei kaipaa kasvattamista.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskity sinä sen partasi kasvattamiseen, egosi ei kaipaa kasvattamista.

        -flowersreally-

        Minä vaan leijun ilmavirran mukana 😁


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minä vaan leijun ilmavirran mukana 😁

        Jotakin vikaa ruokavaliossa jos noin pierettää.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin vikaa ruokavaliossa jos noin pierettää.

        -flowersreally-

        *reps*


      • Anonyymi kirjoitti:

        *reps*

        *Ditto*


    • Mjoo

      Oli miten oli, niin homman hauskuus on siinä että itse luulee olevansa hukassa vaikka ei ole.

      Tämä kummallinen ilmiö on verrattavissa uskonnolliseen kokemukseen, tai poliittiseen järkähtämättömyyteen. On nimittäin niin että se mikä tukee lujimmin rakennelmaa on luottamus siihen että se pysyy pystyssä. Tämä luottamus syntyy yksinomaan henkilökohtaisen epäilyksen ja epäröimisen eliminoinnista.

      Se että kykeneen olemaan jotain, vaatii universaalia kykyä olla jotain täysin muuta kuin todellisuudessa on.


      (Naurua)

      • Harvinaisen vaikea ajatus heti aamulla, mutta minkäs minä itselleni mahdan.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Harvinaisen vaikea ajatus heti aamulla, mutta minkäs minä itselleni mahdan.

        (Reps)

        Selvennyksen vuoksi

        En parhaimmalla tahdollani kykene muistamaan mikä sen kirjan nimi oli, johon oli piirusteltu juoni, jota ei edes ollut olemassa. Eli lukijaa johdateltiin pitkin kummallista ajatusmaailmaa kertomatta hänelle, että todellinen ajatuksen puro kulki jossain aivan muualla. Lukija siis kuvitteli lukevansa romaania vaikka ei lukenut tätä.

        Omituinen teos ja omituinen lukija.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Selvennyksen vuoksi

        En parhaimmalla tahdollani kykene muistamaan mikä sen kirjan nimi oli, johon oli piirusteltu juoni, jota ei edes ollut olemassa. Eli lukijaa johdateltiin pitkin kummallista ajatusmaailmaa kertomatta hänelle, että todellinen ajatuksen puro kulki jossain aivan muualla. Lukija siis kuvitteli lukevansa romaania vaikka ei lukenut tätä.

        Omituinen teos ja omituinen lukija.

        (Hirn)

        Mjoo

        Se että tällaisella alustalla pörräävät ihmisraukat kuvittelisivat osaavansa johdatella tai luoda uskottavia maailmoja, näyttää jotain todellista, on ajatuksena absurdi.

        Valitan

        Tai ehkä en valita, sillä valittaminen on sitä että kirjoittaa tänne siitä että ei osaa hommaansa.


        (Naurua)


    • Anonyymi

      "Se että tällaisella alustalla pörräävät ihmisraukat kuvittelisivat osaavansa johdatella tai luoda uskottavia maailmoja, näyttää jotain todellista, on ajatuksena absurdi"

      Olenkin aina ihmetellyt miksi kirjoitat palstalle, olet universumin suurin viisaus, vai oliko se vitsaus:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Mitä oli ennen kuin oli mitään?

        Ennen aikaa ja energiaa, siis ei ollut käsitettä "ei mitään", ennen olemattomuuden olemassa oloa?

        Mistä tuli olemattomuus, jossa ei ole mitään?


      • Mjoo

        Ihmisellä on pahoja tapoja, ja yksi niistä on tämän ruudun pällistely.
        Minun on myönnettävä, että viihdyttävin tekijä löytyy omasta päästäni. Olen itselleni eräänlainen pienoisuniversumi, jossa saattaa tapahtua lähes mitä tahansa, eikä samanlaista päivää siellä ole.

