Honkanen turust

poitsu

Tietääkö kukaan kuljetusliike tai kuljetus honkasesta tai L.Lehtisestä ne molemmat ajaa irtoperiä jaa niin joo toi lehtinen on sahalahdelta ja tosta teljän kuljetuksesta kannattaisiko niille hakea töihin koska haluaisin ajaa irtoperää kiitos etukäteen vastauksista.

8

3755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man Man

Kyllä ne Honkasen keltaiset Volvot on tuttuja,siinä niitä on Turussa heidän tallin pihassa ja liikenteessä näkyy tuo tuosta,onpa siellä pari tuttuakin töissä,ei kai se Honkanen ole sen huononpi kun muutkaan firmat,luulenpa että voi olla ehkä parempi kun moni muu firma,en ainakaan kovasti ole kuulut haukuttavan,ja minusta siellä kuskit pysyvät pitkään töissä,eli vaihtuvuus ei vissiin ole kovin suuri kuskeissa..

• poitsu

....kuljettajat pysy vaikka mun isä on ollut ja lähtenyt sieltä mutta se oli ennen 2000 lukua taisi olla 1995 tai 1996 mutta isä lähti koska se ei tykännyt siitä että se ei tiennyt mihin meni että jos tuli keikka niin sille soitettiin ja käskettiin meneen sinne tai tänne muta kyllä se isän mielestä oli hyvä työpaikka muistan sieltä yhden miehen ei tuu kyllä nimee mieleen mutta se varmaan oli

• poitsu
        poitsu kirjoitti:

....kuljettajat pysy vaikka mun isä on ollut ja lähtenyt sieltä mutta se oli ennen 2000 lukua taisi olla 1995 tai 1996 mutta isä lähti koska se ei tykännyt siitä että se ei tiennyt mihin meni että jos tuli keikka niin sille soitettiin ja käskettiin meneen sinne tai tänne muta kyllä se isän mielestä oli hyvä työpaikka muistan sieltä yhden miehen ei tuu kyllä nimee mieleen mutta se varmaan oli

se varmaan on ollut koko ajo uransa aikana siellä Honkasella töissä taitaa ajaa vanhaa mannia jos oikein muistan siinä mannissa oon kai ollut

• olla

että kannattaa pysytellä Teljästä kaukana. itse olin siellä pari kuukautta ja riitti hyvin.

• Se kokematon

Hanki kokemusta on mulle sanottu joka paikassa kun olen kuljetusalan paikkoja kysellyt, kyselyt olen niin pakettiautolla suoritettavista ajoista on kuulemma kova rytminen homma vaikea kokemattoman sopeutua.
      Kuorma-autolla suoritettavista jako tehtävistä olen soitellut mm tänään viimeksi vastaus kuului etsimme kokeneempaa kuljettaa koska meillä nyt kuitenkin on nuo autot 10m pitkiä, eli normaali vastaus kyselyihini.
      Yhdistelmällä suoritettavista ajoista olen kysellyt pääsääntöisesti irtoperä liikenteeseen myös kontti puolelta olen kysellyt, noo siellä vastaukset ovat kutakuinkin näin tule haastatteluun jossa sitten saan kuulla kuitenkin, että olisi syytä hankkia kokemusta pienemmillä autoilla ajamisesta kuten nyt jakelukuorma-autolla niijoo...

Joten pitkä sarka on sulla etsiä töitä kuljetusalalta jollei sitten joku sukulainen avita sinua alalle.

• Man Man

Ihan samalla lailla minulle joskus sanottiin,kun hain autohommia nuorena,kysyinkin eräältä pääliköltä että miten voi saada ajokokemusta jos ei pääse töihin,vaikea on saada kokemusta jollei pääse ajamaan autoa.
        Pitää olla suhteita silloin pääsee paremmin töihin..

• poitsu

....tietääkö kukaan siitä lasse tai lassi lehtisestä se ajaa irtoperiä muistan ainakin että se näkyi helsingin metsälän terminaalilla jos joku tietää niin vastausta kiitos.

• honkanen

jos haluu tehdä kakskyt tuntia vuorokaudessa huonolla palkalla niin siitä vaan hommiin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      97
      1897
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1781
    3. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1502
    4. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      91
      1447
    5. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      187
      1161
    6. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      33
      1046
    7. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      168
      999
    8. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      59
      968
    9. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      886
    10. Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä

rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k
      Ikävä
      39
      877
    Aihe