Haluan olla koirasi astumisnarttu~ :3
Jos olet mies niin se on plussaa! Saisin hauskaa kummastakin päästä :)
M23, keskisuomesta. Matkustus on mahdollisuus!
Etsin ison uroskoiran omistajaa
10
2899
Vastaukset
- minäkin haluaisin olla narttu ja että minut otettaisiin rajusti 
- katsoppa tarina kinkysta narttuna 
- AnonyymiYlös :) 
 Ajatus esim. saksanpaimenen, huskyn, susikoiran yms. nussituksi tulemisesta on niin kiihottava! Sekä myös suuhun! Iso plussa olisi että kummastakin päästä menee munaa muhun, voisin koiran isännän tarpeita avittaa samalla kun astuttaa minut koiralleen! Jos lisää miespuolisia kavereita löytyisi messiin niin olisi kyllä melkoinen show kun turrikaveri nussisi mua mielettömän nopeasti ja siinä olisi vielä parit tai kolmet seisokit ympäröimässä minua ja selälläni olevaa vilkasta hauvaa, imien ja leikkien niillä, ehkä 'sloppy seconds' kunhan hurtta on riittävästi minua pumpannut ja viimein vetää paisuneen kullinsa ulos pepustani~
 M23 keskisuomalainen
- Kiinnostavaa, kiva että on muitakin narttuja juoksullaan kuin minä. - AnonyymiHieman harvinaisempia taitavat nämä "miespuoliset nartut" olla, mutta kyllähän meitä täälläkin jokunen tuntuu olevan :) 
 Vaan mistä sitä sen luotettavan astujan löytäisi...
 t: Pervo-mies

- AnonyymiMenkää hoitoon. - AnonyymiKumpa sitä sen luotettavan astujan hoitoon pääsisikin... ;) 
 t: Pervo-mies
- AnonyymiOlepas hyvä ja perustele miksi meidän täytyisi hoitoon mennä, olen tästä ennenkin argumentoinut normojen kanssa. Mitä harmia kummallekaan osapuolelle aiheutuu jos isäntä/emäntä välillä tarjoaa koiralleen persettä/pesää? 

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311