Elikkäs olis hakusessa 15" alut sdi vario -00 cortsuun. Mistä mahtais saada halvimmat? Käytettyjäkään ei tahdo tulla paljon vastaan...
Oulun seudulla asustelen, mutta tottahan ne saa matkahuollon tai vastaavan kautta tänne susirajallekin.
Käsittääkseni 50-kumeilla mahtuu hyvin alle ja et tais olla 37... Olenko oikeassa?
Gti-lehdessä oli juttua että taakse joutuis mahdollisesti laittamaan levikettä ettei rengas jää kovin sisälle ja näyttäis hassulta... Mitä mieltä olette tästä?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Vanteet cordoon...?
Mistä?
1
343
Vastaukset 1
"spacereiden" käyttö taitaa olla suomen laissa kiellettyä.
En kyllä ymmärrä miksei 15" menisi korkeammankin profiilin kanssa... Kyllä kai sinne 16" mahtuu tuon 45 profiilin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971033- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608