        Ainoa tie tällaiseen tilaan tai kokemukseen on tässä, sillä rinnastus toimii aina. Olen eräänlainen kehityksen huippu tällaisessa toimintaympäristössä. En oikeastaan tarvitse siihen kuin itseni, sillä kaikki tapaa vain syttyä ja sammua ympärilläni, ja minä vain loistan tietämättä miksi.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi

        Olen usein ajatellut samaa. Jos joku on yrittänyt luoda feikkihahmon, se on viikossa paljastunut. Oma persoona tule esiin. Periksen hahmot niin kliseisiä, että niitä nyt on helppo keksiä. Taidot eivät riitä luomaan uskottavaa maailmaa. Pönttö muuten huutelee usein puskista. Sekin on helppo tunnistaa. Lähinnä kyynelehtivä juttuja miehistä. Toki kieltää kaiken.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Ihmisellä on pahoja tapoja, ja yksi niistä on tämän ruudun pällistely.
        Minun on myönnettävä, että viihdyttävin tekijä löytyy omasta päästäni. Olen itselleni eräänlainen pienoisuniversumi, jossa saattaa tapahtua lähes mitä tahansa, eikä samanlaista päivää siellä ole.

        Ainoa tie tällaiseen tilaan tai kokemukseen on tässä, sillä rinnastus toimii aina. Olen eräänlainen kehityksen huippu tällaisessa toimintaympäristössä. En oikeastaan tarvitse siihen kuin itseni, sillä kaikki tapaa vain syttyä ja sammua ympärilläni, ja minä vain loistan tietämättä miksi.

        (Hihitystä)

        Unohtui mainita että tämä kaikki tapahtuu varsin oudolla tavalla, sillä kirjoitan aina yhden nimen alla, enkä syyllisty moraalisiin ongelmiin niiden viihteellisissä pyrkimyksissä tai tarkoituksissa.

        Myös tekniset ongelmat loistavat poissaolollaan.

        (Hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen usein ajatellut samaa. Jos joku on yrittänyt luoda feikkihahmon, se on viikossa paljastunut. Oma persoona tule esiin. Periksen hahmot niin kliseisiä, että niitä nyt on helppo keksiä. Taidot eivät riitä luomaan uskottavaa maailmaa. Pönttö muuten huutelee usein puskista. Sekin on helppo tunnistaa. Lähinnä kyynelehtivä juttuja miehistä. Toki kieltää kaiken.

        Pönttö on monipersoonainen useilla nikeillä ja anonyyminäkin pelaaja, milloin mitenkin. Mies joka taipuu moneksi. Palsta on säälittävä paikka niille jotka tykkäävät pelleillä ja leikkiä = lähinnä vittuilla toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pönttö on monipersoonainen useilla nikeillä ja anonyyminäkin pelaaja, milloin mitenkin. Mies joka taipuu moneksi. Palsta on säälittävä paikka niille jotka tykkäävät pelleillä ja leikkiä = lähinnä vittuilla toisilleen.

        Joopajoo ja huomenna lisää. Vaihda jo levyä. Laske irti siitä Pöntöstä. Pönttö voi olla vaikka kastemato. Kastemadot näet ovat monineuvoisia. Vai olisiko sisilisko, että häntä liimautuu aina takaisin? Hohhoijjaa. Epävarmuuskaan ei ole niin varmaa kuin Pertti. Pertti tulee aina, mutta vain palstalla. Aamukin on alkanut päivän Pertillä.

        Olenko minä nyt sitten Pönttö. Siinä on päivän tehtävä Pertille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo ja huomenna lisää. Vaihda jo levyä. Laske irti siitä Pöntöstä. Pönttö voi olla vaikka kastemato. Kastemadot näet ovat monineuvoisia. Vai olisiko sisilisko, että häntä liimautuu aina takaisin? Hohhoijjaa. Epävarmuuskaan ei ole niin varmaa kuin Pertti. Pertti tulee aina, mutta vain palstalla. Aamukin on alkanut päivän Pertillä.

        Olenko minä nyt sitten Pönttö. Siinä on päivän tehtävä Pertille.

