Lääkärireissut ja kaikki muukin

Anonyymi

Mitä lääkäri sanoi silmästä kontrollikäynnillä?

Melkein selvisin hengissä hammaslääkäristä 😵

232

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh heh laaseroi toine sälli lissee, ens viikolle uus kontrollikäynti🕵️‍♂️

• Anonyymi

Miltä näkö nyt vaikuttaa? Mitä tuo laittamasi sininen emoiji tarkoittaa? Vanha ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä näkö nyt vaikuttaa? Mitä tuo laittamasi sininen emoiji tarkoittaa? Vanha ei ymmärrä.

Entisellään, tiijjä viellä. Tiputtell luajennus-, ja puuvvutus tippoja. Mukava oll käyä ostoksilla sen jäläkkeen, ihmiset tuijjottell🤣 Sininen ukkeli kahtelloo suurennuslasill🕵️‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisellään, tiijjä viellä. Tiputtell luajennus-, ja puuvvutus tippoja. Mukava oll käyä ostoksilla sen jäläkkeen, ihmiset tuijjottell🤣 Sininen ukkeli kahtelloo suurennuslasill🕵️‍♂️

Ja vielä mukavampi ajaa autolla 😂Onpa kumma, ovatko ihmiset siellä päin tuijottelijoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä mukavampi ajaa autolla 😂Onpa kumma, ovatko ihmiset siellä päin tuijottelijoita?

Ovat🤣🕵️‍♂️ Mikäs vourtilla ajjaissa🚗

• Anonyymi

Minä en jaksa katsoa mitään videota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei tarvihe. Supi sipi supisen ASMR tyyliin. Ripi ropi rapi...shiuuuh shiiuuuhh..kuulostaako tää rentouttavalta tämä minun sipinä. Shuuuhhh shuuhhh..
        Hyvää yötä supisten ja rauhallista yötä sviuh..

• Anonyymi

Parissa tunnissa vaikutus hiippuu😆Kahttoo huomenna😏 Mites sielläpäin, tekarit kunnossa ja? 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitä nii luajittu, et männynnä väsynneeks? 🤨

• Anonyymi

Aina ei vaan jaksa. Tunteetkin voivat sen joskus aiheuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ei vaan jaksa. Tunteetkin voivat sen joskus aiheuttaa.

Onhan se totta, mutta jutustelu helepottas assiist ; D.

• Anonyymi

ASMR opetus video Qstokk Markus Kuotesaho.

• Anonyymi

Hmmm. Mielenkiinttoist, täyttyypä harkita ; ).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm. Mielenkiinttoist, täyttyypä harkita ; ).

He he he hee 👍 jänskäksi käy keskustelut muutes täällä. Minä oon niin lapsellinen että innostun. Kaikki on vaan niin jänskää maailmassa. Jopa kuoleminen 😨 jänskättää mitä sen jälkeen, siis kuoleman, positiivisessä mielessä. Ihmisetkin on ihania ja jänskiä. Ehtiiköhän sitä kasvaa koskaan aikuiseksi 😂Tekarit voi ok mutta vointi melko down.
        Tekis mieli laulaa nyt karaokea.

Jokos sinne tuli helle? Saikullako oot?

• Anonyymi

Ja sellaisia ihmisiä jotka ovat kuolleet
        ja päässeet jo taivaan kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He he he hee 👍 jänskäksi käy keskustelut muutes täällä. Minä oon niin lapsellinen että innostun. Kaikki on vaan niin jänskää maailmassa. Jopa kuoleminen 😨 jänskättää mitä sen jälkeen, siis kuoleman, positiivisessä mielessä. Ihmisetkin on ihania ja jänskiä. Ehtiiköhän sitä kasvaa koskaan aikuiseksi 😂Tekarit voi ok mutta vointi melko down.
        Tekis mieli laulaa nyt karaokea.

Jokos sinne tuli helle? Saikullako oot?

Ihan normi vappailla, kuka se nyt saikkuu ottas? Hyväne aika senttää. Ei sillee Suomi nouse. Miulla on vähä semmonen sottuu, et mie jiän pirruuttan kummittelemmaan kuolttuun ; D)).

• Anonyymi

Ei kukaan jää kummittelemaan aaveita ei ole olemassa. Demoneita ikävä kyllä on olemassa mutta mikään pimeyden henki valta ei ole Jeesuksen voimaa suurempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normi vappailla, kuka se nyt saikkuu ottas? Hyväne aika senttää. Ei sillee Suomi nouse. Miulla on vähä semmonen sottuu, et mie jiän pirruuttan kummittelemmaan kuolttuun ; D)).

Minä otin saikkua kun pakko, mutta olen samaa mieltä tuosta työn teosta ja Suomen noususta. Ei Suomi nouse tukeja vaatimalla ja vinkumalla.

Älä tule tänne ainakaan kummittelemaan, jos ennemmin kuolet, kiepautan parrasta lattiaan 😂 Niinku kerran unessa lähestyi sänkyä kuollut harmaa vanha nainen. Kahdella jalalla potkasin sen kummoon. Heräsinki omaan karjaisuun ja siihen kun potkasin 😅 Huvitti.

Ennemmin olen tuon taivaankodin kannalla josta joku ylempänä kirjoitti.. Ei tänne kukaan jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan jää kummittelemaan aaveita ei ole olemassa. Demoneita ikävä kyllä on olemassa mutta mikään pimeyden henki valta ei ole Jeesuksen voimaa suurempi.

Juu, noin minäkin uskon. Eikä maapallo ole ikuinen, se on tulelle talletettu. Maa tulee katoamaan niin ei tänne kukaan voi jäädä kummittelemaan.

Mutta Kutale on toista mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä otin saikkua kun pakko, mutta olen samaa mieltä tuosta työn teosta ja Suomen noususta. Ei Suomi nouse tukeja vaatimalla ja vinkumalla.

Älä tule tänne ainakaan kummittelemaan, jos ennemmin kuolet, kiepautan parrasta lattiaan 😂 Niinku kerran unessa lähestyi sänkyä kuollut harmaa vanha nainen. Kahdella jalalla potkasin sen kummoon. Heräsinki omaan karjaisuun ja siihen kun potkasin 😅 Huvitti.

Ennemmin olen tuon taivaankodin kannalla josta joku ylempänä kirjoitti.. Ei tänne kukaan jää.

Ite oun näitä Suomentukija ihmetellynnä. Töissä käyät hakkeevvat asuntotukkii? Jotennii tuo homma ihten mielest viäristellöö asuntojen ja vuokrrii hintoja? Ja toiseks semmone et, pariskunnat erovvaat sen vuoks, et suavat paremmat tuet? Jotennii ei ommaa pirttaan tuommonen soveltus. Joo olko se siun kalate huuto, minkä huuit ; D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oun näitä Suomentukija ihmetellynnä. Töissä käyät hakkeevvat asuntotukkii? Jotennii tuo homma ihten mielest viäristellöö asuntojen ja vuokrrii hintoja? Ja toiseks semmone et, pariskunnat erovvaat sen vuoks, et suavat paremmat tuet? Jotennii ei ommaa pirttaan tuommonen soveltus. Joo olko se siun kalate huuto, minkä huuit ; D)).

Samaa mieltä tuista. Liian helpolla tulee raha. Ihan tympii muutenkin koko krääsä kulttuuri ja kahmiminen. Minä en tahdo jaksaa ennää semmosta kahtua, että haalitaan tavaraa hullun lailla.

Se huuto kuulu varmasti ulos asti. Nimittäin tiedän että pari muutakin kuuli sen. No itseasiassa olin yön sairaalassa yhtä tutkimusta varten ja koko osasto oli hypännyt pystyyn ja yökkö juoksi huoneeseen että mitä tapahtu 😂😂😂

• Anonyymi

Kaikille ihmisille ei ole töitä onko se työttömien oma vika jos kaupungissa jossa asuu niin töitä ei ole tarjolla?
        Monet joutuvat olemaan pätkä töissä oma vikako sekin on jos ei anneta vaki paikkaa?

• Anonyymi

Ei toetenkään työttömyys ole oma syy. Eihän tässä ketään syyllistämässä olla. Toisilla se tosin voi olla valinta muttei suurimmalla osalla.

Minäkin olen työtön mutta olen sillain onnellisessa asemassa, että tiedän saavani töitä, jos olisin työkykyinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille ihmisille ei ole töitä onko se työttömien oma vika jos kaupungissa jossa asuu niin töitä ei ole tarjolla?
        Monet joutuvat olemaan pätkä töissä oma vikako sekin on jos ei anneta vaki paikkaa?

En nyt työttömmii kyll tarkottanna, vuan työssä käyjjii tukkiin hakijjii. Enkä heitäkkää siin suhttees, vuan järjestelmmee ettei työssä käymälläkkää voi pärjätä ja tulla toimmee. Jottai mättee järjestelmäss o?

• Anonyymi

Taitaa sellaisella joka tukia ottaa vaikka töissä käy niin olla jo ahneus milessä ei tietenkään kaikilla riippuu kaupungista. Helsingissähän on ainakin kallista asua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa sellaisella joka tukia ottaa vaikka töissä käy niin olla jo ahneus milessä ei tietenkään kaikilla riippuu kaupungista. Helsingissähän on ainakin kallista asua.

Onkos pakko Hesassa assuu. Miks tyhjennettää muaseuut? Jot suahhaan Hessaan työpaikat ja hintatasot noussuun. Kaikki o tehty työn halappuuvven nimis, ei syrjään kannata työpaikkoja tehhä, ovat liia ettäällä kaikessa. Niimpä nii, tyhymä vois sannoo, et tuo o saissea : D.

• Anonyymi

En minä asu hensingissä ajattelin vain että joku asuu ja siellähän varmasti on kallista asua.

• Anonyymi

Heh heh, nyt supattelu viteo eräässä lokkis👍🥺 Pitikö kerttoo, kysympähä vua? 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh, nyt supattelu viteo eräässä lokkis👍🥺 Pitikö kerttoo, kysympähä vua? 🤨

Ompa kiva heh heh.. Ei tarvinnut edes yllyttää 😇

• Anonyymi

Sairas lomasta sen verran riippuu sairaudesta joskus pakko sellaistakin ottaa.

• Anonyymi

Onhan se tosijjaa totta tuokkii : D.

• Anonyymi

Minun mielestäni jos ei ole saanut töitä etsimisestä huolimatta niin ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa että saa työttömänä tukea.
      Minä olen aina jättänyt kun olen välillä ollut töissä niin tilille rahaa.

• Anonyymi

Ei tietenkään. Huono omatunto vääristä asioista johtaa vain huonompaan mahdollisuuksiin työllistyä ja heikentää ihmisen toimintakykyä entisestään. Työttömyystuesta saa olla kiitollinen, se ei ole ollenkaan itsestään selvyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Huono omatunto vääristä asioista johtaa vain huonompaan mahdollisuuksiin työllistyä ja heikentää ihmisen toimintakykyä entisestään. Työttömyystuesta saa olla kiitollinen, se ei ole ollenkaan itsestään selvyys.

On myös tukien hyväksikäyttäjiä ja ne on eri asia. Sanoisin, että joku nekin rahat on tienannut ja veroillaan maksanut. Yrittäjät on suurin veronmaksaja porukka. Yritysverotus on suurta. Moni pienyrittäjä raataa saadakseen itselleen palkan ja maksaa isoja veroja.

Minusta on väärin työkykyisenä elää tuilla siis jos ei edes halua töihin vaan etsii "helppia elämää".
        Ei valtion kukkaro ole pohjaton. Laiskottelijat lisäävät vain yhteistä velkataakkaamme.

• Anonyymi

En tunne huonoa omaatuntoa tästä asiasta työttömyyspäiväraha kuuluu työttömälle se on itsestään selvyys.

Huono työllistyminen on kaupunkien vika työntekijöitä on liikaa mutta vapaita paikkoja on liian vähän työn kesto on myös lyhyttä.

• Anonyymi

Sellainen tietenkin on väärin jos jotkut niin tekee. Minä olen aina ottanut työn vastaan mitä on tarjottu ja olen myös halunnut että työsuhteet kestäisivät kauemmin ja empä kyllä sanoisi ei vakipaikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne huonoa omaatuntoa tästä asiasta työttömyyspäiväraha kuuluu työttömälle se on itsestään selvyys.

Huono työllistyminen on kaupunkien vika työntekijöitä on liikaa mutta vapaita paikkoja on liian vähän työn kesto on myös lyhyttä.

Juu ei kannatakkaan potea. Niin työttömyystuki ei ole itsestäänselvyys vaan etuoikeus. Joka maassa ei ole tuota etua joten se on todellakin kiitosaihe.

Nylyään on aivan liikaa virkoja ja päättäviä elimiä ja instansseja sen sijaan että olisi " rehellisiä" työpaikkoja. Pyramidi johtoportaikkoa on liikaa ja heillä on suuremmat palkkatasot.

• Anonyymi

No tarkoitinkin että suomessa se on itsestään selvyys en tarkoittanut muita maita siellä on eri käytännöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen tietenkin on väärin jos jotkut niin tekee. Minä olen aina ottanut työn vastaan mitä on tarjottu ja olen myös halunnut että työsuhteet kestäisivät kauemmin ja empä kyllä sanoisi ei vakipaikalle.

Aivan. Ei sitä aina saa niin helpolla työtä, vaikka olisi kuin työllistymis haluja.

• Anonyymi

Juu ei mua kiinnosta muiden ihmisten palkat ja heidän palkka tasonsa. :)
        Ei tarvi kädestä suuhun kerjuulla olla kun on ollut järkeä päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tarkoitinkin että suomessa se on itsestään selvyys en tarkoittanut muita maita siellä on eri käytännöt.

No minä ajattelen niin, ettei millään valtiolla ole velvollisuutta maksaa etuja ja tukeja, mutta niissä valtiossa, joissa on tuollainen ( tällainen) järjestelmä työttömät, sairaat ovat etuoikeutettuja saadessaan elää sosiaaliturvan piirissä ja nauttia etuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei mua kiinnosta muiden ihmisten palkat ja heidän palkka tasonsa. :)
        Ei tarvi kädestä suuhun kerjuulla olla kun on ollut järkeä päässä.

Niin kyse ei ollut muiden ihmisten palkkatasosta, vaan turhien virkojen perustamisesta. Tuota tarkoitin.

Se on hienoa ja hyvä, että on järkeä päässä. Sillä menet jo pitkälle.

• Anonyymi

Juu empä minä kokoajan tuella ole ollut kun olen välillä ollut töissä ja eipä ole minun vika että niistä ei ole tullut vaki työtä vaan ihan työnantajassa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu empä minä kokoajan tuella ole ollut kun olen välillä ollut töissä ja eipä ole minun vika että niistä ei ole tullut vaki työtä vaan ihan työnantajassa. :)

No ei tietenkään se ole työntekijän vika, jos ei muodostu vakituista työsuhdetta. Niitä ei ole aina tarjolla. Se on myös halvempaa työnantajalle pitää pätkätyöläisia ilman pitkäaikais työsuhteita koskevia kuluja.

Pätkätyöt voivat olla uuvuttavia ja saa elää koko ajan epävarmassa tilanteessa töiden suhteen. Siinä on myös se puoli monen muun puolen lisäksi, ettei ole täyttä varmuutta töiden jatkumisesta.

• Anonyymi

Joo tullut koettua ihan omakohtaisesti mikä on pätkä työ eikä kyllä oikein tunnu hyvältä ajatukselta. Se että hetkeksi saa jonkun työn niin ei enää henkisesti tuo iloa.
        Nuorempana oli iloinen vaikka sai lyhyenkin työn mutta alkaa tässä iässä tuntumaan että pitäisi saada jo pitempi aikaisia työsuhteita tai vaki paikka jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tullut koettua ihan omakohtaisesti mikä on pätkä työ eikä kyllä oikein tunnu hyvältä ajatukselta. Se että hetkeksi saa jonkun työn niin ei enää henkisesti tuo iloa.
        Nuorempana oli iloinen vaikka sai lyhyenkin työn mutta alkaa tässä iässä tuntumaan että pitäisi saada jo pitempi aikaisia työsuhteita tai vaki paikka jostain.

