Mimmit taxisuhareina

Anonyymi

Mikä vimma eukoilla on sinne taxinrattiin? On vaikka millasta västäräkkiä ajossa. En lähe naisen kyytiin, on se kokkeiltu monesti, ei onnistu taxin ajo...

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläpä uhoa, ihan samalla laill ne tarvii töitä ku miehetkin. Menes kampaamaan ne viikset.

    • Anonyymi

      Ja minä kun luulin, että taxia ajetaan käsillä.

    • Anonyymi

      Katsopa liikunneonnettomuustilastoja.
      Valitse sitten kuskikseksi joku nuori uros, joka lennättää sinut komiasti ilmalentoa katolleen tien penkalle.
      No ei ny sentään, mutta kehottaisin aloittajaa tosiaan pysymään kaukana naisista. Ihan vaan ettei tyhmyys maailmassa lisääntyisi geeniesi kautta. Ugh!

    • Anonyymi

      Paljonko pimee keikka hesaan kajaanista eurois =

    • Anonyymi

      Kuuleet huhua että moni haluaisi maksaa kyytinsä luonnossa mutta karvaasti ovat joutuneet pettymään, koska mieskuskin haluavat asiakkaat. Minkäköhän takia?

    • Anonyymi

      Yhesti nappasin kommeen mieskuskin kottiin ajon päätteeksi!

      • Anonyymi

        Ootpa ollu melko humalassa,enpä ole nähnyt yhtään komeaa kuskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa ollu melko humalassa,enpä ole nähnyt yhtään komeaa kuskia

        Itse taidat ajaa monta kertaa joka päivä taksilla, kun tunnet hyvin alueen joka ainoan taksikuskin.


    • Anonyymi

      Nainen on ihan ok taksikuskina, kun pitää suunsa kiinni eikä ala inttämään.

    • Anonyymi

      Olin naiskuskin kyydissä ja heti ekassa risteyksessä oli tulla kolari. Että semmosta...

    • Anonyymi

      Voi että minnuu säälittää nuo naispoloset kun joutuvat ajamaan taksia leipänsä eteen... ei oo naisimmeisen hommaa kuskata kännisiä ym. Voi poloset kun joutuvat tuota hommaa tekemään! Säälittää!!! Ehtisivät rikkaan ukon itelleen niin ei tarviis taksia ajjaa yötäpäivää.

      • Anonyymi

        Ai rikas ukko ja Kajaanista????????Heh heh!!


    • Anonyymi

      On se kauhheeta! Taksia ajelevat iliman penistä (lue, mulukkua) . Mulukku pittää olla aoton ratissa, mersumerkki kauluksessa, sillon on assiet kunnossa.

    • Anonyymi

      Yhtä pahalle haisee naiskuskin pieru autossa, kyllä ne ajaakin ihan yhtä hyvin, turhaan pienimunaiset miehet yrittää reviiriään puolustaa.

    • Anonyymi

      Jospa noi uudet taksarit onkin transuja palleilla meka melalla

    • Anonyymi

      Ei häiritse naiskuski osaavat hommansa. Virolaiset inva taksin kuljettajana eivät aina osaa.

      • Anonyymi

        Osaavat hommansa...??


    • Anonyymi

      Kuka pakottaa tulemaan naiskuskin kyytiin?

      • Anonyymi

        juurikin näin.naiskuljettajat taksissa yhtä päteviä,kuin miehetkin.


      • Anonyymi

        minä oon sitä mieltä,että ku kuski tms.ei natsaa,ni sitten ei muuta,ku kävelemään,tekee hyvää baarista tulijoille,raitis ilma ja käppäily kottiin.


    • Anonyymi

      Joku BMW-nainen oli Tinderissäkin. Harmi vaan, että hällä oli lapsi, muuten olisin supertykännyt. No taisi olla tatskakin. Ja vähän liikaa ikääkin.

      • Anonyymi

        Löytyy niitä muitakin tinderistä :D


      • Anonyymi

        Joo ei turhan tarkka ole....


    • Anonyymi

      Ihan nätisti monet naisetkin ajaa. Kunhan älyävät vaan jättää sen kännykän sinne käsiväskyyn

    • Anonyymi

      Ja miehilläkö ei ole puhelimia mukana? Milläs ne yhteydet hoidetaan, savumerkeilläkö?

    • Anonyymi

      Ja vois olla työturvalliset kengät jalassa🤪

    • Anonyymi

      Korpitaxin kuljettajilla ei ole hands-free -varustusta käytössä. Näin ainakin itse ajattelun, kun jatkuvasti näyttää olevan luuri ajaessa korvilla.

    • Anonyymi

      Joka moittii naiskuljettaja katsokoon itse peiliin ja tulkoon sitten valittamaan kyllä naiset osaa ajaa autoa siinä kuin mieskin! Tasa-arvo Saahan naiset itse valita työnsä vai pitäisikö naisten olla kotona miestään passaamassa.

    • Anonyymi

      Yksiselitteisesti pitää olla

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe