Siis tässä tapauksessa kyseessä syyrialainen n. 9kk hamsteri. Siis on ollut koko elämänsä aijemin normaalipainoinen, mutta nyt tänä kuukautena laihtunut äärimmäisen paljon. Käytiin perheen kanssa kahden päivän reissulla, ja reissun aikana hamsterin paino oli pudonnut alle 100g. Hamsteriyhdistyksen mukaan ihannekokoinen hamsteri painaisi 160-200g. Olen syöttänyt hamsteria aivan normaalisti todella monipuolisella ruokavaliolla, mutta mikään ei näytä maistuvan. Tänäänkin annoin tuoreruuaksi paljon vihanneksia ja pilttiä ja kuivaruuaksi kahta eri sekoitusta, herkuiksi annoin joqurttinappeja ja kuivatettuja matoja. Hamsteri ei myöskään kakkaa paljon. Mikään sairauksista mitä olen löytänyt ei täsmää oireiden kanssa? Voisiko kyseessä olla esim. Suolitukos?
Hamsterin ei syö
Anonyymi
2
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Mites hampaat? Jos ne ovat päässeet kasvamaan liian pitkiksi ei hamsteri pysty syömään kunnolla ja laihtuu siksi. Suolitukokseenkin täsmäävät kyllä oireet.
Suosittelen soittamaan eläinlääkärille että selviää mikä hamsulla on, ja jos syömättömyys johtuukin siitä että hampaat on liian pitkät niin he lyhentävät niitä sitten siellä.- Anonyymi
Hampaat näyttävät olevan aivan kunnossa, nekin tarkastettu. Varasimme eläinlääkäriajan täksi päiväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584