Nyt uskon

Riva

miten vaikee on valita rotu mikä sopii perheelle.Ollaan mietitty mikä rotu olisi sopiva sakemannin kaveriksi ja voi jessus että on vaikee. Just kun löytyy jokin ehkä rotu,niin siinä on jotain mikä ei stemmaa mun ajatuksiin.
Että stemppiä vaan kaikille jotka pähkäilee rodun valinnan kanssa:)

7

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wuffis

Mulla ei yhtään tuottanut vaikeuksia kun tietty rotu oli jo valmiiksi lapsesta saakka mielessä. Vinkkinä paimenkoira:)

• Riva

olen 2 kertaa ollut vaihtamassa rotua,ja molemmilla kerroilla huomisin olevani jälleen kerran saksanpaimenkoira ihminen. Mullakin oli lapsena haave ,että sit kun olen iso mulla on sakemanni (ollut 8) ja se on toteutunut,joten siinäpä se on kun ei ole mitään haave rotua.:(
        Ja missään nimessä en ota sakemannia,jos niin käy,niin toimittakaa mut hoitoon:)

• wuffis
        Riva kirjoitti:

olen 2 kertaa ollut vaihtamassa rotua,ja molemmilla kerroilla huomisin olevani jälleen kerran saksanpaimenkoira ihminen. Mullakin oli lapsena haave ,että sit kun olen iso mulla on sakemanni (ollut 8) ja se on toteutunut,joten siinäpä se on kun ei ole mitään haave rotua.:(
        Ja missään nimessä en ota sakemannia,jos niin käy,niin toimittakaa mut hoitoon:)

Niinpä niin, sakemannia sitä tekisi täälläkin mieli mutta kun nuo terveyspuolen hommat lähinnä huolestuttaa joten rodun vaihto oli edessä. Pirustako sitä tietää vaikka viellä sakemannin ottaisin=) Mulla on ollut helpompaa kun natiaisesta pitäen on ollut kolme rotua mistä valita sitten kun on aikuinen.

• Olen pähkäillyt uutta rotua varmaan jo vuoden, kovin pitkälle en ole päässyt. Meidän talossa on aina ollut suomenajokoiria, mutta viimme aikojen takaiskut ovat aiheuttaneet sen että haluaisin jonkun muun rotuisen koiran. Ongelmana on että haluaisin uuden rotuni olevan FCI:n ryhmästä 6 ja innokas metsästys kaveri. Näillä näkymin uusi koira jää saamatta... tai jos sittenkin ottais suomenajokoiran...

• vastaamatta. Oletko katsellut valkoista paimenkoiraa?

• wuffis

Erittäin hyvä vaihtoehto! Itselläkin pyörinyt mielessä mutta nyt vielä ei ole ajankohtaista ottaa uuta koiraa mutta kyllä tuo kiinnostaisi kun vaan enemmän olisi tietoa rodusta, vaikka noin suunnilleen tiedänkin mistä puhutaan.

• auslese

Toinen saksanpaimenkoira.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1601
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1206
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1083
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      933
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      809
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      781
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50