Olen tosi huolissani alakerran yh äidin, virolaisen, lapsesta, huutaa kurkku suorana sen 3v muksulle, tätä jatkunut lapsen vauvaiästä saakka, olen joutunut vaihtamaan vuorotöitä ja irtisanoutunut töistä, koska tää huuto kestänyt kauan, ei voi mennä töihin lääkehoitoon 3 tunnin yöunilla, nyt oikeesti irti koko EUsta, virolaiset valvottakoon kotimaassaan. Mitä ne täällä tekee.
Naapurin yh
Anonyymi
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Aika paha, en tie tekiskö lastensuojelu mitään, ja se vois olla lapsellekin pahempi kuin joutua eroon tuollaisesta äidistä, koska sen vähän mitä tältä palstalta on lukenut niistä huostaanottopaikoista tai mitälie, niin ei ole hyviä.
Hanki tehokkaat kuppikuulonsuojaimet, saa kolmellakybällä k-raudasta tms biltemasta motonetistä varmaan, mä ostin k-raudasta. Ei kuulu mitään jos ei ole oikeesti kova ääni, ja sillonki kuulu ihan hiirenhiljasesti. Tori.fi tai muut nettikirpparit varmaan niissäkin ois käytettynä halvemmalla, varsinki kaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312