Ketä kaipaat?

Anonyymi

Osaat sinäkin mies leikkiä kissaa ja hiirtä palstalla. Olen huomannut. Miksi se on niin vaikeaa laittaa kunnollisia tunnisteita ja kertoa että kaipaa? Sulla jää luu käteen jos leikit vaikeasti saatavaa. Se on aiheuttanut muun muassa sen että jumitamme palstalla. Ja kyllä tiedän että olit palstalla ja olet välillä vieläkin.
Terveisin soturiprinsessa.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä soturi sä oot heh

• Anonyymi

Vai että soturi. Haluaisinpa nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni väärään kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko pois, kyse on mielenlaadusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko pois, kyse on mielenlaadusta.

Eikö soturin mielenlaatu salli tunnisteiden kertomista

• Anonyymi

Olihan siinä aloituksessa jo.

• Anonyymi

Menehän nukkunaan.

• Anonyymi

Ei nukuta, lenkin jälkeen kroppa kierroksilla.

• Anonyymi

Kenet niin? Oman kaivattusi tietysti.

• Anonyymi

Mistä tiedät että hän on ollut täällä?

• Anonyymi

Tunnisteista joita hän käytti. Kukaan muu ei tiedä tästä mitään joten se on pakko olla hän.

• Anonyymi

Täällähän tekeydytään vaikka miksi

• Anonyymi

Sitä on kyllä, mutta sitten on asioita joita ei tiedä kuin kaksi, eli hän ja minä. Olen varma että kumpikaan ei ole kertonut kenellekään tästä. Ellei sitten nämä hiton ammatikseen kirjoittajat ts. ylläpitäjät kerää tiettyjä tunnisteita jne. ja kehittele loput.

• Anonyymi

Meinaatko että täällä tosissaan kaipaavat jotain.
      Piilovittuiluun tämä palsta on tarkoitettu.

• Anonyymi

Ehkä hän ei kaipaa sinua täällä. Eihän tämä ole mikään tunnistelupalsta, lottokuponki tai hermoparantola harhaisille.

• Anonyymi

Näkyy olevan. Palsta on avoin kaikille.

• Anonyymi

Ei tämä ainakaan hermoparantolasta käy.
        Pahempi kuin hullujen huone...
        Voin olla kissa tai hiiri. Ihan miten sovitaan. Vaikka en mittään tahallani...

• Anonyymi

Itse taas en osaa sanoa irl vuoksi juuta enkä jaata onko hän vapaa.

• Anonyymi

Jos toisella on ollut vastoinkäymisiä/ haasteita, eikä ole löytänyt oikeanlaista ulospääsyä niistä? Saanut kuraa niskaan ja tullut varovaisemmaksi, haluaako sitä ehdoin, tahdoin uudestaan? Vai odottaako parempaa tilaisuutta, jos sellainen voisi osua kohdalle? Toivossa on hyvä elää, vaikka tuntuisi välillä menetetyltäkin?

• Anonyymi

Niin joskus käytinkin tunnisteita ja niiden kanssa vaan pelleiltiin. En mä jaksa tälläseen amisteluun enää mitään.

• Anonyymi

Ja jos jotkut ulkopuoliset kehtaa mustispäissään kytätä ja spoilata juttuja täällä niin sellasten junttien kanssa en ikinä tulis olemaan missään tekemisissä.

• Anonyymi

En todellakaan leiki vaikeasti tavoiteltavaa. Olen vain epävarma muista kuin omista tunteistani.

• Kaipaan K-naista.

• Anonyymi

No tässähän minä...

• Anonyymi

Valutko sellaista kananmunan valkuaisen väristä tavaraa?

• Anonyymi

Laitoitko ris kuvasi.

• Anonyymi

Ethän sinäkään laita kunnollista tunnistetta. Silloin aika heikkoa on lähteä vaatimaan sellaista toiselta....

• Anonyymi

Sinä et taida tuntea palstaa kovin hyvin... tänne ei todellakaan kannata kirjoittaa tarkkoja tunnisteita. Sen virheen jos tekee niin heittää itsensä samalla trollien riepoteltavaksi. Siinä syy miksi en tänne tarkkoja tunnisteita kirjoita nykyään koskaan.

• Anonyymi

Puhelimeen ilmestynyt nimi ja numero. Nimi viittaa kreikkalaiseen runoilijaan. Luulen käytännön pilaksi kaivatulta. Laitan tekstarin ja minulle soitetaan ja luetaan rakkausruno englanniksi, suomennetaan se ja puhutaan rakkaudesta. Klo 00: 50 tapahtui tämä.

Ihmeellisiä asioita tapahtuu. Ei taas nukuta ensi yönä.

Ja sitten joku oli nuollut Cupidoa, jonka kuva on mun lemppari. Mitä ny tämäkin. Liittyi ihmiseen, jonka kanssa viestittelin monta tuntia.

Mä sekoan, nämä nyt ei sentään olleet palstaharhoja vaan TAP astui irl.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2428
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1716
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1198
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1168
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe