Auttakaa nopee

Juu siis oon kiinostunu itteeni vuotta nuoremmasta tytöstä ja oon sen ja sen isoveljen kaveri. Se oli ainaki pari vuot sitte kiinnostunu must mut nykyää mä oon siit. Miten saan sen selville tykkääkö se must🤔?. Kysyin silt pari pv sit snäpis et mp mä. Sit se sano jotai en tiiä ku oot mun iso veljen kaveri tai jotai... mut mis saan tietää tykkääks se must🤔🤔 auttakaa joku äkkiii.... ja kiitos jo etukätee

10

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko se liian awkwardia, jos pyytäisit tytön veljeä eli kaveriasi selvittämään asian?

Tosin ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä, että mitä mieltä tyttö on, koska teinisuhteet ei pitemmän päälle toimi. Onnea yritykseen kuitenkin.

• No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi

• Apuatarvitsen kirjoitti:

No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi

No nythän voit kysyä sitä mielipidettä uudelleen. Et ole enää neidon isoveljen kaveri, joten vastaus ei voi olla sama.

"Mp mä" tyyppisten töksäyttelyjen sijaan voisit kuitenkin kertoa tunteistasi hänelle hieman laajemmin ja sen jälkeen kysyä, että onko tytöllä muita kuin kaverillisia tunteita sinua kohtaan.

• Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

• Anonyymi
        Apuatarvitsen kirjoitti:

Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

Jos tyttö vastasi aaaaaawwwwwwww niin on taatusti ihastunu suhun tai ainaki sun viestiin:)= Tuosta on hyvä jatkaa!

Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

Noh pikku hiljaa eteenpäin.

Muista kuitenkin, että mitään ei tapahdu ilman puhetta, joten kommunikoi.

Pyydä hänet ulos syömään/elokuviin/kaupungille kahdestaan jne. Awkwardiudelta ei voi alkuun varmaankaan välttyä, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa sujumaan.

Ja ole hyvä.

• Oldie toi saattas toimia

Oldie toi saattas toimia

No noinhan sitä piti aina aikoinaan aloittaa, kun ei ollut mitään snäppejä ja nettejä. :D

• Anonyymi

luin otsikon että "auttakaa panee"

Mut en osaa jelpata, toiv homma hoituu!

• Anonyymi

Ei saatana Vili mee saatana sanoo sil tunteet mielummin kunpuhut paskaa suomi24.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3899
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2772
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      77
      1350
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1266
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1179
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      971
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      954
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      48
      881
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      217
      863
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      107
      676
    Aihe