Oon 17v, poika ja 155cm tällä hetkellä ja mulle on ennustettu pituudeksi 160cm. En kestä ja kaiken lisäks näytän naamasta 13v, vaikka täytän ensi vuonna 18v. Miten saisin lisää pituutta ja aikuismaisempaa piirrettä mun kasvoihin? Ja voiko n. 160cm mies saada ikinä tyttöystävää? Tuntuu, että kaikki naiset haluaa vähintään 180cm miehiä.
Onko n. 160cm liian lyhyt?
Anonyymi
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
huutikset manletille :D et varmaan ylettyis lähialepas pantteripussiin ylähyllyllä :DDDDDDDD
Menehän jonne takaisin sinne Ylilaudalle huutistelemaan ja vastailemaan puoli vuotta vanhoihin viesteihin.
AP saattaa olla lyhyt, mutta ainakin järjessä ja kypsyydessä hän voittaa sinut 10-0.
- Anonyymi
Liian lyhyt mihin? Kai se nyt aika lailla vanhemmista riippuu minkä pituiseksi kukin kasvaa. Tuskin mitään hyvää seuraa jos koettaa itseään väkivalloin pidentää. Kasvaa sen mittaseksi ku kasvaa ja tätsit. ite oon 171 ja 36v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201