Juu siis oon kiinostunu itteeni vuotta nuoremmasta tytöstä ja oon sen ja sen isoveljen kaveri. Se oli ainaki pari vuot sitte kiinnostunu must mut nykyää mä oon siit. Miten saan sen selville tykkääkö se must🤔?. Kysyin silt pari pv sit snäpis et mp mä. Sit se sano jotai en tiiä ku oot mun iso veljen kaveri tai jotai... mut mis saan tietää tykkääks se must🤔🤔 auttakaa joku äkkiii.... ja kiitos jo etukätee
Auttakaa nopee
10
94
Vastaukset
Olisiko se liian awkwardia, jos pyytäisit tytön veljeä eli kaveriasi selvittämään asian?
Tosin ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä, että mitä mieltä tyttö on, koska teinisuhteet ei pitemmän päälle toimi. Onnea yritykseen kuitenkin.No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi
Apuatarvitsen kirjoitti:
No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi
No nythän voit kysyä sitä mielipidettä uudelleen. Et ole enää neidon isoveljen kaveri, joten vastaus ei voi olla sama.
"Mp mä" tyyppisten töksäyttelyjen sijaan voisit kuitenkin kertoa tunteistasi hänelle hieman laajemmin ja sen jälkeen kysyä, että onko tytöllä muita kuin kaverillisia tunteita sinua kohtaan.Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa
- Anonyymi
Apuatarvitsen kirjoitti:
Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa
Jos tyttö vastasi aaaaaawwwwwwww niin on taatusti ihastunu suhun tai ainaki sun viestiin:)= Tuosta on hyvä jatkaa!
Apuatarvitsen kirjoitti:
Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa
Noh pikku hiljaa eteenpäin.
Muista kuitenkin, että mitään ei tapahdu ilman puhetta, joten kommunikoi.
Pyydä hänet ulos syömään/elokuviin/kaupungille kahdestaan jne. Awkwardiudelta ei voi alkuun varmaankaan välttyä, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa sujumaan.
Ja ole hyvä.Apuatarvitsen kirjoitti:
Oldie toi saattas toimia
No noinhan sitä piti aina aikoinaan aloittaa, kun ei ollut mitään snäppejä ja nettejä. :D
- Anonyymi
luin otsikon että "auttakaa panee"
Mut en osaa jelpata, toiv homma hoituu! - Anonyymi
Ei saatana Vili mee saatana sanoo sil tunteet mielummin kunpuhut paskaa suomi24.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763422
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302051Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035