Tässä kun on retkeillyt ympäri kaupunkeja ja kuntia suomessa on tullut huomattua, että julkisissa vessoissa ihmiset ei osaa käyttäytyä sitten ollenkaan.
Paperia lattialla, lattiat läpimärkiä ja kaikkea muuta paskaa jokapaikassa. Pöntöt pahimpana. Mikä siinä on hankalaa pyyhkiä ne paskarannut pois siitä pöntön reunasta jotka on syntynyt sen räjähtävän paskaripulin seurauksena. Joskus olen törmännyt jopa tapauksiin joissa sitä paskaa on siinä pötnön renkaalla. Miten vitussa siihen onnistut paskomaan?
Kusitipatkin on helppo vetästä pois sieltä.
Ylipääntänsä se pöntön vetäminen, monelta tuntuu unohtuvan. Olisi kiva jos saisi käydä vessassa ilman että meinaa oksentaa aina kun kurkkaa koppiin sisälle.
Elääkö ihmiset näin kotonakin, vai onko kaikki tämä sen takia, että "eipähän tarvitse itse siivota ja ei kiinnosta ei ole oma vessa"
Miettikää että joku sen sieltä tulee siivoamaan.
Eli ystävällisesti jos sinä koet tunnon sydämessäsi tässä että sinun räjähtävä paska on pöntön reunoilla niin ota vessaharja kauniiseen käteesi ja hinkkaa se paska pois siitä reunasta.
Kiitos helvetisti jo etukäteen.
Mikä niissä julkisissa vessoissa on niin hankalaa?
2
219
Vastaukset
Kiitän lämpimästi hra aloittajaa joka pureutui tarmokkaasti yleisissä käymälöissämme ja sen käyttäjissä havaitsemiinsa epäkohtiin.
WC- kulttuurissamme on tosiaan parantamisen varaa ja olen itse koettanut näissä säädyllisesti ja asiallisesti toimia.
Pari kertaa olen tosin löytänyt itseni käymälän kopista naisen kanssa tekemässä sitä mitä nyt aikuiset joskus tekevät.
Muualla maailmassa taso ei kuitenkaan yllä kovinkaan korkealle.
Pyydän lukeman matkakertomukseni alun Intiasta.- Anonyymi
Minä teen reissulla aamutuukat hotellihuoneen pönttöön. Eipä tarvitse julkisissa vessoissa vierailla bakteereja keräämässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828