Saako ex:ää auttaa?

Anonyymi

Mitä mieltä?

Erottu ja uusi kuvioissa
Uuden mielestä ei saa auttaa.

Autatteko silti remontti yms sellaisissa asioissa?

Riitaa tästä asiasta. Kumpi siis tärkeämpi uusi vai entinen....onko se niin että sen mukaan kun tehdään on se rakkaampi?

20

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei ole- varsinkaan jos yhteisiä lapsia; on lapsen etu huolehtia, auttaa tarvittaessa lapsen toista vanhempaa- ei pidä sekoittaa rakkauteen, tunne-elämään.

    • Anonyymi

      Tietenkin saa ja pitää. Ei uudilla suhteilla ole mitään sanomista ja estämistämiehen ystävien ja ex vaimon ystävyyteen. Ei pdiä olla ylimielinen ja omistava, miestä ei uudet omista vaan, pitäkööt huolta mista asiista eikä ala pakottamaan muita omaan tahtoonsa. Kummallisia perheenrikkojia, aina haastamassa riitaa kaikkien keskelle.
      Ei ole normaalia eikä valmis olemaan kenenkään kanssa jos rajottaa ja pakottaa ja estää ja määrää ketä saa nhdä ja ketä ei. Miten voi elää itsensä kanssa?

    • Anonyymi

      Minä en edes pyytäisi ex:ltä apua muuten kuin mahdollisesti yhteisten lasten juttuihin! Mutta jos yhteisiä lapsia ei ole, niin sitten en ymmärrä miksi pitäisi auttaa... Apua löytyy varmasti muualtakin esim. juuri näihin remonttihommiin.

      • Anonyymi

        Enkä minä, koska exäni ei osaa mitään, tulis vahinkoa enempi ,kun hyötyä, remontteihin on ammattilaiset, ja saahan rempoista kotitalousvähennyksen.


    • Anonyymi

      Minun ex on auttanut paljon ja vei hetken kun löysin uuden miehen pähkiä kummalta pyytää apua. Nykyisin pyydän apua vain nykyiseltä miesystävältä ja jotenkin minua häiritsee kun ex on tarjoamassa apuaan eri asioiden kanssa. Ajattelen että miltä nykyisestä miehestä tuntuu jos ex pyörii kotonani auttelemassa asioissa. Minulla talo ja siinä puuhaa, joten siksi tarvitsen välillä apua.
      Mies ei ole kuitenkaan sanonut mitään asiasta.

    • Anonyymi

      Minusta ei olisi mukavaa jos nykyinen puolisoni kävisi auttamassa exäänsä muuten kuin lasten asioissa. Joskus se ehkä käy, muttei jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Kuuluu hyviin tapoihin auttaa rakasta exäänsä kaikessa ja jopa rahallisesti. Miksi mies muuten olisi olemassa jos ei auttaisi naisiaan. Jos uusi naineno n hänen perheensä rikkonut niin se kuuluu miehen olla exänsä tukena ja auttajana aina.

      • Anonyymi

        ei ole ex:n ja lasten yhteystietoja- ei voi auttaa:)


    • Anonyymi

      Meillä mun exä on auttanut aina joka päivä meitä. Rahaakin saa auna kun pyytää ostoksiin, Ei ole mitään syytä miksei hän auttaisi, mehän ollaan kuitenkin hänen perhe jokatapuksessa, vaikka ollaan eri teillä. Lapsilla kuuluu olla isä, eikä sitään kukaa vie pois, ellei mies itse halua hylätä lapsiaan.
      Me matkustamme yhdessä ja olemme kuin perhe, meillä on kummallikin oma koti, ja vietämme toistemme luona aikaa, mikään ei erota meitä perheestä, tullaaoleen aina

    • Anonyymi

      Tottakai pitää auttaa. Jos ihminen on ollut joskus läheinen olisi sydämetöntä olla auttamatta. Ei siihen lapset kuulu , ei ihmisiä hylätä kuin roskia.
      Eroja tehdäänkin usein ihan pelkästä itsekkyydestä ja typeryydestä.

    • Anonyymi

      Sitä ei yksikään ussi päätä ketä mies auttaa ja ketä ei. Uusiot on niin katkeriaja kateellisia kun heillä ei ole koskana ollut miestä ja nyt kun veivät perheestä
      miehen niin pitäisi unohtaa kaikki, entiset vaimot, lapset, vanhemmat, suku ja ystävät.

      Ketään ies ei enää saisi tuntea ja olla tekemisissä. Kateellista ja vallanhimoa, minä minä määrään mitä mies saa tehdä, ei edes töihin saa mennä.entiselle rakkaalle vaimolle vaikeuksia ja raha pulaa.

      Jos suttura maksaa 300 000 alkaisiksi sotkemisesta ja maksaa exän elämisen jatkossa 9 000 e kk ja lasten niin pitkööt miehen.

      Kyllä saa auttaa ja pitää, itse on sutturansa kanssa aiheuttanut

    • Anonyymi

      Ei ole mitään velvollisuutta exää kohtaan. Se mihin on nyt sitoutunut kuuluu olla huomion keskipisteenä ja tehdä sen eteen töitä jotta suhde voi hyvin, muutoin siitäkin voi tulla ex.

      • Anonyymi

        Sie meniaat etttä mies ylkää exänsä ja lapsensa eikä ole heihin istoutunut enää kun joku vie??? Höpsis, mies on velvollinen huolehtimaan lastensa elatuksesta ja auttamaan exää, onhan susta varmaan kivaa kun voit heittää lapset ja kaiken elämästäsi ja suijata uusiisn suhteisii ja tekemään uusia lapsia ja jättämään kaikenexälle. On siinä mies, jos olet mies, kyllä kaikista pitää huolehtia ei sitä noin vaan voi ihmisiä vaihtaa elämässään.


    • Anonyymi

      Katkerat perheenrikkoja naikkoset pelkää et jos mies menee exänsä luokse niin siitä alkaa uusi alku heille. Tietenkin, se on aiheellinen pelko sillä eihän he ole koskaan edes eronneet jos et naikkonen olisi mennyt ja rikkonut lapsiperhettä. Ihan oikein että sinua mies inhoaa.
      Eroja ei olisi näin paljon jos ei olisi niitä vapaita katkeria naikkosia jotka hajoittaa tahalleen toistenprheen. puisto on mieheiä täynnä sieltä löytyy vpaita, sinne siis menkää.

    • Anonyymi

      Jeps. Meillä käy , siis mi ulla ja nykyisellä vaimollani, entinen ex-vaimo siivoamassa ja pihanhoidoss.
      Me tehdään sillä aikaa kun hän siivoaa , makuuhuoneessa mukavaa "remonttia"
      Viikonloppu kun on , lapset ovat mummolassa sen aikaa, kunnes sivous ja remontointi on suoritettu.
      Lapset asuu meillä.

      • Anonyymi

        Mistäs noita ullija löytyy ,mulla olis tarve tuollaiselle Ullalle.
        Ja oikeen makuuhuoneeseenkin se Ulla tulee"siivoamaan ja hoitaa myös puutarhansa".wautsi mikä mimmi.


    • Anonyymi

      Kyllä siinä taitaa vanha suola janottaa, jos pitää auttaa. Tai toinen vaihtoehto on tietty se, että ex haluaa tuhota toisen suhteen vaikka ei haluakaan exäänsä takaisin.
      Edes tapaamisiin ei ole mitään tarvetta sen jälkeen kun lapset ovat aikuisia. Häät ja hautajaiset yms saavat riitää. Usein selitetään, että uusi on mustasukkainen, mutta usein taitaa mennä selittäjällä puurot ja vellit sekaisin, kun selittäjä on se joka antaa syytä mustasukkaisuuteen asettamalla exän aina ennen nykyistä kumppaniaan.
      Uusi kumppani taitaa joutua tyytymään kodinhoitajan rooliin.

    • Anonyymi

      VOI HYVÄNEN AIKA NÄITÄ NAIKKOSIA!!!!

      kaikkia pitää auttaa jos on tarve apuun. Miltä tuntuisi jos sinua ei autettaisi vaan viruisit jossain ilman apua????

      KATKRUUTTA, KATEELLISUUTTA !!!

      Voi hyvänen aika. Mies on velvollinen auttamaan lsensa äitiä joka asiassa. Naikkoset jos kateellisia ovat niin antaa olla. meillä ainakin mies on aina auttanut minua ja lapsia myös vielä kun on aikjusia.
      VOI HYVÄNEN AIKA KUN OLLAAN KATKERIA!!!

      • Anonyymi

        Itse olet vihainen ja katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet vihainen ja katkera.

        Sinähän tuon kakeran valituksen aloitit! Sulle ei kuulu se ketä mies auttaa, pääasia että ei ainkaan sinua. Rahaa kyllä vaadit ja muita haukut mutta mitään et tekisi. Laiska!


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe