Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eräällä naisella on ihanat silmät ja ihana ääni...

Anonyymi

Tiedoksi vain teille:)

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkö?Monet sanoneet että on ihana ääni ja kauniit siniset silmät.

      • Anonyymi

        Hmm... ehkä, silmien väri kuulostaa tutulta:)


    • Anonyymi

      Mikkelistä löytyy ainakin eräs valloittava pari silmiä ;)

      • Anonyymi

        Uskon että löytyy, mutta minä en ole niitä nähnyt:)


    • Anonyymi

      Olen kyllä ihan stadilainen mutta siniset silmät ja ihana rauhoittava ääni mitä moni on kehunut.En tarkoita sitä naisystävä sanomana vaan ystävien ja sukulaisten.Siis ex naisystävän mitä elämässäni on ollut tasan yksi.

      • Anonyymi

        Sinullakin on varmasti ihanat silmät ja ääni, mutta et ole nainen jota nyt ajattelen:)


    • Anonyymi

      Ehkäpä tätä kautta löydämme toisemme kohtalo puuttui peliin.

      • Anonyymi

        Tarkoitin että anna jokin vihje:)


      • Et löydä häntä mutta minut jos haluat.


    • Anonyymi

      Juup, lohekkaasa elämäsä vain harava palajaa kuteen synnyinseuvuillensa.

      • Anonyymi

        Hmm... nyt ei kyllä sytytä:)


    • Anonyymi

      Mielelläni kertoisin sinulle erään asian, mutta ehkä et edes lue tätä:)

    • Anonyymi

      Kerro vaan olen kuulevana korvana.

    • Anonyymi

      Jos tapaa toisen elämän kumppanin niin ihan sama missä asuu.Se on vain järjestely kysymys.

      • Anonyymi

        Miten sen järjestelee jos vaikka toinen asuu Turussa ja toinen Mikkelissä? Molemmilla on työpaikat ja muut systeemit kotipaikkakunnallaan. Työpaikkoja ei noin vain saa nykyään, lisäksi tulee kaikki muut käytännön järjestelyt. Ainakaan keski-iässä ei enää yhtäkkiä lähdetä jonnekin ja jätetä kaikkea. Etäsuhde taas on muuten ongelmallinen pidemmän päälle.


    • Anonyymi

      Vielä parempi jos sinulla on silmälasit ja niiden linssit hieman vahvempia ..

    • Anonyymi

      Tällaiset ketjut ovat ajanhukkaa. Tuskin kukaan on palstan kautta ketään löytänyt.

    • Huomenta silmä lasit löytyy.

    • Anonyymi

      Täällä siniset silmät ja siniharmaat rillit. Äänestä en nyt tiedä sillä sanoin sinulle vain pari sanaa.

    • Anonyymi

      Täällä itsestään aurinko laseiksi muuttuvat.Moni myös että minulla on ihana rentouttava ääni.

      • Voisinko soittaa.


    • Anonyymi

      Ja onkin saat heti kuulla jos haluat.

    • Mitä ihmettä en kato videota ja enkä kuseta ketään.

    • Tää on ihan sekaisin tulee viestejä sieltä täältä.

    • Tuiko perille

    • Anonyymi

      Kyllä asioita vaan järjestyy. Kun laittaa puntariin oman onnen..niinkuin kellä tahansa ihmisellä.

    • Anonyymi

      Elämä on kaunista kun saa jakaa sen T.Iru

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe