Ketä kaipaat?

Anonyymi

Osaat sinäkin mies leikkiä kissaa ja hiirtä palstalla. Olen huomannut. Miksi se on niin vaikeaa laittaa kunnollisia tunnisteita ja kertoa että kaipaa? Sulla jää luu käteen jos leikit vaikeasti saatavaa. Se on aiheuttanut muun muassa sen että jumitamme palstalla. Ja kyllä tiedän että olit palstalla ja olet välillä vieläkin.
Terveisin soturiprinsessa.

29

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä soturi sä oot heh

      • Anonyymi

        Vai että soturi. Haluaisinpa nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että soturi. Haluaisinpa nähdä.

        Meni väärään kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että soturi. Haluaisinpa nähdä.

        Usko pois, kyse on mielenlaadusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois, kyse on mielenlaadusta.

        Eikö soturin mielenlaatu salli tunnisteiden kertomista


      • Anonyymi

        Olihan siinä aloituksessa jo.


    • Anonyymi

      Menehän nukkunaan.

      • Anonyymi

        Ei nukuta, lenkin jälkeen kroppa kierroksilla.


      • Anonyymi

        Kenet niin? Oman kaivattusi tietysti.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että hän on ollut täällä?

      • Anonyymi

        Tunnisteista joita hän käytti. Kukaan muu ei tiedä tästä mitään joten se on pakko olla hän.


    • Anonyymi

      Täällähän tekeydytään vaikka miksi

      • Anonyymi

        Sitä on kyllä, mutta sitten on asioita joita ei tiedä kuin kaksi, eli hän ja minä. Olen varma että kumpikaan ei ole kertonut kenellekään tästä. Ellei sitten nämä hiton ammatikseen kirjoittajat ts. ylläpitäjät kerää tiettyjä tunnisteita jne. ja kehittele loput.


    • Anonyymi

      Meinaatko että täällä tosissaan kaipaavat jotain.
      Piilovittuiluun tämä palsta on tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Ehkä hän ei kaipaa sinua täällä. Eihän tämä ole mikään tunnistelupalsta, lottokuponki tai hermoparantola harhaisille.

      • Anonyymi

        Näkyy olevan. Palsta on avoin kaikille.


      • Anonyymi

        Ei tämä ainakaan hermoparantolasta käy.
        Pahempi kuin hullujen huone...
        Voin olla kissa tai hiiri. Ihan miten sovitaan. Vaikka en mittään tahallani...


    • Anonyymi

      Itse taas en osaa sanoa irl vuoksi juuta enkä jaata onko hän vapaa.

    • Anonyymi

      Jos toisella on ollut vastoinkäymisiä/ haasteita, eikä ole löytänyt oikeanlaista ulospääsyä niistä? Saanut kuraa niskaan ja tullut varovaisemmaksi, haluaako sitä ehdoin, tahdoin uudestaan? Vai odottaako parempaa tilaisuutta, jos sellainen voisi osua kohdalle? Toivossa on hyvä elää, vaikka tuntuisi välillä menetetyltäkin?

    • Anonyymi

      Niin joskus käytinkin tunnisteita ja niiden kanssa vaan pelleiltiin. En mä jaksa tälläseen amisteluun enää mitään.

      • Anonyymi

        Ja jos jotkut ulkopuoliset kehtaa mustispäissään kytätä ja spoilata juttuja täällä niin sellasten junttien kanssa en ikinä tulis olemaan missään tekemisissä.


    • Anonyymi

      En todellakaan leiki vaikeasti tavoiteltavaa. Olen vain epävarma muista kuin omista tunteistani.

    • Kaipaan K-naista.

      • Anonyymi

        No tässähän minä...


    • Anonyymi

      Valutko sellaista kananmunan valkuaisen väristä tavaraa?

    • Anonyymi

      Laitoitko ris kuvasi.

    • Anonyymi

      Ethän sinäkään laita kunnollista tunnistetta. Silloin aika heikkoa on lähteä vaatimaan sellaista toiselta....

    • Anonyymi

      Sinä et taida tuntea palstaa kovin hyvin... tänne ei todellakaan kannata kirjoittaa tarkkoja tunnisteita. Sen virheen jos tekee niin heittää itsensä samalla trollien riepoteltavaksi. Siinä syy miksi en tänne tarkkoja tunnisteita kirjoita nykyään koskaan.

    • Anonyymi

      Puhelimeen ilmestynyt nimi ja numero. Nimi viittaa kreikkalaiseen runoilijaan. Luulen käytännön pilaksi kaivatulta. Laitan tekstarin ja minulle soitetaan ja luetaan rakkausruno englanniksi, suomennetaan se ja puhutaan rakkaudesta. Klo 00: 50 tapahtui tämä.

      Ihmeellisiä asioita tapahtuu. Ei taas nukuta ensi yönä.

      Ja sitten joku oli nuollut Cupidoa, jonka kuva on mun lemppari. Mitä ny tämäkin. Liittyi ihmiseen, jonka kanssa viestittelin monta tuntia.

      Mä sekoan, nämä nyt ei sentään olleet palstaharhoja vaan TAP astui irl.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe