Olen tosi huolissani alakerran yh äidin, virolaisen, lapsesta, huutaa kurkku suorana sen 3v muksulle, tätä jatkunut lapsen vauvaiästä saakka, olen joutunut vaihtamaan vuorotöitä ja irtisanoutunut töistä, koska tää huuto kestänyt kauan, ei voi mennä töihin lääkehoitoon 3 tunnin yöunilla, nyt oikeesti irti koko EUsta, virolaiset valvottakoon kotimaassaan. Mitä ne täällä tekee.
Naapurin yh
Anonyymi
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Aika paha, en tie tekiskö lastensuojelu mitään, ja se vois olla lapsellekin pahempi kuin joutua eroon tuollaisesta äidistä, koska sen vähän mitä tältä palstalta on lukenut niistä huostaanottopaikoista tai mitälie, niin ei ole hyviä.
Hanki tehokkaat kuppikuulonsuojaimet, saa kolmellakybällä k-raudasta tms biltemasta motonetistä varmaan, mä ostin k-raudasta. Ei kuulu mitään jos ei ole oikeesti kova ääni, ja sillonki kuulu ihan hiirenhiljasesti. Tori.fi tai muut nettikirpparit varmaan niissäkin ois käytettynä halvemmalla, varsinki kaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132