Nyt uskon

Riva

miten vaikee on valita rotu mikä sopii perheelle.Ollaan mietitty mikä rotu olisi sopiva sakemannin kaveriksi ja voi jessus että on vaikee. Just kun löytyy jokin ehkä rotu,niin siinä on jotain mikä ei stemmaa mun ajatuksiin.
Että stemppiä vaan kaikille jotka pähkäilee rodun valinnan kanssa:)

7

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wuffis

Mulla ei yhtään tuottanut vaikeuksia kun tietty rotu oli jo valmiiksi lapsesta saakka mielessä. Vinkkinä paimenkoira:)

• Riva

olen 2 kertaa ollut vaihtamassa rotua,ja molemmilla kerroilla huomisin olevani jälleen kerran saksanpaimenkoira ihminen. Mullakin oli lapsena haave ,että sit kun olen iso mulla on sakemanni (ollut 8) ja se on toteutunut,joten siinäpä se on kun ei ole mitään haave rotua.:(
        Ja missään nimessä en ota sakemannia,jos niin käy,niin toimittakaa mut hoitoon:)

• wuffis
        Riva kirjoitti:

olen 2 kertaa ollut vaihtamassa rotua,ja molemmilla kerroilla huomisin olevani jälleen kerran saksanpaimenkoira ihminen. Mullakin oli lapsena haave ,että sit kun olen iso mulla on sakemanni (ollut 8) ja se on toteutunut,joten siinäpä se on kun ei ole mitään haave rotua.:(
        Ja missään nimessä en ota sakemannia,jos niin käy,niin toimittakaa mut hoitoon:)

Niinpä niin, sakemannia sitä tekisi täälläkin mieli mutta kun nuo terveyspuolen hommat lähinnä huolestuttaa joten rodun vaihto oli edessä. Pirustako sitä tietää vaikka viellä sakemannin ottaisin=) Mulla on ollut helpompaa kun natiaisesta pitäen on ollut kolme rotua mistä valita sitten kun on aikuinen.

• Olen pähkäillyt uutta rotua varmaan jo vuoden, kovin pitkälle en ole päässyt. Meidän talossa on aina ollut suomenajokoiria, mutta viimme aikojen takaiskut ovat aiheuttaneet sen että haluaisin jonkun muun rotuisen koiran. Ongelmana on että haluaisin uuden rotuni olevan FCI:n ryhmästä 6 ja innokas metsästys kaveri. Näillä näkymin uusi koira jää saamatta... tai jos sittenkin ottais suomenajokoiran...

• vastaamatta. Oletko katsellut valkoista paimenkoiraa?

• wuffis

Erittäin hyvä vaihtoehto! Itselläkin pyörinyt mielessä mutta nyt vielä ei ole ajankohtaista ottaa uuta koiraa mutta kyllä tuo kiinnostaisi kun vaan enemmän olisi tietoa rodusta, vaikka noin suunnilleen tiedänkin mistä puhutaan.

• auslese

Toinen saksanpaimenkoira.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5324
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3885
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2810
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      214
      1091
    Aihe