Iäkäs naapurini kertoi, että outo mies oli kiertänyt taloa myöhään perjantai-iltana. Tytär ja kolme koiraa olivat kotona, joten hän uskaltautui ulos kysymään, mitä mies etsii. Rinnassa oli Verisuren merkki ja mies pyrki sisälle. Häntä ei kuitenkaan päästetty tuulikaappia peremmälle taloon.
Ensimmäinen kysymys oli naapurin muistaman mukaan "Kuinka moni ihminen tähän tuulikaappiin on kuollut?". Sen jälkeen mies yritti saada selville, mistä talouden vakuutukset on otettu, montako palovaroitinta talossa on, mikä on lämmitysjärjestelmä ja montako valvontakameraa pihassa on. Turvakameroita on yksi, se kuvaa sisääntulopihaa. Tämän luulisi näkyvän kyselemättäkin, kun kiertää taloa.
Naapuri kertoi vastailleensa aika nihkeästi ja kysyi, oliko mahdollisesti sama mies tunkeutunut minun tontilleni myöhään perjantai-iltana. En sattunut olemaan kotona, joten en tiedä.
Kannattaa varoa näitä hiippareita. Yrityksen työasu on helppo hankkia ja sen turvin tunkeutua vanhusten koteihin.
Verisure pelottelee vanhuksia
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varata vaihtomunuainen valmiiksi jos tänne eksyy tuollainen myyntimies.
Verisurella on todella alarvoinen ja ärsyttävä myyntistrategia. Perustuu aiheettoman pelo lietsontaan.- Anonyymi
Tullaan sisälle ja katsastetaan paikkoja... En suosittele laskemaan sisälle, tässä tapauksessa.
- Anonyymi
Tuollaiselle kannattaa vastata että turhaa työtä tekee, juuri eilen tein tilauksen Sector Alarmilta... :-)
- Anonyymi
Haloo ihmiset! Mikäli haluatte varmistua, että kaveri on luotettava ja voi sisään päästää, siltä täytyy löytyä poliisin myöntämä turvasuojaajakortti. Loppuu ne pellehermannien koputtelut. Jos ei ole tuota korttia, soitto poliisille välittömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912