Tiedoksi vain teille:)
Eräällä naisella on ihanat silmät ja ihana ääni...
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkö?Monet sanoneet että on ihana ääni ja kauniit siniset silmät.
- Anonyymi
Hmm... ehkä, silmien väri kuulostaa tutulta:)
- Anonyymi
Mikkelistä löytyy ainakin eräs valloittava pari silmiä ;)
- Anonyymi
Uskon että löytyy, mutta minä en ole niitä nähnyt:)
- Anonyymi
Olen kyllä ihan stadilainen mutta siniset silmät ja ihana rauhoittava ääni mitä moni on kehunut.En tarkoita sitä naisystävä sanomana vaan ystävien ja sukulaisten.Siis ex naisystävän mitä elämässäni on ollut tasan yksi.
- Anonyymi
Sinullakin on varmasti ihanat silmät ja ääni, mutta et ole nainen jota nyt ajattelen:)
- Anonyymi
Ehkäpä tätä kautta löydämme toisemme kohtalo puuttui peliin.
- Anonyymi
Tarkoitin että anna jokin vihje:)
- Anonyymi
Juup, lohekkaasa elämäsä vain harava palajaa kuteen synnyinseuvuillensa.
- Anonyymi
Hmm... nyt ei kyllä sytytä:)
- Anonyymi
Mielelläni kertoisin sinulle erään asian, mutta ehkä et edes lue tätä:)
- Anonyymi
Kerro vaan olen kuulevana korvana.
- Anonyymi
Jos tapaa toisen elämän kumppanin niin ihan sama missä asuu.Se on vain järjestely kysymys.
- Anonyymi
Miten sen järjestelee jos vaikka toinen asuu Turussa ja toinen Mikkelissä? Molemmilla on työpaikat ja muut systeemit kotipaikkakunnallaan. Työpaikkoja ei noin vain saa nykyään, lisäksi tulee kaikki muut käytännön järjestelyt. Ainakaan keski-iässä ei enää yhtäkkiä lähdetä jonnekin ja jätetä kaikkea. Etäsuhde taas on muuten ongelmallinen pidemmän päälle.
- Anonyymi
Vielä parempi jos sinulla on silmälasit ja niiden linssit hieman vahvempia ..
- Anonyymi
Tällaiset ketjut ovat ajanhukkaa. Tuskin kukaan on palstan kautta ketään löytänyt.
Huomenta silmä lasit löytyy.
- Anonyymi
Täällä siniset silmät ja siniharmaat rillit. Äänestä en nyt tiedä sillä sanoin sinulle vain pari sanaa.
- Anonyymi
Täällä itsestään aurinko laseiksi muuttuvat.Moni myös että minulla on ihana rentouttava ääni.
- Anonyymi
Ja onkin saat heti kuulla jos haluat.
Mitä ihmettä en kato videota ja enkä kuseta ketään.
Tää on ihan sekaisin tulee viestejä sieltä täältä.
Tuiko perille
- Anonyymi
Kyllä asioita vaan järjestyy. Kun laittaa puntariin oman onnen..niinkuin kellä tahansa ihmisellä.
- Anonyymi
Elämä on kaunista kun saa jakaa sen T.Iru
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041