Mitä mieltä?
Erottu ja uusi kuvioissa
Uuden mielestä ei saa auttaa.
Autatteko silti remontti yms sellaisissa asioissa?
Riitaa tästä asiasta. Kumpi siis tärkeämpi uusi vai entinen....onko se niin että sen mukaan kun tehdään on se rakkaampi?
Saako ex:ää auttaa?
20
460
Vastaukset
- Anonyymi
ei ole- varsinkaan jos yhteisiä lapsia; on lapsen etu huolehtia, auttaa tarvittaessa lapsen toista vanhempaa- ei pidä sekoittaa rakkauteen, tunne-elämään.
- Anonyymi
Tietenkin saa ja pitää. Ei uudilla suhteilla ole mitään sanomista ja estämistämiehen ystävien ja ex vaimon ystävyyteen. Ei pdiä olla ylimielinen ja omistava, miestä ei uudet omista vaan, pitäkööt huolta mista asiista eikä ala pakottamaan muita omaan tahtoonsa. Kummallisia perheenrikkojia, aina haastamassa riitaa kaikkien keskelle.
Ei ole normaalia eikä valmis olemaan kenenkään kanssa jos rajottaa ja pakottaa ja estää ja määrää ketä saa nhdä ja ketä ei. Miten voi elää itsensä kanssa? - Anonyymi
Minä en edes pyytäisi ex:ltä apua muuten kuin mahdollisesti yhteisten lasten juttuihin! Mutta jos yhteisiä lapsia ei ole, niin sitten en ymmärrä miksi pitäisi auttaa... Apua löytyy varmasti muualtakin esim. juuri näihin remonttihommiin.
- Anonyymi
Enkä minä, koska exäni ei osaa mitään, tulis vahinkoa enempi ,kun hyötyä, remontteihin on ammattilaiset, ja saahan rempoista kotitalousvähennyksen.
- Anonyymi
Minun ex on auttanut paljon ja vei hetken kun löysin uuden miehen pähkiä kummalta pyytää apua. Nykyisin pyydän apua vain nykyiseltä miesystävältä ja jotenkin minua häiritsee kun ex on tarjoamassa apuaan eri asioiden kanssa. Ajattelen että miltä nykyisestä miehestä tuntuu jos ex pyörii kotonani auttelemassa asioissa. Minulla talo ja siinä puuhaa, joten siksi tarvitsen välillä apua.
Mies ei ole kuitenkaan sanonut mitään asiasta. - Anonyymi
Minusta ei olisi mukavaa jos nykyinen puolisoni kävisi auttamassa exäänsä muuten kuin lasten asioissa. Joskus se ehkä käy, muttei jatkuvasti.
- Anonyymi
Kuuluu hyviin tapoihin auttaa rakasta exäänsä kaikessa ja jopa rahallisesti. Miksi mies muuten olisi olemassa jos ei auttaisi naisiaan. Jos uusi naineno n hänen perheensä rikkonut niin se kuuluu miehen olla exänsä tukena ja auttajana aina.
- Anonyymi
ei ole ex:n ja lasten yhteystietoja- ei voi auttaa:)
- Anonyymi
Meillä mun exä on auttanut aina joka päivä meitä. Rahaakin saa auna kun pyytää ostoksiin, Ei ole mitään syytä miksei hän auttaisi, mehän ollaan kuitenkin hänen perhe jokatapuksessa, vaikka ollaan eri teillä. Lapsilla kuuluu olla isä, eikä sitään kukaa vie pois, ellei mies itse halua hylätä lapsiaan.
Me matkustamme yhdessä ja olemme kuin perhe, meillä on kummallikin oma koti, ja vietämme toistemme luona aikaa, mikään ei erota meitä perheestä, tullaaoleen aina - Anonyymi
Tottakai pitää auttaa. Jos ihminen on ollut joskus läheinen olisi sydämetöntä olla auttamatta. Ei siihen lapset kuulu , ei ihmisiä hylätä kuin roskia.
Eroja tehdäänkin usein ihan pelkästä itsekkyydestä ja typeryydestä. - Anonyymi
Sitä ei yksikään ussi päätä ketä mies auttaa ja ketä ei. Uusiot on niin katkeriaja kateellisia kun heillä ei ole koskana ollut miestä ja nyt kun veivät perheestä
miehen niin pitäisi unohtaa kaikki, entiset vaimot, lapset, vanhemmat, suku ja ystävät.
Ketään ies ei enää saisi tuntea ja olla tekemisissä. Kateellista ja vallanhimoa, minä minä määrään mitä mies saa tehdä, ei edes töihin saa mennä.entiselle rakkaalle vaimolle vaikeuksia ja raha pulaa.
Jos suttura maksaa 300 000 alkaisiksi sotkemisesta ja maksaa exän elämisen jatkossa 9 000 e kk ja lasten niin pitkööt miehen.
Kyllä saa auttaa ja pitää, itse on sutturansa kanssa aiheuttanut - Anonyymi
Ei ole mitään velvollisuutta exää kohtaan. Se mihin on nyt sitoutunut kuuluu olla huomion keskipisteenä ja tehdä sen eteen töitä jotta suhde voi hyvin, muutoin siitäkin voi tulla ex.
- Anonyymi
Sie meniaat etttä mies ylkää exänsä ja lapsensa eikä ole heihin istoutunut enää kun joku vie??? Höpsis, mies on velvollinen huolehtimaan lastensa elatuksesta ja auttamaan exää, onhan susta varmaan kivaa kun voit heittää lapset ja kaiken elämästäsi ja suijata uusiisn suhteisii ja tekemään uusia lapsia ja jättämään kaikenexälle. On siinä mies, jos olet mies, kyllä kaikista pitää huolehtia ei sitä noin vaan voi ihmisiä vaihtaa elämässään.
- Anonyymi
Katkerat perheenrikkoja naikkoset pelkää et jos mies menee exänsä luokse niin siitä alkaa uusi alku heille. Tietenkin, se on aiheellinen pelko sillä eihän he ole koskaan edes eronneet jos et naikkonen olisi mennyt ja rikkonut lapsiperhettä. Ihan oikein että sinua mies inhoaa.
Eroja ei olisi näin paljon jos ei olisi niitä vapaita katkeria naikkosia jotka hajoittaa tahalleen toistenprheen. puisto on mieheiä täynnä sieltä löytyy vpaita, sinne siis menkää. - Anonyymi
Jeps. Meillä käy , siis mi ulla ja nykyisellä vaimollani, entinen ex-vaimo siivoamassa ja pihanhoidoss.
Me tehdään sillä aikaa kun hän siivoaa , makuuhuoneessa mukavaa "remonttia"
Viikonloppu kun on , lapset ovat mummolassa sen aikaa, kunnes sivous ja remontointi on suoritettu.
Lapset asuu meillä.- Anonyymi
Mistäs noita ullija löytyy ,mulla olis tarve tuollaiselle Ullalle.
Ja oikeen makuuhuoneeseenkin se Ulla tulee"siivoamaan ja hoitaa myös puutarhansa".wautsi mikä mimmi.
- Anonyymi
Kyllä siinä taitaa vanha suola janottaa, jos pitää auttaa. Tai toinen vaihtoehto on tietty se, että ex haluaa tuhota toisen suhteen vaikka ei haluakaan exäänsä takaisin.
Edes tapaamisiin ei ole mitään tarvetta sen jälkeen kun lapset ovat aikuisia. Häät ja hautajaiset yms saavat riitää. Usein selitetään, että uusi on mustasukkainen, mutta usein taitaa mennä selittäjällä puurot ja vellit sekaisin, kun selittäjä on se joka antaa syytä mustasukkaisuuteen asettamalla exän aina ennen nykyistä kumppaniaan.
Uusi kumppani taitaa joutua tyytymään kodinhoitajan rooliin. - Anonyymi
VOI HYVÄNEN AIKA NÄITÄ NAIKKOSIA!!!!
kaikkia pitää auttaa jos on tarve apuun. Miltä tuntuisi jos sinua ei autettaisi vaan viruisit jossain ilman apua????
KATKRUUTTA, KATEELLISUUTTA !!!
Voi hyvänen aika. Mies on velvollinen auttamaan lsensa äitiä joka asiassa. Naikkoset jos kateellisia ovat niin antaa olla. meillä ainakin mies on aina auttanut minua ja lapsia myös vielä kun on aikjusia.
VOI HYVÄNEN AIKA KUN OLLAAN KATKERIA!!!- Anonyymi
Itse olet vihainen ja katkera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet vihainen ja katkera.
Sinähän tuon kakeran valituksen aloitit! Sulle ei kuulu se ketä mies auttaa, pääasia että ei ainkaan sinua. Rahaa kyllä vaadit ja muita haukut mutta mitään et tekisi. Laiska!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908