Auttakaa nopee

Juu siis oon kiinostunu itteeni vuotta nuoremmasta tytöstä ja oon sen ja sen isoveljen kaveri. Se oli ainaki pari vuot sitte kiinnostunu must mut nykyää mä oon siit. Miten saan sen selville tykkääkö se must🤔?. Kysyin silt pari pv sit snäpis et mp mä. Sit se sano jotai en tiiä ku oot mun iso veljen kaveri tai jotai... mut mis saan tietää tykkääks se must🤔🤔 auttakaa joku äkkiii.... ja kiitos jo etukätee

10

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko se liian awkwardia, jos pyytäisit tytön veljeä eli kaveriasi selvittämään asian?

      Tosin ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä, että mitä mieltä tyttö on, koska teinisuhteet ei pitemmän päälle toimi. Onnea yritykseen kuitenkin.

      • No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi


      • Apuatarvitsen kirjoitti:

        No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi

        No nythän voit kysyä sitä mielipidettä uudelleen. Et ole enää neidon isoveljen kaveri, joten vastaus ei voi olla sama.

        "Mp mä" tyyppisten töksäyttelyjen sijaan voisit kuitenkin kertoa tunteistasi hänelle hieman laajemmin ja sen jälkeen kysyä, että onko tytöllä muita kuin kaverillisia tunteita sinua kohtaan.


      • Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa


      • Anonyymi
        Apuatarvitsen kirjoitti:

        Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

        Jos tyttö vastasi aaaaaawwwwwwww niin on taatusti ihastunu suhun tai ainaki sun viestiin:)= Tuosta on hyvä jatkaa!


      • Apuatarvitsen kirjoitti:

        Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

        Noh pikku hiljaa eteenpäin.

        Muista kuitenkin, että mitään ei tapahdu ilman puhetta, joten kommunikoi.

        Pyydä hänet ulos syömään/elokuviin/kaupungille kahdestaan jne. Awkwardiudelta ei voi alkuun varmaankaan välttyä, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa sujumaan.

        Ja ole hyvä.


      • Oldie toi saattas toimia


      • Apuatarvitsen kirjoitti:

        Oldie toi saattas toimia

        No noinhan sitä piti aina aikoinaan aloittaa, kun ei ollut mitään snäppejä ja nettejä. :D


    • Anonyymi

      luin otsikon että "auttakaa panee"

      Mut en osaa jelpata, toiv homma hoituu!

    • Anonyymi

      Ei saatana Vili mee saatana sanoo sil tunteet mielummin kunpuhut paskaa suomi24.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe