Jäät pöksyissä

Anonyymi

on jo sulaneet aikapäiviä sitten. Pöksytkin ovat jo kuivuneet hyvä herra!

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvän yön toivotus unohtui.

    • Anonyymi

      Herra kuittaa kuivan neidin viestin!

      • Anonyymi

        Onk neidil nyt kui vitutetut pöksyt kysysis teppo turuust?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onk neidil nyt kui vitutetut pöksyt kysysis teppo turuust?

        Eikö sinulla ole parempaakaan mietittävää kauniina kesäpäivänä? No siinähän mietit!


    • Anonyymi

      On sinulla keinot muuttaa sitä tilannetta jos haluat.

      • Anonyymi

        Ai muuttaa kuivat pöksynsä taas jäätyneisiin? Miksi kukaan haluaisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai muuttaa kuivat pöksynsä taas jäätyneisiin? Miksi kukaan haluaisi!

        Ehkä joku masokisti tai joku sen tapainen?


      • Anonyymi

        Voi olla, en tiedä ap ajatuksia. Vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen, mikä saisi ajattelemaan että ei ole masokisti.

        En ole niin tutustunut tuohon setmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, en tiedä ap ajatuksia. Vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen, mikä saisi ajattelemaan että ei ole masokisti.

        En ole niin tutustunut tuohon setmiin.

        Aloittaja yritti vihjata, että jonkin verran on aikaa kulunut odotellessa siitä kun kehotettiin laittamaan jäitä pöksyihin. Kirjoitus jonka aloittaja kerran omi palstoilta riippumatta siitä kenelle se oli tarkoitettu!


      • Anonyymi

        Jaa, no miksihän sitten olen täällä? Aika absurdi kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no miksihän sitten olen täällä? Aika absurdi kommentti.

        Tämä oli siis aloittajan vastaus "On sinulla keinot muuttaa sitä tilannetta jos haluat." kommenttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no miksihän sitten olen täällä? Aika absurdi kommentti.

        Koska pelkäät laittaa itseäsi ja tunteitasi alttiiksi, mikä on hyvin inhimillistä. Tilanne olisi helpompi jos tuntisit vain seksuaalista vetoa, mutta nyt sinulla on enemmän pelissä. Siksi haluaisit täällä törmätä jonkinlaiseen varmistuksen muruseen edes, ettei tulevaisuudessa tekemäsi lähestyminen olisi täysin hyppy pimeässä.

        Osuiko 100% kohdilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pelkäät laittaa itseäsi ja tunteitasi alttiiksi, mikä on hyvin inhimillistä. Tilanne olisi helpompi jos tuntisit vain seksuaalista vetoa, mutta nyt sinulla on enemmän pelissä. Siksi haluaisit täällä törmätä jonkinlaiseen varmistuksen muruseen edes, ettei tulevaisuudessa tekemäsi lähestyminen olisi täysin hyppy pimeässä.

        Osuiko 100% kohdilleen?

        Ei osunut ollenkaan kohdalleen! Eikä tuntemattomien tarvitse miettiä minun tekemisiäni eikä tekemättä jättämisiä. Koomista on myös se, kun yritetään neuvoa aikuista ihmistä, josta ei tiedetä tuon taivaallista!


    • Kertokaa joku mitä voi tehdä yökylässä öisin, kiitos

      • Anonyymi

        Jos ei halua herättää muita on palstailu tai älypää pelailu hyvät vaihtoehdot.


      • Anonyymi

        Älypää se vanha peli, sehän on hyvä e-peli :) Äly-Epeli. EpäPeli.

        Tietosanakirjan kanssa pelata etsien vastauksia ja käyttämällä' "oljenkorsia"..

        Aurinko paistaa ja ehkä heittämään kypärätön lenkki mopedilla auringonpaisteeseen tuulettumaan (ei täällä ole poliiseja, en tarvitse kypärää hiostamaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älypää se vanha peli, sehän on hyvä e-peli :) Äly-Epeli. EpäPeli.

        Tietosanakirjan kanssa pelata etsien vastauksia ja käyttämällä' "oljenkorsia"..

        Aurinko paistaa ja ehkä heittämään kypärätön lenkki mopedilla auringonpaisteeseen tuulettumaan (ei täällä ole poliiseja, en tarvitse kypärää hiostamaan).

        Voi voi. Aja varoen sitten. Kypärät eivät ole poliisia varten vaan omaa päötä suojaamaan!


    • Anonyymi

      Täti hyvä! Tiedät mistä löydyn? En purematta niele, turhaa pelkäät🥺

      • Anonyymi

        Turha vastailla näin kun aloitus ei koske sinua.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Kaikki kirjoitukset koskevat kaikkia.

        Koskee kuin sormella tökätessä tai hihasta kiskaistessa, kaikkia koskee ja sattuu.

        fd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha vastailla näin kun aloitus ei koske sinua.

        Mistäs tiedät? Vai onko tämä sellainen omien persooniesi kiistely keskustelu?


      • Anonyymi

        Täältä sivusta, että tuo ei ollut omien sivupersoonien välistä keskustelua, kyllä sinun trollaamisen ammattilaisena pitäisi tämä tietää, kirjoittelet aloituksia naisina ja vastailet yhtä älyvapaita itsellesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät? Vai onko tämä sellainen omien persooniesi kiistely keskustelu?

        Vastauksen sisältö kertoo minulle eli aloittajalle, että vastaajalla ei ole hajuakaan siitä mistä aloituksessa on kysymys. Jo ensimmäinen sana vie pöpelikköön. En ole hänen tätinsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksen sisältö kertoo minulle eli aloittajalle, että vastaajalla ei ole hajuakaan siitä mistä aloituksessa on kysymys. Jo ensimmäinen sana vie pöpelikköön. En ole hänen tätinsä!

        Mun mielestäni "mistäs" on ensimmäinen sana? Ap:n huppu kuumenee liikaa helteestä. Toisiko teppo turuust jäitä lisää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni "mistäs" on ensimmäinen sana? Ap:n huppu kuumenee liikaa helteestä. Toisiko teppo turuust jäitä lisää :D

        Näytät niitä tarvitsevankin -nimittäin jäitä että pystyisit ajattelemaan selkeästi. Vastasin kysymykseen "mistäs" kertomalla edellisestä kommentista, joka alkoi "täti" sanalla. Kysymyshän oli siitä että mistä tiedän ettei täti kommentti ole minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät niitä tarvitsevankin -nimittäin jäitä että pystyisit ajattelemaan selkeästi. Vastasin kysymykseen "mistäs" kertomalla edellisestä kommentista, joka alkoi "täti" sanalla. Kysymyshän oli siitä että mistä tiedän ettei täti kommentti ole minulle.

        Ei niele teppo tätä... selityksen makua terveisin matti turuust. Onk sul muute ne kuivitetut pöksyt sa ny kun teppo kysysis.


    • Anonyymi

      Näyttää keskustelun sisältö menneen sellaiseksi, että aloittaja irtautuu kelkasta!

      • Anonyymi

        Kui nii... onk sul se pulkannaru käres. Älä päästä sitä karkku ny.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe