Ajattelin ostella 55 tuumasen telkkarin ja tuossa gigantin sivuilla mutta kokkolan myymälässä ei siis MITÄÄN noita edullisia tarjolla???
Sama homma joka vuosi,eli ne "osteuimmat" tavarat ei löydy paikkakunnalta koskaan,oli tuote mikä hyvänsä.
Mikä maksaa???
Haen Powerista.
Gigantti kokkola perseestä
5
102
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen asia mitä ihmettelen, näissä tuotteissa on tuotteen ilmestymispäivä eli tuote tulee myyntiin vaikkapa 3 kuukauden kuluttua, mutta kas kummaa, niin tuote onkin myynnissä Etelä-Suomen giganstissa ja jos tilaat tuotteen, niin tilaamalla ei saa kuin vasta 3 kuukauden kulututa.
Miten tuote voi olla myynnissä jossakin liikkeessä, jos tuotteen ilmestymispäivä on joskus 3 kuukauden kuluttua, jonka jälkeen tuote tulee myyntiin....
No ei Poweristakaan vältämättä kannata ostaa. Säästin 100€, kun tilasin nettimyymälästä. Sama tuote oli 100€ kalliimpi Powerilla, vaikka myyjä antoi 50€ alennusta, että 150€ edullisemmin sain netistä tilaamalla suomalaisesta nettikaupasta. - Anonyymi
Minä olen aina ostanut verkosta ja hakenut Gigantin myymälästä. Silloin ei tarvitse kuunnella myyjän puhetta jolloin hän yrittää myydä parempikatteisen tuotteen haluamani sijaan.
- Anonyymi
Kyllä jos haluaa tuotteen heti niin sitä ei näköjään kokkolan myymälässä ymmärretä.
Saatanan vatkaimia kyllä varasto täynnä mutta televisiot kateissa.
Tarttisko tarkentaa ostopuolta vai rahastako kauppiaalla kiikastaa?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos haluaa tuotteen heti niin sitä ei näköjään kokkolan myymälässä ymmärretä.
Saatanan vatkaimia kyllä varasto täynnä mutta televisiot kateissa.
Tarttisko tarkentaa ostopuolta vai rahastako kauppiaalla kiikastaa??Niin, mut jos sä tarviit vatkaimia, niin eipä löydy silloin kun tarviit.
Kävipä niinkin, että viime syksynä oli pelikonsoli tarjouksessa ja netistä katsoin, ettei ole myymälässä saatavissa.
Kävin myymälässä ja kysyin, että voiko tehdä tilauksen, kun tarjouksessa olevaa konsolia ei netin mukaan ollut myymälässä.
No käytiin katsomassa pelikonsoli hyllyltä ja sielläpä olikin tarjouksessa ollut pelikonsoli, vaikka netin mukaan sitä ei kokkolan gigantissa ollut saatavissa.
- Anonyymi
Fiksu voi tarkistaa varastotilanteen netsitse ja varata tuotteen itselleen myymälästä noudettavaksi. Säästyy monelta itkulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305742Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144334Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391539Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2251184- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161