No aivan varmasti tuntuu. Onko sinulle tarjottu nyt pätkätöitä?

• Anonyymi

Kaikki työni ovat olleet pätkä töitä. Sellainen ei kauheasti enää kiinnosta.
        Taidan lähteä ulkomaille töihin kalastus laivalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki työni ovat olleet pätkä töitä. Sellainen ei kauheasti enää kiinnosta.
        Taidan lähteä ulkomaille töihin kalastus laivalle.

Öööörrkkk....tulisin merisairaaksi 😱
        Niin kalastuslaivalla työskentely sopii hyvin toisille. Mikä ettei, jos sellainen työpaikka on tarjolla.

• Anonyymi

Niin siinähän olisi etuna tippua kaiteen yli ja tulla valaan syödyksi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siinähän olisi etuna tippua kaiteen yli ja tulla valaan syödyksi. :D

:D Työsuhde etuhan se on tuokin,
        Onko vielä pitkästi eläkeikään?

• Anonyymi

Viimeisin työpaikka oli sellainen että vaikka teki hyvin työn ja yritti olla nopea niin mikään ei riittänyt ja melkein joka asiasta tuli valittamista. Siellä oli sellainen pää pomona että jokainen sai kuulla välillä se ei osannut antaa muuta kuin negatiivistä palautetta oikea tyränni. Alusta alkaen oli tiedossa että ei jatku työ sen kauempaa mikä toisaalta oli kyllä helpotus. :)

• Anonyymi

Mikähän ala oli kyseessä? Niin tuo työnmitoitus on joillakin paikoilla päin prinkkalaa ja työntekijöistä otetaan kaikki hyöty irti piittaamatta muusta kuin mahdollisimman suurista rahallisista tuloksista joko niin, että tuotetaan rahaa tai säöstetäön rahaa.

• Anonyymi

Töiden jälkeen oli sellainen olo niin kuin olisi hakattu ja todella väsynyt vaivalla sai illan askareet tehtyä aina ei kyllä jaksanut.
        Siinä työssä kunnon pitää olla tai ainakin selkä lihaksien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töiden jälkeen oli sellainen olo niin kuin olisi hakattu ja todella väsynyt vaivalla sai illan askareet tehtyä aina ei kyllä jaksanut.
        Siinä työssä kunnon pitää olla tai ainakin selkä lihaksien.

Totta, fyysisestä kunnostaan huolehtiminen on todella tärkeää. Mutta paha juttu tuo, ettei suurinpiirtein jaksa muuta, kuin töissä käydä. Riippuen työn laadusta ja ihmisestä niin kaikki ei muutoinkaan sovellu joka alalle ihan fysiologisista syistäkin.

En tarkoita, ettet soveltunut kyseiselle alalle, vaan ihan yleisesti tarkoitin, ettei kaikkien kroppa kestä. Toisilla se voi olla toimistotyö mikä ei sovi kropalle ja toisille vaikkapa rakennustyö.

• Anonyymi

Olihan siinä vähän myös hyväksikäyttöäkin kun pidettiin suurin osa ajasta yhdessä ja samassa pisteessä vaikka työ haastattelussa muuta luvattiin.

• Anonyymi

No tuo, jos työ vaatii vaihtuvuutta tai siis on ajateltu, että työpisteet vaihtuvat esim vaikkapa työn staattisuuden vuoksi tai muutoin raskauden vuoksi, eikä se toteudu niin kyllähän se kuormittaa työntekijää.

Pitäisihän työssäoloehtojen toteutua muutoinkin niin myös työolojen, että ehdot tyydyttäisi molempia osapuolia.niin että töussä jaksaa käydä.

• Anonyymi

Se vei motivaatiota kun tiesi että se on sitä yhtä ja samaa. Säälitti sen seuraavan henkilön puolesta joka siihen joutuu monet olleet siinä samassa. Varmasti jokaisen olisi mukavempi siinä työssä olla jos työ olisi vaihtelevempaa.
        Välillä sai tehdä muutakin mutta sitä oli liian vähän jotain kerran viikossa tai harvemmin. Opiskelua olen myös miettinyt mutta se ala mikä kiinnostaa niin on kaukana ja kulkeminen olisi hankalaa. Yrityksen perustaminen myös kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vei motivaatiota kun tiesi että se on sitä yhtä ja samaa. Säälitti sen seuraavan henkilön puolesta joka siihen joutuu monet olleet siinä samassa. Varmasti jokaisen olisi mukavempi siinä työssä olla jos työ olisi vaihtelevempaa.
        Välillä sai tehdä muutakin mutta sitä oli liian vähän jotain kerran viikossa tai harvemmin. Opiskelua olen myös miettinyt mutta se ala mikä kiinnostaa niin on kaukana ja kulkeminen olisi hankalaa. Yrityksen perustaminen myös kiinnostaa.

Kuulostaa tosi hienolta, että sinua kiinnostaa moni asia, eikähuonot kokemukset ole täysin vieneet työintoa ja voimia.
        Kuinka kauan työikää on vielä jäljellä?

• Anonyymi

Ihan tarpeeksi kyllä tässä vielä töissä kerkeää pitemmän aikaa käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tarpeeksi kyllä tässä vielä töissä kerkeää pitemmän aikaa käydä.

No niimpä ja eihän se lopulta ikää katso aina, palkallinen työnteko.

• Anonyymi

Toivon etten saa enää siltä alalta töitä. Kaupan ala on kiinnostanut jo pitemmän aikaa sieltä olen yrittänyt saada töitä pitääkin kysellä kaikki kaupat lähi alueilta ja on sitten yksi toinenkin paikka joka liittyy myynti työhön niin sitä pitää kysyä jos paikkaa ei ole vielä täytetty.

• Anonyymi

Mierin vielä yrittäjyyttä. Mikä yritystoiminta kiinnostaa?

• Anonyymi

En tiedä se pitäisikin juuri keksiä. Sellainenkin kiinnostaa että paikasta toiseen paketteja tai esim vihanneksia kuljettaisin pienellä kuljetus autolla mutta se ei taitaisi olla kannattavaa. Karkki kauppa kiinnostaa mutten usko että sekään olisi kannattavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä se pitäisikin juuri keksiä. Sellainenkin kiinnostaa että paikasta toiseen paketteja tai esim vihanneksia kuljettaisin pienellä kuljetus autolla mutta se ei taitaisi olla kannattavaa. Karkki kauppa kiinnostaa mutten usko että sekään olisi kannattavaa.

Ei hullumpi ajatus tuo kuljetusyritys. Näkisin, että sillä voisi olla kysyntää. Tieten suuret firmat polkee pienien hintoja.
        Minusta ei olisi yrittäjäksi. Hienoja ajatuksia sinulla yritystoiminnasta.

Tieten siinä on omat vapautensa yrittäjyydessä. Meillä pitkä sukupolvi yrittäjiä. Olen itsekkin yrittäjäperheestä. Se kyllä vaatii jatkuvaa innovatiivisyyttä ja se on kuin elämäntapa. Melko haasteellista on yrittäminen.

• Anonyymi

Roskakuskin työkään ei olisi pois suljettu siinä vain pitäisi olla hyvä kunto ja se minulla on kyllä huono ja rotat siellä kaatopaikalla ilettäisi mutta muuten se työ olisi ok. :D
      Nainen olen lopen kyllästynyt tuohon työhön mitä tarjotaan yritän vimmatusti miettiä jotain muuta hommaa. Koska ei kaikkeen työhön tarvitse opiskella sinne pääsee kun tarpeeksi yrittää ja on kiinnostusta.

• Anonyymi

Roskakuskikin on ok. Heitä toden totta tarvitaan. entäpä oppisopimuskoulutus? Mitäpäs Kutaleella on sanottavanaan tähän meidän työllisyyskeskustellun?

• Anonyymi

En minä ole kutale. Eikös oppisopimus koulutus ole niille jotka ovat töissä ja minä en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole kutale. Eikös oppisopimus koulutus ole niille jotka ovat töissä ja minä en ole.

Tarkoitin tuota kolmatta keskustelijaa Kutaleella 😂
        Ajattelin hänetkin vetää tähän keskustelemaan kanssasi. Niin oppisopimuksesta. Tykkäisitkö olla työssä ja samalla valmistautua ammattiin?

• Anonyymi

En kyllä yhdessä asiassa olisi kerrallaan tarpeeksi. Joko opiskelu tai että saan jostain työn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tuota kolmatta keskustelijaa Kutaleella 😂
        Ajattelin hänetkin vetää tähän keskustelemaan kanssasi. Niin oppisopimuksesta. Tykkäisitkö olla työssä ja samalla valmistautua ammattiin?

Jaa, oppisopimus? En ou kyllä sen kannattaja, mut kelle soppii hyvä homma varmmaan? Mitäs sie miult siit kysyit? 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, oppisopimus? En ou kyllä sen kannattaja, mut kelle soppii hyvä homma varmmaan? Mitäs sie miult siit kysyit? 🤨

Kannanottoa, mielipidettä, ihan mitä vain keksit meille ilmaista asian tiimoilta. Kaikki käy.

Miksi et ole oppisopimuksen kannattaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie ite oun nykysseen ammattiin valamis tunnu aikkuiskoulluutuksen kaut ja voin sanoo nätisti, et melekost pissityst ja hyväksykäyttöö🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie ite oun nykysseen ammattiin valamis tunnu aikkuiskoulluutuksen kaut ja voin sanoo nätisti, et melekost pissityst ja hyväksykäyttöö🤔

Näinkö on. Sukulainen taas kehui kun kävi oppisopimuskoulutuksen kautta. Ilmeisesti tapauskohtaista tuokin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö on. Sukulainen taas kehui kun kävi oppisopimuskoulutuksen kautta. Ilmeisesti tapauskohtaista tuokin.

Näin yleisesti on🤔 Ehkä parempi tuokkii o, ku vuokravirma. Mutta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin yleisesti on🤔 Ehkä parempi tuokkii o, ku vuokravirma. Mutta....

Noin uskoisin näin äkkiseltään minäkin. Toisille passaa sekin että välillä on töitä ja välillä ei...mutta....

• Anonyymi

Toivon että olen väärässä mutta voi olla että en pääse kumpaankaan terveydentila hieman pelottaa mitään varmaa tietoa ei vielä ole mutta kohtahan sitä saa tietää miten asiat on.

• Anonyymi

Mikä pelottaa ja miksi se pelottaa?

• Anonyymi

Terveydentila ylipäänsä että missä kunnossa on että onko kunnossa.
        Ei siitä sen enempää.
        Toivon että saisin elää vanhaksi kaikki ikävä kyllä eivät saa jotkut kuolevat hyvin nuorena ja se on surullista.
        Koska jos kuolisin minulla on huoli sukulaisistani että miten heidän käy he eivät ole uskossa. Toivon että Jumala pitää heistä huolta ja että he pääsisivät läheiseen suhteeseen Jeesuksen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveydentila ylipäänsä että missä kunnossa on että onko kunnossa.
        Ei siitä sen enempää.
        Toivon että saisin elää vanhaksi kaikki ikävä kyllä eivät saa jotkut kuolevat hyvin nuorena ja se on surullista.
        Koska jos kuolisin minulla on huoli sukulaisistani että miten heidän käy he eivät ole uskossa. Toivon että Jumala pitää heistä huolta ja että he pääsisivät läheiseen suhteeseen Jeesuksen kanssa.

Ymmärrän. Niin yleensä kuolema onkin tönne jääville läheisille kovempi pala kuin itse kuolevalla. Ja kuoleva kantaa huolta heidän jaksamisestaan enemmän kuin omasta tulevaisuudestaan.

Mutta niin se on, että voi luottaa kaikella olevan tarkoituksen ja merkityksen jota pieni ihminen ei kykene näkemään eikä ymmärtämään, mutta voi luottaa kaiken menevän oikeudenmukaisest ( vaikkei se siltä useinkaan näytä eikä tunnu) mutta joka hetki on Jumalan ohjauksessa ja tiedossa.
        Älä pelkää.

• Anonyymi

Niin kiitos sinulle rohkaisevista sanoista.

• Anonyymi

Siksi kysyin sitä lokki asiaa kun olen ehkä joskus lukenut sitä.

• Anonyymi

Ja minä toivotan hyvää yötä 💓
      Nukkukaa hyvin.
      T.Ap

• Anonyymi

Joku näyttää voivan huonosti, poistelija nimittäin. Mikähän helpottaisi oloasi?

• Anonyymi

Niimpä. Liekkö 24/7 porukka kaikonna, ku jo televisiossakkii pittää mainosttoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä. Liekkö 24/7 porukka kaikonna, ku jo televisiossakkii pittää mainosttoo?

Jos poistelija on poistanut keskustelijat 😂

• Anonyymi

Kerro osoite niin voin käydä katsomassa lokia vai onko siellä salaisuuksia.

• Anonyymi

Hampaan leikkauskohta vähän turvoksissa ja kipiä.

Muualtaki tosiaan poistellaan viestejä. Kahavikeskusteluissa esim sääkseä koskevat viestini häipyi useampaan kertaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hampaan leikkauskohta vähän turvoksissa ja kipiä.

Muualtaki tosiaan poistellaan viestejä. Kahavikeskusteluissa esim sääkseä koskevat viestini häipyi useampaan kertaan 😂

Ei maha tuolla kaverilla olla liäkitys kohallaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei maha tuolla kaverilla olla liäkitys kohallaan?

Ei oikein tiedä, kun ei pysty asianomaista kuulemaan,
        piilottelee, mutta erikoista käytöstä kyllä. Ei oo kaikki kunnossa nyt hällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikein tiedä, kun ei pysty asianomaista kuulemaan,
        piilottelee, mutta erikoista käytöstä kyllä. Ei oo kaikki kunnossa nyt hällä.

On. Mites alakkaako siellä ole maan lämmintä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Mites alakkaako siellä ole maan lämmintä?

Hyvinkin 😁 mitäpä ajattelit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkin 😁 mitäpä ajattelit?

Että lämmän pehmentää piän, ainassii poistelian🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että lämmän pehmentää piän, ainassii poistelian🤔

Mistä niin päättelet, että hän olisi täältä päin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet, että hän olisi täältä päin?

No en piätellynnä, iha erillinen assii😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en piätellynnä, iha erillinen assii😅

En ymmärrä. Jospa se ymmärtää kelle vihjailet.

Ja eiku syömään Nam Nam.

• Anonyymi

Et voi näköjään kertoa lokisi osoiteta älä sitten kerro.:D

Minä en ole poistellut mitään mitä järkeä siinä nyt olisi ei kai vaan aloittaja itse poistele?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi näköjään kertoa lokisi osoiteta älä sitten kerro.:D

Minä en ole poistellut mitään mitä järkeä siinä nyt olisi ei kai vaan aloittaja itse poistele?

Onhan se ollut näkyvillä tuolla rekkautumis kuvan luona😁

• Anonyymi

No perskales 😠 Entäs tänne?

• Anonyymi

No, jopa on tuima ilime🤡 ei ihmmeetä, töissä vuan napotettaan🤠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jopa on tuima ilime🤡 ei ihmmeetä, töissä vuan napotettaan🤠

Napotatte, kumpikin? Minä jöpötän jo sängyllä. Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Napotatte, kumpikin? Minä jöpötän jo sängyllä. Hyvää yötä!

Jöpöti jöpöti🤗 Miten nii napotettaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jöpöti jöpöti🤗 Miten nii napotettaan?

No sinnää ja jöpöti :D olla napotatte :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinnää ja jöpöti :D olla napotatte :D

Kysymys kuului ootko maistissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuului ootko maistissa?

En koskaan, mutta aina val.is leikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan, mutta aina val.is leikkiin.

Mihinkä leikkiin nyt ryhtymäs?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkä leikkiin nyt ryhtymäs?

Nyt alan leikkimään nukkumista. Itse asiassa jos toota puhun niin laulan äsken kännykkään nauhoituksella ja kuuntelen sitä pikana ja hitaana :D Nauroin vatsalihakdet ruttuun :D
        Öitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alan leikkimään nukkumista. Itse asiassa jos toota puhun niin laulan äsken kännykkään nauhoituksella ja kuuntelen sitä pikana ja hitaana :D Nauroin vatsalihakdet ruttuun :D
        Öitä

Heh heh, eiku Itolssiin sit ; D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh, eiku Itolssiin sit ; D.

Huomenta jöllö :) Kyllä täällä saa olla kuule kieli keskellä suuta, ettei ihan kaikkea kirjoita mitä juolahtaa mieleen? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta jöllö :) Kyllä täällä saa olla kuule kieli keskellä suuta, ettei ihan kaikkea kirjoita mitä juolahtaa mieleen? :D

Eihän tiällä haittoo? Kukkaa kummiskkaa tunnista kettää🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tiällä haittoo? Kukkaa kummiskkaa tunnista kettää🧐

Haittaa. Tiijä jos se sinun Vip henkilöki sattuu lukemaan, hui. Ei passaa kovi husaroija,välillä meinaa lipsahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaa. Tiijä jos se sinun Vip henkilöki sattuu lukemaan, hui. Ei passaa kovi husaroija,välillä meinaa lipsahtaa.

Taijja ennee luekssii, paremmilla apajilla paremmat muikut ; D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taijja ennee luekssii, paremmilla apajilla paremmat muikut ; D)).

Jesss...himo lupa aukes

• Anonyymi kirjoitti:

Jesss...himo lupa aukes

Aina rouille heltivvää : D.

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Aina rouille heltivvää : D.

No höh, eikö sinkuille ollenkaa?

• Anonyymi kirjoitti:

No höh, eikö sinkuille ollenkaa?

Kaikille tasapuolisest ; D.

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Kaikille tasapuolisest ; D.

Hui, nyt menin punaseksi tuosta profiilista. Oot sinä hurja, hui että.
        Mutta oikeesti, vielä on sulla nuo graaffiset housut hengissä :D Muistan tuon kuvion nähneeni pikkareissas...sillo kerra ;D öitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui, nyt menin punaseksi tuosta profiilista. Oot sinä hurja, hui että.
        Mutta oikeesti, vielä on sulla nuo graaffiset housut hengissä :D Muistan tuon kuvion nähneeni pikkareissas...sillo kerra ;D öitä

Taisin mie näitä muutamat osttoo😏 Luonnollinen kuvahan tuo o, ei mittää varastettuu, eikä lainattu. Iha oikee oma tyrä🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisin mie näitä muutamat osttoo😏 Luonnollinen kuvahan tuo o, ei mittää varastettuu, eikä lainattu. Iha oikee oma tyrä🤣

Missä näet tyrän?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä näet tyrän?

Se oll kato sillo, nyt o piojjoonija ; D. Tiällä pittää olla noppee ; D.

• Anonyymi

Ja muikun osttoo!!!! 🐟🐟🐟🐟

• Anonyymi

Vai muikun? Nyt tais lipsahtaa pikku kirijotusvirhe?

• Anonyymi

No en sanos. parkilloo perattuu ostin ja osa röllykkäännii jo kerkes sukelttoo. Ostin kyll kylä kaupast jiätelö tikun, munkkejakkii, puuroryynijä ja laktoosittoman maionnii. siinäpä ostokset ; D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en sanos. parkilloo perattuu ostin ja osa röllykkäännii jo kerkes sukelttoo. Ostin kyll kylä kaupast jiätelö tikun, munkkejakkii, puuroryynijä ja laktoosittoman maionnii. siinäpä ostokset ; D.

Minä en niistä muikuista niin, mutta munkit on NAM...pitäs olla vissii toisi päi? Hmmm..
        Kalapuikkoja paistoin voissa ja hyviä oli. Mutta kalajuttuista seuraavaan. Joko siellä ollaan lomatunnelmissa? Ja onko sumuverho auennu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en niistä muikuista niin, mutta munkit on NAM...pitäs olla vissii toisi päi? Hmmm..
        Kalapuikkoja paistoin voissa ja hyviä oli. Mutta kalajuttuista seuraavaan. Joko siellä ollaan lomatunnelmissa? Ja onko sumuverho auennu?

Eipä oikein ou🥴🌫️ utusta vieläkkii. Vielä ens viikko kokonnaa uammuu. Sitt kolomme viikkoo lommoo😵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oikein ou🥴🌫️ utusta vieläkkii. Vielä ens viikko kokonnaa uammuu. Sitt kolomme viikkoo lommoo😵

Onko viikonloppu vappaa? Riittäisikö profiiliin kuva pikkusormesta? Jos aloittais pienimmästä pahasta :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko viikonloppu vappaa? Riittäisikö profiiliin kuva pikkusormesta? Jos aloittais pienimmästä pahasta :D

On. Siitähän ne aina alottaapi🧤🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Siitähän ne aina alottaapi🧤🧐

Kahtoin pikkurilliä tarkemmin, liekkö koskaan tutkinukkaa aikaisemmi.
        Onkoha se aina ollu noin käyrä ja ruttuinen vai iän myötäkö mennyt..kehtaako ees kuvaa ottaa?
        Mistä ottais profiilikuvan?

• Anonyymi kirjoitti:

Kahtoin pikkurilliä tarkemmin, liekkö koskaan tutkinukkaa aikaisemmi.
        Onkoha se aina ollu noin käyrä ja ruttuinen vai iän myötäkö mennyt..kehtaako ees kuvaa ottaa?
        Mistä ottais profiilikuvan?

Vikka silimäst se tulloo toisena ; D.

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Vikka silimäst se tulloo toisena ; D.

Komia peukalo 😂 Noissa kourissa on varmasti voimaa 😨en minä silimää kehtaa, on nii palijo nähäny ja vanha ryppyinen 😄
        Jos kokovartalo luonnossa. Kauempaa otettuna, ettei kaikki näy, tunnista?

• Anonyymi kirjoitti:

Komia peukalo 😂 Noissa kourissa on varmasti voimaa 😨en minä silimää kehtaa, on nii palijo nähäny ja vanha ryppyinen 😄
        Jos kokovartalo luonnossa. Kauempaa otettuna, ettei kaikki näy, tunnista?

Takapuolelt ; D. Itekkii tuot silimä kuvvoo ottelin, ei ou entisesä : D. Kehttoo ennee lähikuvvoo laittoo : D.

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Takapuolelt ; D. Itekkii tuot silimä kuvvoo ottelin, ei ou entisesä : D. Kehttoo ennee lähikuvvoo laittoo : D.

Joo, Kontallaa, pää pensaassa.
        Laita tyrästä kuva :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, Kontallaa, pää pensaassa.
        Laita tyrästä kuva :D

Eipä se näy, ku o pallipussiloihin sisäll : D. Se oissii näky ; D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä se näy, ku o pallipussiloihin sisäll : D. Se oissii näky ; D)).

Ois pelottava näky :D Vai oisko se täky?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois pelottava näky :D Vai oisko se täky?

Tokko ois, kyllä ne nykysin ottavat vaikka minkälaissii kuvvii ; D. Täkypä hyvinnii ; ).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokko ois, kyllä ne nykysin ottavat vaikka minkälaissii kuvvii ; D. Täkypä hyvinnii ; ).

Eiks ne oo pieniä nuo tokot? Täkyks kehhuis :D pohja imijä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eiks ne oo pieniä nuo tokot? Täkyks kehhuis :D pohja imijä.

Aikapienniihä ne o ; D. Tuo ei kyllä ennee ou, vois vaikka sannoo kilon siika!!!!

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Aikapienniihä ne o ; D. Tuo ei kyllä ennee ou, vois vaikka sannoo kilon siika!!!!

Melkoinen on vonkale housuissas :D
        Hyvää yötä. Pitää lähtä saalistamaan unia. Ookko kuin merirosvo..silmäpuoli ja palli puhki vai oliko se joulupukki? Parta ei oo poikki menny vielä kuitenkaan ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä. Pitää lähtä saalistamaan unia. Ookko kuin merirosvo..silmäpuoli ja palli puhki vai oliko se joulupukki? Parta ei oo poikki menny vielä kuitenkaan ;)

Kyllä tää tosijjaan tunttuu pelimenetetyks. Pittää vuan uotella sitä uuesttaan syntymist, paremppiin tähtimerkkilöihin : D. Hyvvii öit, mie lähen tuas uamutuimmaan silimäliäkärriin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tää tosijjaan tunttuu pelimenetetyks. Pittää vuan uotella sitä uuesttaan syntymist, paremppiin tähtimerkkilöihin : D. Hyvvii öit, mie lähen tuas uamutuimmaan silimäliäkärriin.

• Anonyymi

Se on sitte tyrä, eikä muu🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitte tyrä, eikä muu🥴

Tiijän. Kauhee kun on punaiset posket 🙊
        En minä sillä tullu uudestaan kuvvaa kurkkimaan, iha muista syistä 🙈 Jos tulis uni vielä 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Tiijän. Kauhee kun on punaiset posket 🙊
        En minä sillä tullu uudestaan kuvvaa kurkkimaan, iha muista syistä 🙈 Jos tulis uni vielä 😅

Pittäähä veren kierttee : D. Nyt nukkummaan siit ; D.

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Pittäähä veren kierttee : D. Nyt nukkummaan siit ; D.

Hui ku iha säikähin. Kukas siellä tirkistellee tui tui 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui ku iha säikähin. Kukas siellä tirkistellee tui tui 😂

Aaa nyt vasta hokasin, onko laitettu laajentavia tippoja silmään ?

• Anonyymi

Eikös ou nätti silimä. Monettii tipat laitto. Lopputarkastus oll. Sumu ja pallukat johtuu kaiketi, siit irronneet lasiaisest. Suattaa hävitä tahi ei. Iso rojekti ois siivilöijjä neste puhttaaks, sitä ei tehä sen takkii🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ou nätti silimä. Monettii tipat laitto. Lopputarkastus oll. Sumu ja pallukat johtuu kaiketi, siit irronneet lasiaisest. Suattaa hävitä tahi ei. Iso rojekti ois siivilöijjä neste puhttaaks, sitä ei tehä sen takkii🥴

Minulla kansa joku vuosi sitte ilmeisesti irtosi lasiainen, kun oli sitä välkehintää ja nokisadetta, muttei jäänyt päälle oirehinta kuin hetkittäin oli niitä. Siittä lähtien on ollut yks rykelmä, sakkauma tuossa silmässä, että joskus häiritsee kun se vaeltaa näkökenttään ja luen. Toisinaan kun juttelen jollekkin niin silloin myös se rypäs voi häiritä,kun ei tiedä mihin katsoa keskustelukumppania, jos se rypäs pelleilee toisen kasvoissa ja on eessä 😄

Voi hitsi kun en onnistu kirjaantua. Ajattelin jonku kuvan laittaa kun ollaan niin kauan jutskailtu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kansa joku vuosi sitte ilmeisesti irtosi lasiainen, kun oli sitä välkehintää ja nokisadetta, muttei jäänyt päälle oirehinta kuin hetkittäin oli niitä. Siittä lähtien on ollut yks rykelmä, sakkauma tuossa silmässä, että joskus häiritsee kun se vaeltaa näkökenttään ja luen. Toisinaan kun juttelen jollekkin niin silloin myös se rypäs voi häiritä,kun ei tiedä mihin katsoa keskustelukumppania, jos se rypäs pelleilee toisen kasvoissa ja on eessä 😄

Voi hitsi kun en onnistu kirjaantua. Ajattelin jonku kuvan laittaa kun ollaan niin kauan jutskailtu.

Heh heh oma matopeli silimissä : D)). Jesss!!!! Ei se vaikkeet kirjautuminen ou : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh oma matopeli silimissä : D)). Jesss!!!! Ei se vaikkeet kirjautuminen ou : D.

Niin minäkin oon luullut, ettei olisi vaikeaa. Pitää kokeilla myöhemmin uudestaan, viikonlopun aikana. Rri koneella. Saisit kuvan niin kuulis, onko mielikuvat pitäneet paikkaansa yhtään :D ois hauska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin oon luullut, ettei olisi vaikeaa. Pitää kokeilla myöhemmin uudestaan, viikonlopun aikana. Rri koneella. Saisit kuvan niin kuulis, onko mielikuvat pitäneet paikkaansa yhtään :D ois hauska.

oikkein ; D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oikkein ; D)).

Ei onnistu kirjaantuminen, enkö osaa vai missä vika?
        No aattelin, että S-postiin sitten niin sielläki huoltokatko, blogissa. No pittää vielä yrittää säheltää..
        Mansikouta perkasin 40 kg 🍓 joka toinen suuhun 🍓ja joka toinen rasiaan 🍓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu kirjaantuminen, enkö osaa vai missä vika?
        No aattelin, että S-postiin sitten niin sielläki huoltokatko, blogissa. No pittää vielä yrittää säheltää..
        Mansikouta perkasin 40 kg 🍓 joka toinen suuhun 🍓ja joka toinen rasiaan 🍓

Mie paistelin rillilihhoo. Juuh, lokissa huoltokatkos muananttai uammuun : (. Elikkästä paino noussunna 20killoo? : D))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie paistelin rillilihhoo. Juuh, lokissa huoltokatkos muananttai uammuun : (. Elikkästä paino noussunna 20killoo? : D))

Mansikka poistaa nestettä niin ehkä vaan 10 kiloa 😊
        On sitä vanaha!! Kun katselin kuvia minkä laittasin niin 😨

• Anonyymi kirjoitti:

Mansikka poistaa nestettä niin ehkä vaan 10 kiloa 😊
        On sitä vanaha!! Kun katselin kuvia minkä laittasin niin 😨

Nythä on Saunapäivä ; D.

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Nythä on Saunapäivä ; D.

Tuo on ihan kauhia tuo silimä. Joka kerran kun nään sen niin tuntuu, että stalkkaat pienestä reiästä meikäläistä.
        Suihkussa kävin, mee sinä saunaan. En laittaa mittää kuvvaa senki tirkistelujä !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan kauhia tuo silimä. Joka kerran kun nään sen niin tuntuu, että stalkkaat pienestä reiästä meikäläistä.
        Suihkussa kävin, mee sinä saunaan. En laittaa mittää kuvvaa senki tirkistelujä !!!

Kävin jo : D. Vai yirkistelijä?

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Kävin jo : D. Vai yirkistelijä?

Ryökäle :D en oo punane, sinä oot :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryökäle :D en oo punane, sinä oot :D

Harvoin oun : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin oun : D)).

Punasteletkohan itsekkin jutuillesi ? :D
        En muista koskaan punastelleeni kuin sinun kirjoituksistasi vain.. Tosi hassua ja huvittavaa punastella.
        Ensin kun kolahtaa tajuntaan, että pallo on heitetty takas niin nolostun ja alkaa kaulasta kuumotus joka nousee poskiin ja sitten nauran itselleni kun punastelen. En ole koskaan punastellut muulloin ja se tuntuu huvittavalta.
        Teet varmaan monelle saman. Älä ihmettele sitten, jos kassaneitiä punastuttaa, kun puhut noin että kuulijalla on vastuu :D
        Hyvvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punasteletkohan itsekkin jutuillesi ? :D
        En muista koskaan punastelleeni kuin sinun kirjoituksistasi vain.. Tosi hassua ja huvittavaa punastella.
        Ensin kun kolahtaa tajuntaan, että pallo on heitetty takas niin nolostun ja alkaa kaulasta kuumotus joka nousee poskiin ja sitten nauran itselleni kun punastelen. En ole koskaan punastellut muulloin ja se tuntuu huvittavalta.
        Teet varmaan monelle saman. Älä ihmettele sitten, jos kassaneitiä punastuttaa, kun puhut noin että kuulijalla on vastuu :D
        Hyvvää yötä!

Ai tienkö, enkait. Kassa neitilöistä puhheen ollen, tässä yks päivä otin europottii ,sanoin kolomerivvii, jokeri ja siihe tupllaus. Lonti toisti, rivi eurroo ja tuplaus ja jokeri? Noh, tuumasin melekkein oikkein, mut kolomme rivvii eurroo ja joker ja siihen tupllaus. Toine kassa hykertell toisen toillailuill vieres : D)). Hyvvii öit, eikä ajatella sit punast : ).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tienkö, enkait. Kassa neitilöistä puhheen ollen, tässä yks päivä otin europottii ,sanoin kolomerivvii, jokeri ja siihe tupllaus. Lonti toisti, rivi eurroo ja tuplaus ja jokeri? Noh, tuumasin melekkein oikkein, mut kolomme rivvii eurroo ja joker ja siihen tupllaus. Toine kassa hykertell toisen toillailuill vieres : D)). Hyvvii öit, eikä ajatella sit punast : ).

No niin joha minä arvasin, että kassaneitiä oot kutitellu siellä :D Taisi se mansikan syönti vaikuttaa. Ei mahtunu farkut jalakaa ;D
        Viime talavena vielä mahtu. Ne on semmoset vähä tiukemmat ja tuossa sivussa vetskari niin hyvä ku sain vejettyä ylös mutta vetskari ei menny kiinni :D
        19 astetta ennää lämmintä, entä siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin joha minä arvasin, että kassaneitiä oot kutitellu siellä :D Taisi se mansikan syönti vaikuttaa. Ei mahtunu farkut jalakaa ;D
        Viime talavena vielä mahtu. Ne on semmoset vähä tiukemmat ja tuossa sivussa vetskari niin hyvä ku sain vejettyä ylös mutta vetskari ei menny kiinni :D
        19 astetta ennää lämmintä, entä siellä?

Samoissa lämmöt tiällää🥵 Ainu vuan mehutus o kuummoo ja oisko ollunna mustaviinit liia ruakkoo, ku keittimes hyytyvät? 🥴 Vai eivätkö sovellu, nuo isot mehuttamisseen? 😵 Helepoin kuvvoo ois villauttoo instassa, sen sielt suap poissii🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoissa lämmöt tiällää🥵 Ainu vuan mehutus o kuummoo ja oisko ollunna mustaviinit liia ruakkoo, ku keittimes hyytyvät? 🥴 Vai eivätkö sovellu, nuo isot mehuttamisseen? 😵 Helepoin kuvvoo ois villauttoo instassa, sen sielt suap poissii🥺

On se kuumaa hommaa. Mistähän johtuu että hyytyvät kun ei oo minulla hyytyneet koskaan. Sitä pektiiniäkö niisä on sitte raakoissa enemmä vai?

Oisko pitänyt aloitukseen laittaa, että lääkärileikit? :D
        Ihania kukkia profiilissa, pioneitako ? Mihin ne graaffiset leikit hävisi, kukkulat ja mäet ja kohhoumat 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kuumaa hommaa. Mistähän johtuu että hyytyvät kun ei oo minulla hyytyneet koskaan. Sitä pektiiniäkö niisä on sitte raakoissa enemmä vai?

Oisko pitänyt aloitukseen laittaa, että lääkärileikit? :D
        Ihania kukkia profiilissa, pioneitako ? Mihin ne graaffiset leikit hävisi, kukkulat ja mäet ja kohhoumat 😜

Voishan semmostakii leikkii🤕 Pioneeja ovat🤭 Ei se oikkeestta hyytynyttä ollu, siemenet tull läpi? 😒 Missäs mulla ruahvista on ollunna? 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voishan semmostakii leikkii🤕 Pioneeja ovat🤭 Ei se oikkeestta hyytynyttä ollu, siemenet tull läpi? 😒 Missäs mulla ruahvista on ollunna? 🙄

Edellisessä profiilissa oli viivuloita ja muita käyriä ja kohhoumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisessä profiilissa oli viivuloita ja muita käyriä ja kohhoumia.

Silimähä siin oll? : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silimähä siin oll? : D)).

Vainnii :D sovitaan niin :)

• Anonyymi

Jaaha, nyt Hyvvii öit. Tämän viikkoo uammuu🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, nyt Hyvvii öit. Tämän viikkoo uammuu🥴

Hyvää yötä :D Poistin instan viime vuoden lopulla. Ajattelin tehdä uuden. Kannattaako mielestäsi täällä ilmoitella omaa ig osoitettaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä :D Poistin instan viime vuoden lopulla. Ajattelin tehdä uuden. Kannattaako mielestäsi täällä ilmoitella omaa ig osoitettaan?

No ei, jos oikkeella nimellä tehty on. Hahmona, ehkä🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, jos oikkeella nimellä tehty on. Hahmona, ehkä🤔

No kerro sinä viisaampana mihin laitan kuvani turvallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro sinä viisaampana mihin laitan kuvani turvallisesti.

Jos et haluu muille näkyy. 24 s-posti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et haluu muille näkyy. 24 s-posti.

Okkei eli mistä minä sen S postin 😅
        Siis oikeesti, en oo yhtään valveutunut somen käytössä 😩

• Anonyymi

Täältä pitää päästä pois, mutta sitä ennen ois kiva jotenki kuva laittaa kun ollaan kauan jutskailtu ja ihan vain siksi, että näet millaisen ihmisen kanssa oot porissu ja vastaanko yhtään syntynyttä mielikuvaa.
        Ei ole muuta ajatusta tuon kuvan lähettämisellä.
        Ikävälle en ole taaskaan viikkoihin jaksanut mitään laittaa, olen tullut vanhaksi, eikä se jaksa yhtään kiinnostaa, päinvastoin vaan että se tympii. Tämäkin palsta on kiikun kaakun.
        Vähän kuin jutskailujen lopuksi kuvan laittaisin. Jos vaikka ihan vain puhelimella laotan, sopiiko se sinulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Okkei eli mistä minä sen S postin 😅
        Siis oikeesti, en oo yhtään valveutunut somen käytössä 😩

Nyt löyttyy s-postiosote tuolta rekkuvast. Tuas viimo yönä kävi nallukka vierrailull.

• Anonyymi
        yxkutale kirjoitti:

Nyt löyttyy s-postiosote tuolta rekkuvast. Tuas viimo yönä kävi nallukka vierrailull.

Niin kysyn vielä, että voinko lähettää puhelimellani sinun puhelimeesi ? Nimesi kun jo tiedän ja asuinpaikan niin puh.numero löytyy kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kysyn vielä, että voinko lähettää puhelimellani sinun puhelimeesi ? Nimesi kun jo tiedän ja asuinpaikan niin puh.numero löytyy kyllä.

Tai onko puh.numerosi salainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos tiijjät, ei ou sallainen. Kyllä nuo kaiken näköset kaupustelijat soittelloo, en kyllä ennee vastaile : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos tiijjät, ei ou sallainen. Kyllä nuo kaiken näköset kaupustelijat soittelloo, en kyllä ennee vastaile : D)).

En tiijä vielä, mutta katson Fonectasta.
        En soita, enkä muuta, kuin kuvan vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiijä vielä, mutta katson Fonectasta.
        En soita, enkä muuta, kuin kuvan vain.

Taittaa samall kaupunkialueella olla usseempikkii tupliskaima : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taittaa samall kaupunkialueella olla usseempikkii tupliskaima : D.

No niinpä 😣 mikä on puh.numerosi viimeinen numero?

• Anonyymi

Hä hä hä hähääää....kukaan ei voi poistaa kännykästä kuvaa niinkuin täällä poistetaan viestejä hä hä häää..

• Anonyymi

Onko tullut pelailtua?

• Anonyymi

Ei luulin että ne on niitä sun juttujas. Kun aina mainitset sen.

• Anonyymi

Muutama eero täyttyy laittoo hyvvääntekevväissyytteen : D)).

• Anonyymi

En tarkoittanut sellaista pelailua. Itsehän sinä minua olet kokoajan haukkunut tunteiden pelailusta. Mikälie katiska oletkaan senkin pelailija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut sellaista pelailua. Itsehän sinä minua olet kokoajan haukkunut tunteiden pelailusta. Mikälie katiska oletkaan senkin pelailija.

Empähän tiällä kettää ou haukkunna, enkä irlissäkkää : ).

• Anonyymi

Höpö höpö se on haukkumista jos syyllistät tunteilla pelailusta töhnä varvas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö se on haukkumista jos syyllistät tunteilla pelailusta töhnä varvas.

Eipä ou tullu semmostakkaa tehttyy🤔

• Anonyymi

Mitä kutale? 😉

• Mitäs tässä ; D.,

• Mitäs tässä ; D.,

• Anonyymi

Sulla on ihana tuo profiili kuva. 🤤

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on ihana tuo profiili kuva. 🤤

Lokissa ois vielä nätimppee.

• Anonyymi

Olisi kiva kattella sitä miu mau🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva kattella sitä miu mau🙂

Mitä katella?

• Kiirreellä ku käyt rek kuvas piäset sinne

• Anonyymi

Joo olihan siellä monenlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olihan siellä monenlaista.

🤭👍😏

• Anonyymi

Ootko vielä hereillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko vielä hereillä?

Monta kerttoo kertonna, et oun🤭

• Anonyymi

Jahas miksi sulla on noin paljon kukkia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas miksi sulla on noin paljon kukkia?

Mikskäs ei? Vähän muaseuulle silimä illoo. Pelekät nallet ilahuta ; D.

• Anonyymi

Niin kukat ovat kyllä kauniita ja sinun kukkasi olivat myös. Taekoittaako sinun mielestäsi jos mies ei vastaa teksti viestiin ettei hän ole kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kukat ovat kyllä kauniita ja sinun kukkasi olivat myös. Taekoittaako sinun mielestäsi jos mies ei vastaa teksti viestiin ettei hän ole kiinnostunut?

Jaa`a. Moni piippunen juttu? Vähän riippuupi viestist, ukost ja viestijen miäräst? Ei välttämäti tarkota sitä, voip olla et o harkihteva vetkula ja pelekevvää ; D.

• Anonyymi

Viestejä ei ole ollut montaa. Minulla on ollut mielessä 2 vaihtoehtoa joko ei kiinnosta tai on juuri harkitseva.

• Anonyymi

Miten itse tekisit jos olisit jostain naisesta kiinnostunut olisit saanut häneltä viestiä etkä olisi vastannut mutta mietteissäsi hän viipyilee miten siitä etenisit? Vai voiko siitä mitenkään edetä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestejä ei ole ollut montaa. Minulla on ollut mielessä 2 vaihtoehtoa joko ei kiinnosta tai on juuri harkitseva.

Saiskos kyssyy viestien luattuu?

• Anonyymi

Tavallisia viestejä voinnin kysymistä viimeisimmässä vihjasin tunteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallisia viestejä voinnin kysymistä viimeisimmässä vihjasin tunteisiin.

Luulis tuommossiin vasttoovvan jottai, jos ei ukkomies ou?

• Anonyymi

Voi varattukin ihastua nykypäivinä ihmisiä on moneen junaan.
        Voihan se olla niin että hän ei ole kiinnostunut vaikka käytös vähän siihen olisi viitannut.

• Anonyymi

Siksi menin kertomaan tunteeni häntä koska hänen oma käytöksensä sai minulle olon että hän on kiinnostunut. Olen jahkaillut aika kauan mielessäni tätä asiaa.

• Anonyymi

Voi olla että minun ja hänen asia ei tule koskaan etenemään toisaalta se ei haittaa.
        Sain sellaisen kuvan hänestä että hän haluaisi elää kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi menin kertomaan tunteeni häntä koska hänen oma käytöksensä sai minulle olon että hän on kiinnostunut. Olen jahkaillut aika kauan mielessäni tätä asiaa.

Kannattihan se kerttoo. Ite en varattuu kyllä vikittelemmään lähe, ainaskkaa näill näkymill. Ennemmin vettäävyn pois, nätisti : ). Mut mistäpä sitä aina tiettää, somessakkii voijjaan olla sinkult näyttävä, vaikka seurustelloo. Ehkä pitäs näyttee siellii seleväst mikä o siäty? Tulis lirtattuu ja nolattuu ihtteesä liikkoo?

• Anonyymi

Kyllä minä tiedän että hän on varattu. En minä hänelle mitään lähetä enää enkä ole lähettänytkään. Voihan se olla harhaakin tämä tuntemukseni hänestä että on kiinnostunut sepä ei valttämättä aukea koskaan. Joo tunsin minä itseni nolatuksi kun hän ei siihen mitään vastannut. En ole kasvotusten tunteitani sanonut. Taitaa pitää mua ihan hulluna. Meidän välillä ei ole ollut mitään fyysistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tiedän että hän on varattu. En minä hänelle mitään lähetä enää enkä ole lähettänytkään. Voihan se olla harhaakin tämä tuntemukseni hänestä että on kiinnostunut sepä ei valttämättä aukea koskaan. Joo tunsin minä itseni nolatuksi kun hän ei siihen mitään vastannut. En ole kasvotusten tunteitani sanonut. Taitaa pitää mua ihan hulluna. Meidän välillä ei ole ollut mitään fyysistä.

Tokko pitännöön, on vuan varovainen sanomisesa suhtteen. Kahtelehhan ja kuuntele sykssyy, tiijjä mitä tuop tullessaan? : ).

• Anonyymi

Niin kai se on pakko. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai se on pakko. :D

Eihän se mikkää pakko ou ; D.

• Anonyymi

Ei mutta ei kai tässä muutakaan voi kun odottaa. :D

• Anonyymi

Minkäs väriset silmät sillä sinun kaivatullasi on kun kerran silmiä kahtelet tarkasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs väriset silmät sillä sinun kaivatullasi on kun kerran silmiä kahtelet tarkasti?

Tahi ihastuksella ; D. Piti käyä lunttoomassa, kyll sanosin näin värisokkeenna, et siniset : D.

• Anonyymi

Joo minulla harmaa/vihreät oman ainakin omasta mielestäni:D. ihastukseni silmien väriä en tiedä koska en ole ollut häntä niin lähellä.

• Anonyymi

Miksi silmäsi ovat näin tärkeät. Taisin nähdä ne kerran

• Anonyymi

Tärkeät? Missäs out sihannunna silimiäni?

• Anonyymi

Näin sattumoisin en tiedä varmasti. Hyvä kun silmät hoidossa. Huolehdi hyvin.

• Anonyymi

Töissäni tarvihen silimmii. No joo, pahatapani on kahella ihmissii silimmiin ; D. En tiijjä tuost silimäst, paranttuuko se ennalleen ennee. Suap nähä sit ajankans ja onko sit vika silimis vai piäs, Ei ain koskkaa tiijjä mikä on perimmäinen syy ja onko tuo jonkun muun sivuvaivoja vuan.

• Anonyymi

Mitä teet työksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teet työksesi?

Pintojen ja luatujen lajittelluu. Liimmausta ja puristelluu : D)).

• Anonyymi

Ai hitsuri vai mitä ihmettä tuolla tarkoitat oletko siivooja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai hitsuri vai mitä ihmettä tuolla tarkoitat oletko siivooja?

Puuhun liittyvvee. Eikös jokapaikassa täyy myös siivotakkii?

• Anonyymi

Puuhun liittyy siis metsuri eihän ne mitään liimaa. Eiköhän jokainen joskus siivoa vaikkei siivooja ammatiltaan olisikaan. :D

• Anonyymi

Vai oletko puuseppä:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oletko puuseppä:D

Sinneppäin : D

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241