Spiritismiin ohjeita?

Nimetön

Miten "peliä pelataan"?? Haluan välttämättä kokeilla!!

67

28531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhha

      Älä pelaa sekoat!

      • Nimetön

        Täytyy kokeilla silti, jos tiedät, niin haluisitko kertoo?:)


      • J. Christ
        Nimetön kirjoitti:

        Täytyy kokeilla silti, jos tiedät, niin haluisitko kertoo?:)

        Jos sinun on pakko leikkiä tulella, niin muista olla kysymättä mitään tulevaisuudestasi. Miksi turhaan ottaisit loppuelämäksesi painolastia mielellesi kuten minä tein. Sen kanssa voi elää, ei se niin dramaattista kohdallani ole, mutta jos voisin valita uudelleen jättäisin ehdottomasti tekemättä!
        Muista, olet pahan kanssa tekemisissä ja siinä leikissä voi vain hävitä! Ei kannata kokeilla.


      • Val
        J. Christ kirjoitti:

        Jos sinun on pakko leikkiä tulella, niin muista olla kysymättä mitään tulevaisuudestasi. Miksi turhaan ottaisit loppuelämäksesi painolastia mielellesi kuten minä tein. Sen kanssa voi elää, ei se niin dramaattista kohdallani ole, mutta jos voisin valita uudelleen jättäisin ehdottomasti tekemättä!
        Muista, olet pahan kanssa tekemisissä ja siinä leikissä voi vain hävitä! Ei kannata kokeilla.

        Jos sitä millä hyvänsä menetelmällä (spiritismi, tarot-kortit jne.) menee kysymään että "miten minulle tulee käymään päivänä X" niin... Kuinkahan monella on niin raudanluja mieli ettei hermostu jos vastaukseksi tulee että piru tulee sinut kohta hakemaan tai tarot-korteista vaikkapa Suuren Arkanan TUHO... Siinä voi olla vitsit vähissä, vaikka kuinka suhtautuisi päällisin puolin että hittojakos minä näistä. Ja vaikka kuinka tietäisi että omasta alitajunnasta tulee vastauksista 99,99 %.

        Kysymykset kannattaa siis muotoilla niin että vastaus ei ole täysin ylitsepääsemätön saati uhkaava.

        Esim. EI näin:

        Onnistuuko tämä suhde Masan kanssa?

        Vaan ennemmin NÄIN:

        Miten minun kannattaisi edetä suhteessani Masaan?

        (Mainittakoon etten itse ole spiritismin erityinen fani, mutta taroteja tulee silloin tällöin pällisteltyä.)


      • Val
        Val kirjoitti:

        Jos sitä millä hyvänsä menetelmällä (spiritismi, tarot-kortit jne.) menee kysymään että "miten minulle tulee käymään päivänä X" niin... Kuinkahan monella on niin raudanluja mieli ettei hermostu jos vastaukseksi tulee että piru tulee sinut kohta hakemaan tai tarot-korteista vaikkapa Suuren Arkanan TUHO... Siinä voi olla vitsit vähissä, vaikka kuinka suhtautuisi päällisin puolin että hittojakos minä näistä. Ja vaikka kuinka tietäisi että omasta alitajunnasta tulee vastauksista 99,99 %.

        Kysymykset kannattaa siis muotoilla niin että vastaus ei ole täysin ylitsepääsemätön saati uhkaava.

        Esim. EI näin:

        Onnistuuko tämä suhde Masan kanssa?

        Vaan ennemmin NÄIN:

        Miten minun kannattaisi edetä suhteessani Masaan?

        (Mainittakoon etten itse ole spiritismin erityinen fani, mutta taroteja tulee silloin tällöin pällisteltyä.)

        Nyt meni nämä popkornia muistuttavat aivosoluni taas niin kieroon, että sotkin noita kortteja... Siis tarotin Tuho-korttihan löytyy Pienestä Arkanasta (Miekat 10), mutta toki Suuressa Arkanassa on Torni, joka jotakuinkin on vähän sitä samaa sortimenttia!


      • joujou
        Val kirjoitti:

        Jos sitä millä hyvänsä menetelmällä (spiritismi, tarot-kortit jne.) menee kysymään että "miten minulle tulee käymään päivänä X" niin... Kuinkahan monella on niin raudanluja mieli ettei hermostu jos vastaukseksi tulee että piru tulee sinut kohta hakemaan tai tarot-korteista vaikkapa Suuren Arkanan TUHO... Siinä voi olla vitsit vähissä, vaikka kuinka suhtautuisi päällisin puolin että hittojakos minä näistä. Ja vaikka kuinka tietäisi että omasta alitajunnasta tulee vastauksista 99,99 %.

        Kysymykset kannattaa siis muotoilla niin että vastaus ei ole täysin ylitsepääsemätön saati uhkaava.

        Esim. EI näin:

        Onnistuuko tämä suhde Masan kanssa?

        Vaan ennemmin NÄIN:

        Miten minun kannattaisi edetä suhteessani Masaan?

        (Mainittakoon etten itse ole spiritismin erityinen fani, mutta taroteja tulee silloin tällöin pällisteltyä.)

        Mitkä on tarot kortit?? Miten sitä spiritismii siis niiku pelataa? Voitko selittää?Jos voit,lähetä tarkat ohjeet,nii oon kiitolline :D


      • sini-tuulia2

    • Ifrit

      Spiritismi on huono peli, se on melkein samanlainen peli kuin helluntailaisuus ja täynnä kaikenlaisia "hyviä fiboja" joiden avulla päästään eroon rationaalisesta ajattelusta ja johtaa monien spiritistien mukaan uskoon "Yhdestä Jumalasta"(tm). Ei kannata pelata.

      Jos haluat pelata kunnon lautapeliä niin hanki joku klassikko. Tarvitset tietysti elävää seuraa siihen.

      • Ifrit

        Spiritismin todellinen pahuus johtuu siitä, että se on niin lähellä kristinuskoa. Kristinuskon kannalta sen pahuus on siinä, että se on sen kilpailija.



        To believe in:

        - one God who is all powerful, sovereignly just and good ;

        - the soul and its immortality;

        - the preexistence of the soul as the only justifications for conditions of the present;

        - the plurality of existences as a means of expiation, of reparation, and of moral and intellectual advancement;

        - the perfectibility of even the most imperfect beings and the growing happiness that corresponds to the process of perfection;

        - the equal remuneration [compensation] for good and bad, in agreement with the principal of: to each one according to his work;

        - the equality of justice for all, without exceptions, favors, or privileges for any individual;

        - the duration of expiation being limited (or determined) by the degree of development/knowledge;

        - the free will of man, which always allows him to choose between good and bad;

        - the continuity that links the visible world to the invisible word;

        - the solidarity that reunites past, present and future individuals, both incarnate and discarnate;

        To consider the earthly life as transitory and only one phase in the life of the eternal Spirit;

        To accept trials with courage, foreseeing a future much more pleasant than the present;

        To practice charity- in the most inclusive sense of the word- through thoughts, words, and actions;

        To make every-day efforts toward becoming better than the day before, gradually eradicating imperfections from the soul;

        To submit all beliefs to the control of free examination and reason, and to accept nothing on blind faith;

        To respect all sincere beliefs of others, no matter how irrational they may seem, and to avoid violating anyone's conscience.

        To see, in the discoveries of science, the revelation of the natural laws, which are God's laws.

        This is the "creed", the religion of Spiritism, a religion that can conciliated with all forms of adoration toward God.

        It is the bond that must unite all Spiritists in a holy communion of thoughts, with the hope of joining all men under the flag of universal fraternity.



        Allan Kardec

        In a Speech At The Parisian Society of Spiritist Studies, Nov 1st, 1868, as published in the Magazine, "Revista Espirita", December 1868.


      • hekoheh

        "Jos haluat pelata kunnon lautapeliä niin hanki joku klassikko. Tarvitset tietysti elävää seuraa siihen."

        "...elävää seuraa"? hihii - kuolleet hengethän ne vastailevat...


    • toxic.tears

      Uskotko tudella, että saat henget puhumaan sulle, jos teet kaiken tiettyjen normien mukaan?
      Käytä mielikuvitusta suunnitellessasi lautaa. (jos käytät lautaa)

      • .-.-,-.,-

        ei kannata pelata. Ensinnäkin spiritism on siltä kannalta ihan tyhmä että kuka nyt uskoisi henkiä olevan olemassa. Ja jos henkiä on olemassa niin ei mikään spiritism laudan kanssa pelaaminen ole varmasti ainut tapa puhua henkien kanssa. Ja spiritismin pelaaminen on myös vaarallista. ...Koska pelko aiheuttaa hallusinaatiota (aivot tulkitsee asiat väärin) ja jos näet esim. pirun , säikähdät sitä vielä enemmän ja näet enemmän hallusinaatiota ja joudut pelon kierteeseen. ...ja pitkään jatkuva kova pelko tappaa varmasti. Jo pelkkä pitkään jatkunut stessikin lyhentää tutkitusti elinikää.
        En suosittele spiritismiä kenellekään joka uskoo silmiään.


      • uskovainen134
        .-.-,-.,- kirjoitti:

        ei kannata pelata. Ensinnäkin spiritism on siltä kannalta ihan tyhmä että kuka nyt uskoisi henkiä olevan olemassa. Ja jos henkiä on olemassa niin ei mikään spiritism laudan kanssa pelaaminen ole varmasti ainut tapa puhua henkien kanssa. Ja spiritismin pelaaminen on myös vaarallista. ...Koska pelko aiheuttaa hallusinaatiota (aivot tulkitsee asiat väärin) ja jos näet esim. pirun , säikähdät sitä vielä enemmän ja näet enemmän hallusinaatiota ja joudut pelon kierteeseen. ...ja pitkään jatkuva kova pelko tappaa varmasti. Jo pelkkä pitkään jatkunut stessikin lyhentää tutkitusti elinikää.
        En suosittele spiritismiä kenellekään joka uskoo silmiään.

        Spiritismissä nuolta liikuttavat "kuolleet henget" ovat demoneja. Jos joku ei tiedä mikä on demoni niin, ne ovat enkeleitä jotka potkittiin taivaasta saatanan mukana. Älkää ihmeessä pelatko spiritismiä! Demonit valehtelevat ja voit tulla hulluksi ja vaikka mitä! Ne voivat hallita ruumistasi! Mutta on siihen apu olemassa, Jeesus Kristus. "Sillä Hän, joka on teissä, on suurempi kuin joka on maailmassa."
        Siunausta!


      • joo mo
        uskovainen134 kirjoitti:

        Spiritismissä nuolta liikuttavat "kuolleet henget" ovat demoneja. Jos joku ei tiedä mikä on demoni niin, ne ovat enkeleitä jotka potkittiin taivaasta saatanan mukana. Älkää ihmeessä pelatko spiritismiä! Demonit valehtelevat ja voit tulla hulluksi ja vaikka mitä! Ne voivat hallita ruumistasi! Mutta on siihen apu olemassa, Jeesus Kristus. "Sillä Hän, joka on teissä, on suurempi kuin joka on maailmassa."
        Siunausta!

        vittu mitä bullshittiä! kaverit on pelannu spiritismiä kymmeniä kertoja, eikä ne oo vieläkään joutunu minnekää mielisairaalaan, eikä mikään "henki" oo niide sieluja varastanu. ihan normaalisti ne elää. ja viime pelistäkin on jo vuosi!


    • ????????

      tiedän kokemuksella mitä sanon pelattiin kaverin kans ja se kysyi ``milloin minä tulen kuolemaan``lauta vastasi seuraavan aamunkoiton jälkeen.kaveri lopetti pelin mikä on pelin säännöissä kielletty.seuravana aamuna kaverini meni talonsa hissiin.hissi tippu ja kaveri kuoli

      • aerfw

        säälittävää valehtelua ^^ keksi muuta tekemistä


      • gdgdsa

        repesin, onks sun pakko tulla kusettaa tänne noita kukaan usko


    • fool for the demons

      en todellakaan suosittele tätä paholaisen peliä kenellekkään. olen itse tässä pahassa kierteessä enkä pääse irti. tunnen paholaisen sisälläni. muista n kun kavereiden kanssa haluttiin kokeilla jotain pikkujännää. silloin oli ihan vielä leikkimielessä. mutta vähitellen aloin pelata kotona yksinäni. en pystynyt olemaan erossa siitä päivää kauempana, ja nykyisin minulla on hirveä taakka tulevaisuudesta. tähänmenessä kaikki mitä paholainen on ennustanut on mennyt toteen. niin hyvät kuin PAHATkin asiat. tiedän tarkalleen milloin kuolen. se on uskomaton taakka. älä aloita.

      • kannata

        Väärinkäyttää lääkkeitä. Eilen olin koti-iltaa viettämässä leffojen ja oluen merkeissä ja tuli sitten otettuu 3kpl Zopinox unilääkkeitä oluen kanssa, joita määrätty unettomuuteen. Vaikutukset on alkoholin vaikutuksen vahvistuminen ja muistin menetys siltä illalta. Olin sitten joskus yöllä saanut päähäni kokeilla pelata spiritismiä, josta en muista mitään. Aamulla vierashuoneen pöydällä oli voipaperille piirretty pelialusta, jossa (pentagrammi ympyrän sisällä, aakkoset ylhäällä, numerot alhaalla ja kyllä ja ei pentagrammin ylä ja alapuolella) kaihtimet/verhot kiinni ja peilit käännetty toisinpäin. Ei ole mitään tietoa mitä olen kysynyt tai muuten pelissä tapahtunut.

        Tänään illalla tässä tietokoneella istuessa näin oikealle katsoessani kun vierashuoneen ovi aukeaa, johon suora näköyhteys oman huoneen oveni ollessa auki. Vierashuoneen ovi ei ollut kokonaan kiinni mutta raollaa ja aukesi itsekseen, eikä talossa ole ollut muita kuin minä! Tuo alkoi hieman jo pelottamaan. Pitäisiköhän yrittää pelata uudeestaan ja kysyä?

        Minulle todettiin vaikea masennus 4 viikkoa sitten ja on ollut itsemurhayrityksiä jne, joten onkohan eilen tullut sitte taas sellainen olo, että ei ole millään mitään väliä ja halunnut koittaa pelata tuota...Netistä kai olen ohjeet etsinyt, ennen en ole pelannu.

        Vastatkaa joku jotain.


      • Lävistetty käsi
        kannata kirjoitti:

        Väärinkäyttää lääkkeitä. Eilen olin koti-iltaa viettämässä leffojen ja oluen merkeissä ja tuli sitten otettuu 3kpl Zopinox unilääkkeitä oluen kanssa, joita määrätty unettomuuteen. Vaikutukset on alkoholin vaikutuksen vahvistuminen ja muistin menetys siltä illalta. Olin sitten joskus yöllä saanut päähäni kokeilla pelata spiritismiä, josta en muista mitään. Aamulla vierashuoneen pöydällä oli voipaperille piirretty pelialusta, jossa (pentagrammi ympyrän sisällä, aakkoset ylhäällä, numerot alhaalla ja kyllä ja ei pentagrammin ylä ja alapuolella) kaihtimet/verhot kiinni ja peilit käännetty toisinpäin. Ei ole mitään tietoa mitä olen kysynyt tai muuten pelissä tapahtunut.

        Tänään illalla tässä tietokoneella istuessa näin oikealle katsoessani kun vierashuoneen ovi aukeaa, johon suora näköyhteys oman huoneen oveni ollessa auki. Vierashuoneen ovi ei ollut kokonaan kiinni mutta raollaa ja aukesi itsekseen, eikä talossa ole ollut muita kuin minä! Tuo alkoi hieman jo pelottamaan. Pitäisiköhän yrittää pelata uudeestaan ja kysyä?

        Minulle todettiin vaikea masennus 4 viikkoa sitten ja on ollut itsemurhayrityksiä jne, joten onkohan eilen tullut sitte taas sellainen olo, että ei ole millään mitään väliä ja halunnut koittaa pelata tuota...Netistä kai olen ohjeet etsinyt, ennen en ole pelannu.

        Vastatkaa joku jotain.

        Sinun sijassasi etsisin käsiini tarkat pelin säännöt (eli mitä saa ja ei saa kysyä) ja pelaisin vielä kerran/selvittäisin asian.
        Tälläisillä asioilla ei pidä leikkiä. Suosittelen harkitsemaan tarkasti mitä sanot hengille.


      • Kokenut
        Lävistetty käsi kirjoitti:

        Sinun sijassasi etsisin käsiini tarkat pelin säännöt (eli mitä saa ja ei saa kysyä) ja pelaisin vielä kerran/selvittäisin asian.
        Tälläisillä asioilla ei pidä leikkiä. Suosittelen harkitsemaan tarkasti mitä sanot hengille.

        Spiritismin kanssa ei kannata häslätä jos ei tunne tarkkoja ohjeita. Joskus tosin on mahdollista päästä lempeiden henkien kanssa juttusille jotka ei niin välitä muodollisuuksista..Eli siis spiritismi on kivaa ajanvietettä jos tietää mitä tekee. :)
        -olkaa varoivaisia ainakin ekoilla kerroilla ;)


      • EmptySlot

        Tämä niin kutsuttu "peli" ei ole suositeltavissa heikkomielisille tai asiasta epäröiville vähäistä tietoa saaneille. Ei siksi että siinä olisi jotain vaaroja demonien esiin manaamiseen tai henkien suututtamiseen vaan koska ihmismieli on ainoastaan se pahin demoni joka ei välttämättä kestä kaikkea vähänkin kokeilemista. Voit kysyä hengiltä mitä sydämesi halajaa Jumalasta saatanaan. Mitään riivatuksi tulemisen tai pahan onnen vaaraa ei ole olemassakaan vaan että ihminen itse tietämättömyydessään ja väärinkäytön vuoksi lopulta sekoaa tämän session yhteydessä ja vaaratilanteita voi todellakin syntyä. Mielisairaalat ovat täynnä henkimaailman kanssa liikaa häröilleitä ihmisiä. En tarkoita että kaikki kiinnostuneet olisivat alttiita menemään apinoiksi vaan näiden ns. henkien kanssa keskusteleminen voi toteuttaa viisaastikin. Lautahan on vain apuväline kun halutaan yhteys tuonpuoleiseen, onnistuu ilmankin. Enkä usko että ne aaveet kaikkien kanssa ja minkälaisten ihmisten kanssa tahansa haluaisivat keskustella. Et ole vaarassa millekkään kunhan teet asiasi tunnollisesti ja tietoisesti. Avaatkoon jokainen samalla porttinsa ihmismielen avarimpaan laaksoon.


      • kokenut23
        kannata kirjoitti:

        Väärinkäyttää lääkkeitä. Eilen olin koti-iltaa viettämässä leffojen ja oluen merkeissä ja tuli sitten otettuu 3kpl Zopinox unilääkkeitä oluen kanssa, joita määrätty unettomuuteen. Vaikutukset on alkoholin vaikutuksen vahvistuminen ja muistin menetys siltä illalta. Olin sitten joskus yöllä saanut päähäni kokeilla pelata spiritismiä, josta en muista mitään. Aamulla vierashuoneen pöydällä oli voipaperille piirretty pelialusta, jossa (pentagrammi ympyrän sisällä, aakkoset ylhäällä, numerot alhaalla ja kyllä ja ei pentagrammin ylä ja alapuolella) kaihtimet/verhot kiinni ja peilit käännetty toisinpäin. Ei ole mitään tietoa mitä olen kysynyt tai muuten pelissä tapahtunut.

        Tänään illalla tässä tietokoneella istuessa näin oikealle katsoessani kun vierashuoneen ovi aukeaa, johon suora näköyhteys oman huoneen oveni ollessa auki. Vierashuoneen ovi ei ollut kokonaan kiinni mutta raollaa ja aukesi itsekseen, eikä talossa ole ollut muita kuin minä! Tuo alkoi hieman jo pelottamaan. Pitäisiköhän yrittää pelata uudeestaan ja kysyä?

        Minulle todettiin vaikea masennus 4 viikkoa sitten ja on ollut itsemurhayrityksiä jne, joten onkohan eilen tullut sitte taas sellainen olo, että ei ole millään mitään väliä ja halunnut koittaa pelata tuota...Netistä kai olen ohjeet etsinyt, ennen en ole pelannu.

        Vastatkaa joku jotain.

        täämähän on totta mutta tuotat kaikki itse eli (yritä) lopettaa uskominen näihin ...


      • elämänkevät...

        no kyynel, mutta omapa on vikasi, jos olet kysellyt vähän liikaa! jokainen pitäkööt huolta itsestään, mutta jos huomaa jonkun ongelman toisella, pitäkööt huolta tästäkin. ajattele kuolemaa kuules porttina seuraavaan elämään. =D


      • Jane.C

        Toi on ihan hirveetä, toi että sä tiiät tarkalleen milloin sä kuolet. Mut onnex sä et tiiä miten vai??? Mut silti. En oo ikinä halunnu kokeillakkaa spiritismii. Sehän on ihan kreisiä paitsi joidenkin kannalta. Ja se on oikeesti varmaan totta se milloin sä kuolet.................................................................................................................................................toivottavasti et pian se ois kamalaa jos mäkin tietäisin tarkalleen mitä mulle tapahtuu ja milloin mä KUOLEN otan osaa tohon sun taakaan........Ja jos sä kuolet ennemmin kun mä niin voivko mä tulla sun hautajaisiin???(no EI NYT SENTÄÄN)


        Mut ihan kamalaa otan ehdottomasti osaa vaikka en tunnekkaan sua :((((((((((((((


    • Spiritismi on kristinuskonv...

      ei kannata

    • sofia/milja

      mä vaan sanon että mä kokeilin spiritismiä ja en oikee uskalla kunnol nukkuu vaik pelasin sitä kuukausia sitte!!!

    • Kalman-Koira

      KUKA KYSYI OHJEITA SPIRITISMIIN?? :)
      Olen 12v. ja olen kokeillut Spiritismiä jo 4kertaa! Ja viimeisen kerran kuolema oli lähellä, ja lopetin sen kokonaan. :/ Spiritismin OHJEET löytää: WIKIBEDIA, GOOGLE, TAI GOOGLE KUVA-HAKU!

      • Kalman-Koira

        Siispä...Kaikkia keitä kyseinen aihe kiinnostaa, niin menkää youtubeen ja laittakaa haku sanaksi:
        the unknown 1/3
        Ja asiitä eteenpäin 2/3 ja 3/3 Vika on pahin! :D Kattokaa ne järjestyksessä!


      • @Hippuli@
        Kalman-Koira kirjoitti:

        Siispä...Kaikkia keitä kyseinen aihe kiinnostaa, niin menkää youtubeen ja laittakaa haku sanaksi:
        the unknown 1/3
        Ja asiitä eteenpäin 2/3 ja 3/3 Vika on pahin! :D Kattokaa ne järjestyksessä!

        lop


    • Kakkupoijatleipoo

      Oletko tyhmä?? suosittelen että et pelaa sitä peli koska se on aika Pelottava ja siitä voi tulla riivatuksi!

    • ifeelit

      mua alko kiinnostamaan tää spiritismi joten päätänkin kokeilla ja YKSIN jotta kukaan ei pääse liikuttaa sitä lasia, katotaan onko tää paska puhetta, kysyn millo kuolen, sanon pimeässä peilin edessä 10 kertaa piru, tulkoot saatana vanha vihtahousu sieltä napautan mailal pari kertaa koppaa et taju lähtee, se on menoa nyt...

      • FRAGIOMENA

        Ei helevetti.

        Tää oli koko viestiketjun paras :)

        Mutta mäkin haluisin löytää ohjeita spiritismiin.

        Kysyisin : "Meneekö vielä kauan ennenkuin voitan lotossa yli 1000 euroa?" :DD


      • Zaanne

        tää oli kyll paras :D. jos ne henget pystyy tappaan sut nii eikö kukaa oo yrittäny lyödä niit turpaan tai jtn? een ainakaa heti mee uskoon ellen itte nää sitte sitä tai jossei mitää outoo tapahdu. sitte tuli vaan mieleen että toimiiko oma tekemä ouija lauta yht hyvin mitä joku jonka voi tilata jostain horror-shopista?


      • sesshy
        Zaanne kirjoitti:

        tää oli kyll paras :D. jos ne henget pystyy tappaan sut nii eikö kukaa oo yrittäny lyödä niit turpaan tai jtn? een ainakaa heti mee uskoon ellen itte nää sitte sitä tai jossei mitää outoo tapahdu. sitte tuli vaan mieleen että toimiiko oma tekemä ouija lauta yht hyvin mitä joku jonka voi tilata jostain horror-shopista?

        Olen tehnyt itse ouija laudan ja pelannut sillä...mitään ei tapahtunut mutta saattaa johtua siitä että oli päivä. Ja hengethän ei tykkää valosta.


      • 2 uteliasta likkaa
        Zaanne kirjoitti:

        tää oli kyll paras :D. jos ne henget pystyy tappaan sut nii eikö kukaa oo yrittäny lyödä niit turpaan tai jtn? een ainakaa heti mee uskoon ellen itte nää sitte sitä tai jossei mitää outoo tapahdu. sitte tuli vaan mieleen että toimiiko oma tekemä ouija lauta yht hyvin mitä joku jonka voi tilata jostain horror-shopista?

        Miten henkee voi vetää turpaa jos ne on näkymättömiä ja aineettomia ?


      • Jane.C

        Hei älä ! et kai sä nyt sentään niin tyhmä ole että meet kokeilemaan ja vielä kysyt milloin sä kuolet. Ku sä voi oikeesti kuolla samantien!


    • .......

      Ite en ainakaan suosittele kovin kevyin perustein(eikä mielellään muutenkaan)kokeilemaan spiritismiä..Siinä on jotain..jota ei voi selittää. On se sitten psykologista tai mitä tahansa.
      Oma äitini kokeili ottaa yhteyttä kuolleeseen veljeensä ja kuoli itse samana yönä ku"pelas", samalla lailla kuin tää mun eno..Tää tapahtu viime vuonna. Kuulin asiasta vasta tänä kesänä eräältä joka oli paikalla. Tästä spiritismi-hommasta siis. Oon itekki kyseistä lautaa kokeillut ja siitä(tai sitten oli sattumaa)alko monivuotinen masennus kierre yms.muuta mukavaa, ja sama meno jatkuu edelleen. Vasta kun luin muiden"pelanneiden"kokemuksia ja tän äidin poismenon jälkeen oon alkanu yhdistää tätä mun masennusta mahdollisesti tuohon"peliin"tiedä sitte mihin täs uskoa. Mut ei sillä lopulta oo väliä, onko kyse psykologisesta jutusta vai mistä(mikä ois outoa kun en edes silloin uskonu kyseiseen peliin)mut joku kumma tuos spiritismis on vaan sellasta joka voi laittaa vähän herkemmiltä ihmisiltä pään sekasi. Onhan se jännää varmasti porukalla kokeilla, mutta se voit olla sit sinä ainoastaan jolle niitä seurauksia tulee, jos satut olemaan se herkin tapaus porukasta. Sen takia tää ei toimi kaikilla.

      • tosi kertoja

        spiritismi on saatanasta ja hänen demoneista. älkää kokeilko koska se kostautuu.


    • tosi kertoja

      sulle käy huonosti. niinku mun kaikille tutuille ketkä kokeilivat sitä.

      • been there done that.

        mikä teitä vaivaa ku haluatte avaa portin henkimaailman spiritismillä, joka ärsyttää henkiä ja voi TAPPAA.. :(( iha pieni vinkki ÄLKÄÄ IKINÄ KOKEILKO !. jos haluatte olla henkiin yhteyksissä niin syökää psykedeelisiä sieniä ja voitte tavata henkiä ja puhua heidän kanssa ilman, että kuolette.. !! te jotka väitätte, että spiritismi ei toimi niin sittenhän näette, kun kokeilette.. ei varmaa yhtää kummastuta miksei MELKEIN kellään joka on kokeillut ole yhtäkään hyvää kokemusta..

        Henkimaailmaan kytkeytyminen toimii turvallisemmin ja fiksummin psykedeelisten sienien tai LSD:n avulla.. Ei tarvitse sitten kuolla pelkoon ku se henki ei kuristakkaa hengiltä:)

        KIITOS !

        ps. Järki käteen nuorille ja typerille, jotka pelleilee henkien kanssa ilman syytä..


      • maiguri

        Mitä niille sun kavereille tapahtu?:\


    • fbhsda

      ei voi kuin nauraa teille!!!
      olen kyllä nuori mutta en voi uskoo että näin monta ihmistä uskoo tähä hölynpölyyn!
      on kait se kiinnostavaa mut ei se lasi koskaan liiku. sori.

    • "9"

      Äitini pelasi nuorena. Sai minut kiinni samasta hommasta ja sai ihan hel**tilliset raivarit. Asiaa hiukkasen tutkittuani avaimet raivariin antoi täti, joka kertoi äitini ystävän ampuneen itseltään aivot pellolle entisen aviomiehensä vessassa erään session jälkeen alettuaan yhtäkkiä täyttää silloisen skitsofrenian merkkejä (nykyään vissiin käytetään jotain muuta termiä)..

      Loppui muuten minun leikit.

      • Tosrsti

        Pelattiin kavereitten kanssa spiritismiä, eikä kyllä ollut eka kerta.. Henki sanoi pari ensimmäistä kertaa ettei ole valosta mutta jatkoimme kysymistä kunnes se vastasi kyllä. Pyysimme tekemään merkkejä. No se sammutteli kynttilöitä ja tv meni itsestään päälle ja sieltä näkyi vain lumisadetta.. Se sanoi olevansa hyvä enkeli ja sen voima tuntui vahvasti koko huoneessa. Onkohan mahdollista,että kyseessä oli kuitenkin valehteleva demoni?


    • PM

      ..Spritismiketjua täällä oikein jo on? Mut tuolla on mielestäni ihan asiallisesti kerrottu:
      http://noidankoto.blogspot.com/2010/05/kirjainlaudat-ja-spiritismi.html

      • Pertsatin

        Ootte kaikki iha sekasi! Luulette et voitte kutsuu jonku laudan avulla henkejä jos sellasia ei edes ole olemassa! Käyttäkää järkee ihmiset. Oon täs lueskellu näitä foorumeita ja kaikki on iha sekasi "Mun äiti kuoli ku se pelas spiritismii" "Se henki sano et se kuka lähtee vikaks täältä nii se kuolee" En itse kyllä usko Jumalaan enkä mikä helvetin saatana olikaa en vaa jaksa uskoo niihin. Lisäksi jos olisi henkejä miksi ne ei kävelisi täällä maan päällä ja eikö lento kone olisijo lentänyt jumalaan päin monta kertaa ja kuinka syvällä se helvetti sitten olisi 7000000km. Ihmiset käyttäkää aivoja ei ole mitään enkeleitä tai muita hössötyksiä.


      • 20+8...
        Pertsatin kirjoitti:

        Ootte kaikki iha sekasi! Luulette et voitte kutsuu jonku laudan avulla henkejä jos sellasia ei edes ole olemassa! Käyttäkää järkee ihmiset. Oon täs lueskellu näitä foorumeita ja kaikki on iha sekasi "Mun äiti kuoli ku se pelas spiritismii" "Se henki sano et se kuka lähtee vikaks täältä nii se kuolee" En itse kyllä usko Jumalaan enkä mikä helvetin saatana olikaa en vaa jaksa uskoo niihin. Lisäksi jos olisi henkejä miksi ne ei kävelisi täällä maan päällä ja eikö lento kone olisijo lentänyt jumalaan päin monta kertaa ja kuinka syvällä se helvetti sitten olisi 7000000km. Ihmiset käyttäkää aivoja ei ole mitään enkeleitä tai muita hössötyksiä.

        Aika hyvä demonstraatio järjestä, täytyy myöntää. Taidat olla laajasti oppinut.


      • ...............!!:::
        20+8... kirjoitti:

        Aika hyvä demonstraatio järjestä, täytyy myöntää. Taidat olla laajasti oppinut.

        Jos nyt ihan välttämättä on pakko kokeilla niin kokeile siis... Tiedät varmaan mitä tarvitset ja miten lauta tehdään? Spiritismissä on nimittäin kaikki aika tarkkaa...


      • EES TARKKAA
        ...............!!::: kirjoitti:

        Jos nyt ihan välttämättä on pakko kokeilla niin kokeile siis... Tiedät varmaan mitä tarvitset ja miten lauta tehdään? Spiritismissä on nimittäin kaikki aika tarkkaa...

        Ja mitä taroihin kortteihin tulee ni ei tarvii.... :(


    • ongelmia

      mun kamut jotka on 10-12 vuotiata pelas sitä tänään ja (niit oli kaheksan) viis pyörty ja niile tuli joilekki mustelmia ja muita haavoja yhel olli jopa viilto kädessä. Ja toisel keralla tuli tosi pervo räyhä henki (näin kaiken en pelannu)

    • Minun mielestä

      Mun mielestä ei missään nimessä kannata kokeilla...jos kokeilet niin pelaat kyllä riskillä.Siinä pitää olla tarkka.Tiedän kokemuksesta.

    • Niin se on

      Itsekkin ajattelin kokeilla spiritismiä..kaverit on vaa että:''Sehän on Saatananpalvontaa ja mitä järkee?'' Niin he ovat oikeassa...Jos pelaat spiritismiä sinun tulee tietää kaikki tarkat ''säännöt'' esim.mitä saa sanoa,mitä ei saa sanoa,mitä pitää peittää tai ei saa olla samassa huoneessa ja kannattaako kokeilla yksin.Spiritismi on riski peliä..(en ole varma voiko sitä edes kutsua peliksi)Joten sinuna en kokeilisi.

    • Wichum

      Piritismi on ällöö touhua
      koskaan et tiedä, millainen kadotuksen oma sieltä vastaa..

      Noita ja Welho touhut kivempia.

    • KivaReseman

      Haluaisin koklata tota spiritismii mutta ei oo oikeen pimeetä missään ja täytän tänä vuonna 11v. Mulla on kamu kyläs ja aijotaan koklata vaikka onki yks pimee lemuava huone. Mulla on tähti jo valmiina lapussa mutta kynttilää ei näy mutta se onki vaan semmonen että se valasee että näkee mihi työntää sormet. Ei oo lasii kyl missään niinku sirpaletta ollenkaa eikä viitti rikkoo mitää lasista. T: Habbon KivaReseman.

    • Toimii!

      Minä ja mun siskon kaverit pelattiin spiritismii ja oikeesti toimi! Sain jutella mun iskälle joka hirtti ittensä... :´( No kuitenki tee näin:
      Ota paperi (me tehtii "lauta" leivinpaperille) kirjoita ylös sopivin välein kirjaimet A-Ö:hön. Tee keskelle pentagrammi väärinpäin. kirjoita pentagrammin vasemmalle puolelle "kyllä" ja toiselle puolelle "ei" alas kirjoitat "hyvästi" . Aivan alas kirjoitat numerot 0-9 sopivin välein. Sitten kutsut kamut jonnekkin paikkaan (me oltiin kirkolla) ei tarvitse olla kynttilöitä tai mitään muuta krääsää, vaa lasi (kertakäyttö lasikin kelpaa). Menkää vain jonnekkin paikkaan jossa henkiä. Sitten kun on porukka koossa pitäkää kaikki kahta sormea lasin päällä (ei saa painaa) ja lausukaa kaikki kolmesti "tahdomme hyvää energiaa" ja kysykää onko ketään paikalla. lasi kyllä liikkuu jos joku on siellä. Toivottavasti auttoi ! =))

      • Jane.C

        No kerranki joku laitto säännöt. Täällä on kysytty koko ajan säännöistä ja kaikki on vaan jäkättäny järkee että ei saa kokeilla ja noin mutta ne päättää omasta elämästään huolehditaan me omastamme. Ne saa päättää mitä itse haluavat tehdä. Ja kiitos että laitoi kerrankin hyvät ja tarkat ohjeet.


    • Minä_se_vaan

      Jos haluaa pelata spiritismii nii kannattaa ettii netistä ohjeita ja lukee useemmat, ku yhet. Ja näitä erisivustojen keskusteluja kannataa lukee ja muiden blogeja, koska ite oon huomannu ettei yhellä sivulla kerrota kaikkee mitä esim jossain blogissa kerrotaan. Kirjottakaa googleen ''kissaraapasija'' ja valitaa ensimmäinen tulos. siitä pääsee blogiin jossa on omasta mielestä hyvät ohjeet. Kannattaa myös lukee se vieraskirja, koska siellä on vähän kokemuksia ja muuta mukavaa. Siinä blogissa on myös muita ''henkipelejä'' joita voi kokeilla. Kissaraapaisijaa oon kokeillu eikä jääny traumoja tai mitn ja se on tosi vaaraton peli. Hauskoja pelailuja :)
      P.S Spiritismiä en ole pelannut enkä pelaa. En halua ottaa sitä riskiä. Sitä en suosittele kokeilemaan.

    • pelaaja76

      Leikittelette asioilla jotka ovat vakavia ja vaativat tietoa.
      Pelasin nuorempana kimpassa ja joskus yksinäänkin. Mitään pahaa ei ole koskaan sattunut vaikka kaikenlaista on kysytty. 100% oikeaa tietoakin on vaikea saada jos ei tiedä mistä tieto tulee. Onhan meedioitakin monentasoisia yms selvännäkijöitä. Quija lauta on vain yksi tapa saada tietoa. Jotkut kysyy varvulla, jotkut käyttää heiluria, jotkut L-rautoja, jotkut menee transsiin tai jotkut saa suoraan tajuntaan. Tietoa voi tulla mm: luonnonhengiltä jolloin saatu tieto on n: 30% oikein..Vainajilta jolloin noin 60% on oikeita vastauksia. Astraalitasoja on useita joissa vainajia on ja tieto voi olla hyvältä tai pahalta vainajalta. Tässä kandee ennen peliä pyytää aina suojaus, ihan näin. Pyydän suojauksen ja pyydän että saamani tieto on oikeaa ja puhtaasta lähteestä tms. Korkein taso on sitten suoraan luonnonmuistista ja on 100% oikeaa. Tämän tiedon saamiseen pystyy harva ihminen tässä maailmassa, mutta näitäkin on. Siksi kandeisi tarkistaa meedion tieto taito ja tiedon taso, jotta osaa suhtautua siihen oikein jos yleensä kyselyyn on tarvetta. Mainitsin edellä Astraalitasot ja kyllähän siellä voi olla myös erittäin vanhoja ja viisaita henkiä/auttajia/enkeleitä kuka milläkin nimellä heitä kutsuu, mutta muistakaa, että luonnonhenget pyrkivät miellyttämään kysyjää ja jos pyydätte saada puhua kuolleen sukulaisenne tms kanssa, he mielellään tekeytyvät sellaiseksi.
      Hauska harrastushan tuo on ja moni vastaaja on melko huumorintajuinen. Mitään taikauskoa tai uskomuksia ei kanneta ottaa mukaan, vaan annos maalaisjärkeä. Kaikkea hyvää..

    • OK

      Pahoja henkiä on olemassa. Jos alkaa pelata tulella, ei SAA kysysä kuolemasta mitään, eikä tulevaisuudesta. Saatana sattaa muokata sitä vastatessaan kysymykseesi. Jos kysyt: millon mä kuolen? Saatana voi sanoa jossain tapauksissa KYLLÄ. sinuna varoisin paholaisia. Voi olla myös et oon väärässä, mut varmuuden varalta en leikkis. mullon pari kaveria, jolla toimi voodoo temppu. se mies on ollu sairaalassa, oli kuolemaisillaan. mun perheessä on teologian maistereita. ne tietää nää jutut. ei kannata leikkiä.

      • Frijo

        Pelattiin kavereiden kanssa spiritismiä meidän kodin vessassa. Kysyimme onko henki hyvä ja lasi liikkui kohdalle kyllä. Kysyimme lisää kysymyksiä ja henki vastasi moneen kysymykseen kirjaimen M, mitä se tarkoittaa? Kysyimme kuuluuko hänelle hyvää ja henki vastasi ei. Tämän jälkeen kysyimme saammeko lopettaa pelin, henki vastasi ei. Kysyimme uudestaan emmekä edelleenkään saanut lopettaa peliä. Kolmannen kerran kun kysyimme lasi liikkui taas kirjaimeen M. Yhtäkkiä kaverimme alkoi saada hulluja röyhtäisy kohtauksia ja meinasi oksentaa. Näiden jälkeen huusimme 3 kertaa "jeesuksen kristuksen nimeen lopeta" ja lopetimme pelin.


    • Skeptre PErseessä

      Miksi te, jotka ette olevinaan "usko" spiritismin toimimiseen tai henkiin ylipäänsä, olette tällä palstalla? En ymmärrä..

    • Blessss

      Jumalan nimeen kaikille siunausta ja rakkautta, lopettakaa hölmöily pirun kanssa.

    • razen

      minun kaveri sanoi et se on demoni mut minä uskoin ja olin hölmo sit eränä päivänä mentin rapun alle nii me nähti musta pukkuinen tyypi ja se meni ja pelotielli ja me uskoti erränä päivänä sit se itte tunnjsti et se kusetta mä ollin ihan raivoisan sit huusin sille ja sanoin onko sulla ongelma mut mä uskoin ja nyt ellämäni on pillala et nii ällkä uskoko kennenka pls!!☺☺

    • JeesusSinutVapauttakoon

      Riivaajahenget vapisevat ja lähtevät kun paikalla tai siis jossain ihmisessä asuu Pyhän Hengen täyteys, Jeesuksen kirkkaus, totuus, voima, väkevyys, ilo, Jumalan rauha, rakkaus, armo, anteeksiantamus.

      Saatanan henget ovat pahoja, valheen henkiä.
      Jumalan Pyhä Henki on totuuden henki.

      Valkeus on enemmän kuin pimeys.
      Totuus on enemmän kuin valhe.
      Elämä on voimallisempi kuin kuolema, iankaikkinen elämä.

      Saatana yrittää riistää nämä kaikki ihmiseltä, hänestä sanotaan että hän on tuhanten juonten mestari ja kiertää ja kietoo.
      Mutta Kristus teissä, kirkkauden toivo, hänessä ja hänellä on herraus ja voima.

      Lausu Jeesuksen nimi koko elämäsi ylle, pyydä Jumalaa täyttämään sinut hänen Pyhällä Hengellään, niin et ole enää missään opintuulissa ja alkeisvoimissa riippumassa ja niiden viskeltävänä.

      Saakoon itse Kristus ilmestyä ja kirkastaa itsensä sinulle, juuri sinulle.

    • Anonyymi

      Me testataan apua muopelotaa😖😵‍💫

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe