Auttakaa nopee

Juu siis oon kiinostunu itteeni vuotta nuoremmasta tytöstä ja oon sen ja sen isoveljen kaveri. Se oli ainaki pari vuot sitte kiinnostunu must mut nykyää mä oon siit. Miten saan sen selville tykkääkö se must🤔?. Kysyin silt pari pv sit snäpis et mp mä. Sit se sano jotai en tiiä ku oot mun iso veljen kaveri tai jotai... mut mis saan tietää tykkääks se must🤔🤔 auttakaa joku äkkiii.... ja kiitos jo etukätee

10

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko se liian awkwardia, jos pyytäisit tytön veljeä eli kaveriasi selvittämään asian?

Tosin ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä, että mitä mieltä tyttö on, koska teinisuhteet ei pitemmän päälle toimi. Onnea yritykseen kuitenkin.

• No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi

• Apuatarvitsen kirjoitti:

No toihan toimisi muuten mutta se kaveri joka ei kyl enää oo kaveri kiusaa siitä että tykkään siit tytöst mut enköhä jotai keksi

No nythän voit kysyä sitä mielipidettä uudelleen. Et ole enää neidon isoveljen kaveri, joten vastaus ei voi olla sama.

"Mp mä" tyyppisten töksäyttelyjen sijaan voisit kuitenkin kertoa tunteistasi hänelle hieman laajemmin ja sen jälkeen kysyä, että onko tytöllä muita kuin kaverillisia tunteita sinua kohtaan.

• Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

• Anonyymi
        Apuatarvitsen kirjoitti:

Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

Jos tyttö vastasi aaaaaawwwwwwww niin on taatusti ihastunu suhun tai ainaki sun viestiin:)= Tuosta on hyvä jatkaa!

Mut siis olen laittanut hänelle viestiä että tykkäisin hänestä mutta aika aqwardia oli pari seuraavaa päivää mut se kysyi mielipidettä hänestä ensin vastasin siihen jotain en muista tarkalleen mitä mutta jotain kaunis ihana tai jotai seuraava viesti häneltä oli aaaaaawwwwwwww tai jotai xDD mut kiitti ku jaksat autta asian kanssa

Noh pikku hiljaa eteenpäin.

Muista kuitenkin, että mitään ei tapahdu ilman puhetta, joten kommunikoi.

Pyydä hänet ulos syömään/elokuviin/kaupungille kahdestaan jne. Awkwardiudelta ei voi alkuun varmaankaan välttyä, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa sujumaan.

Ja ole hyvä.

• Oldie toi saattas toimia

Oldie toi saattas toimia

No noinhan sitä piti aina aikoinaan aloittaa, kun ei ollut mitään snäppejä ja nettejä. :D

• Anonyymi

luin otsikon että "auttakaa panee"

Mut en osaa jelpata, toiv homma hoituu!

• Anonyymi

Ei saatana Vili mee saatana sanoo sil tunteet mielummin kunpuhut paskaa suomi24.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      151
      4886
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3576
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      31
      2553
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2233
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2088
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2023
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1991
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1983
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1458
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      99
      1272
    Aihe