        Tuo ei ollut ns. Pertiltä vaan minulta, naiselta. Haukuit nyt väärää puuta.
        Lukee täällä muutkin palstaa ja tekee huomioita. Pöntöltä sinäkin vaikutat,mistähän muusta syystä puolustelet tai yrität vesittää toisen tekstiä. Tuhatnikki on tuhatnikki vaikka kuinka muuta väittäisit.

        Ps. Sisiliskon häntä ei muuten liimaudu takaisin vaan se kasvattaa uuden hännän itselleen. Ihan vaan tiedoksi sinulle, kuka ikinä oletkaan. Päivänjatkoja.


      • Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

        Tuo ei ollut ns. Pertiltä vaan minulta, naiselta. Haukuit nyt väärää puuta.
        Lukee täällä muutkin palstaa ja tekee huomioita. Pöntöltä sinäkin vaikutat,mistähän muusta syystä puolustelet tai yrität vesittää toisen tekstiä. Tuhatnikki on tuhatnikki vaikka kuinka muuta väittäisit.

        Ps. Sisiliskon häntä ei muuten liimaudu takaisin vaan se kasvattaa uuden hännän itselleen. Ihan vaan tiedoksi sinulle, kuka ikinä oletkaan. Päivänjatkoja.

        Pertti onkin mies ja nainen. Kameleontti, joka kasvattaa uuden hännän. Kameleontti voisi ottaa vaikka puolenpäivän päiväunet, että jaksaa illalla taas Pöntön kanssa palstatouhuta. Pönttö on niin arvokas Pertille.


      • Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

        Tuo ei ollut ns. Pertiltä vaan minulta, naiselta. Haukuit nyt väärää puuta.
        Lukee täällä muutkin palstaa ja tekee huomioita. Pöntöltä sinäkin vaikutat,mistähän muusta syystä puolustelet tai yrität vesittää toisen tekstiä. Tuhatnikki on tuhatnikki vaikka kuinka muuta väittäisit.

        Ps. Sisiliskon häntä ei muuten liimaudu takaisin vaan se kasvattaa uuden hännän itselleen. Ihan vaan tiedoksi sinulle, kuka ikinä oletkaan. Päivänjatkoja.

        Kyllä sisiliskon häntä liimautuu takaisin. Lisko hidastaa, häntä juoksee liskon kiinni ja tarttuu uudelleen paikalleen. Tämä on tietokirjasta.


    • Ai että tämä on herkullinen aihe. En malta odottaa iltaa, että kaikki rantautuvat palstalle.

      Vielä kysyn, että jos sinua ei kiinnosta Pönttösirkus, miksi osoitat hänelle jatkuvasti viestejä ja kerjäät niin epätoivoisesti hänen huomiotaan?

      Lööv is in the air 💘

      • Pönttösirkus on palstan parasta antia. Minä vaan hihittelen mukana. Olen viaton.


      • Anonyymi

        Joo o. Ebolaakin pahempi. Pertti on pehmentynyt perunamuusiksi. Pöntön kannattaisikin trademarkata nimimerkkinsä ja alkaa tuotteistaa sen alle. Fraaseja t-paitoihin ja postikortteihin. Ehkä Pertille pari omaa spesiaali paitaa, joissa dialogit tiukimmista väännöistä.


      • Anonyymi

        Jaaha, pönttösirkus on ebolaakin pahempi?

        Juoksetkohan nyt aivan ikiomissa maailmoissasi, josta toiset ihmiset puuttuvat kokonaan?


      • Anonyymi

        Meitä on moneksi, en näe tässä mitään mielenkiintoista, lähen töihin vaikka oon kesälomalla.


    • No mutta saanko minä silti olla välillä taas sinä? Jos alkaa pitkästyttää ja haluan asettua Iku-Turson rooliin hetkeksi? :)

    • Nyt, hetkenä minä hyvänsä, Pönttis tulee palstalle ja näkee Pertin rakkaudentunnustuksen. Ai että tämä on makiaa 😄

      • Me ollaan Perttejä kaikki
        Kun oikein silmiin katsotaan


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe