Ajattelin ostella 55 tuumasen telkkarin ja tuossa gigantin sivuilla mutta kokkolan myymälässä ei siis MITÄÄN noita edullisia tarjolla???
Sama homma joka vuosi,eli ne "osteuimmat" tavarat ei löydy paikkakunnalta koskaan,oli tuote mikä hyvänsä.
Mikä maksaa???
Haen Powerista.
Gigantti kokkola perseestä
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen asia mitä ihmettelen, näissä tuotteissa on tuotteen ilmestymispäivä eli tuote tulee myyntiin vaikkapa 3 kuukauden kuluttua, mutta kas kummaa, niin tuote onkin myynnissä Etelä-Suomen giganstissa ja jos tilaat tuotteen, niin tilaamalla ei saa kuin vasta 3 kuukauden kulututa.
Miten tuote voi olla myynnissä jossakin liikkeessä, jos tuotteen ilmestymispäivä on joskus 3 kuukauden kuluttua, jonka jälkeen tuote tulee myyntiin....
No ei Poweristakaan vältämättä kannata ostaa. Säästin 100€, kun tilasin nettimyymälästä. Sama tuote oli 100€ kalliimpi Powerilla, vaikka myyjä antoi 50€ alennusta, että 150€ edullisemmin sain netistä tilaamalla suomalaisesta nettikaupasta. - Anonyymi
Minä olen aina ostanut verkosta ja hakenut Gigantin myymälästä. Silloin ei tarvitse kuunnella myyjän puhetta jolloin hän yrittää myydä parempikatteisen tuotteen haluamani sijaan.
- Anonyymi
Kyllä jos haluaa tuotteen heti niin sitä ei näköjään kokkolan myymälässä ymmärretä.
Saatanan vatkaimia kyllä varasto täynnä mutta televisiot kateissa.
Tarttisko tarkentaa ostopuolta vai rahastako kauppiaalla kiikastaa?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos haluaa tuotteen heti niin sitä ei näköjään kokkolan myymälässä ymmärretä.
Saatanan vatkaimia kyllä varasto täynnä mutta televisiot kateissa.
Tarttisko tarkentaa ostopuolta vai rahastako kauppiaalla kiikastaa??Niin, mut jos sä tarviit vatkaimia, niin eipä löydy silloin kun tarviit.
Kävipä niinkin, että viime syksynä oli pelikonsoli tarjouksessa ja netistä katsoin, ettei ole myymälässä saatavissa.
Kävin myymälässä ja kysyin, että voiko tehdä tilauksen, kun tarjouksessa olevaa konsolia ei netin mukaan ollut myymälässä.
No käytiin katsomassa pelikonsoli hyllyltä ja sielläpä olikin tarjouksessa ollut pelikonsoli, vaikka netin mukaan sitä ei kokkolan gigantissa ollut saatavissa.
- Anonyymi
Fiksu voi tarkistaa varastotilanteen netsitse ja varata tuotteen itselleen myymälästä noudettavaksi. Säästyy monelta itkulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618