Suomi ja Thaimaa nousee

Anonyymi

Päinvastoin kuin nimimerkki numball jatkuvasti kertoo että Suomi ja Thaimaa köyhtyy ja kurjistuu niin kumpikin on paremmassa kunnossa kuin koskaan.
https://yle.fi/uutiset/3-10666387

Thaimaan kasvu on ollut 3,5% luokkaa jokaisena viime vuosina, joten hieman kiivaammin kasvaa Thaimaa kuin Suomi taantuman jäljiltä.

Vertauksen vuoksi Thaimaan bruttokansantuote asukasta kohden on samaa luokkaa kuin Kiinan.

Thaimaan pörssikurssit lähtivät nousuun vaalien jälkeen.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Numerotollolla on todella omituinen tarve tuntemattomista syistä koettaa saada kuulostamaan siltä että kaikki on tosi huonosti sekä Suomessa että Thaimaassa ja kenelläkään ei ole rahaa eikä varaa asua missään eikä tehdä mitään.
      Kukaan ei voi käydä missään ja kaikki on köyhiä resupettereitä.
      Turismi kuolee, matkustelu kuolee, kaikki kuolee.

      Numballin maailmassa kaikki on aina vaan vaikeampaa ja likaisempaa.
      Ihmiset joutuu pulaan ja liriin ties mistä ja pahasti!
      Asuntojen arvot romahtaa, talot romahtaa, ranta romahtaa, kaikki romahtaa ja vakuutus ei korvaa mitään ja kaikki joutuu mieron tielle.
      Poliisit tulee ja armeija tulee ja verottaja iskee. Rosvolaumat hyökkää ja numeromiehen kotihälytysjärjestelmä on asetettu täyteen valmiuteen.

      Tulva vie irtaimiston ja etelän levottomuudet leviävät Savoon saakka.
      Numeromiehen kauhuskenaarioista ei puutu enää kuin heinäsirkat.

      • Anonyymi

        Amalia aikoinaan raivokkaan vihaisena kertoi, että sukupuolitauti tarttui vääriin henkilöihin. Amaliallahan toki oli tapana kirjoittaa itsestään meinä. Esim. Me laatunaiset. Tämä lienee huomion arvoista?

        Sukupuolitaudin tarttumisella väärään henkilöön voi kuitenkin olla vakavat ja pitkään jatkuvat oireet. Tämänhän me olemme voineet todentaa esim. NumBallin ja Senssun kirjoituksista, jotka jalostuneet ovat vihaan Pattayaa kohtaan.

        Amalia myös kertoi, kuinka ansaittu taloutensa romahti. Lukot menivät vaihtoon ja alkoi pitkitetty huoltajuuskiista. Tiedä sitten juontaako Senssun ja NumBallin kirjoittelu aina vaan kasvavista miljoona omaisuuksistaan sekä pienimunaisista pallomahaisista resupettereistä samasta syystä, eli ns. oireyhtymästä?


    • Anonyymi

      Taas reppanat puhuu paskaa, kiinan bruttokansantuote on 12 trijoonaa taalaa, Thaimaan vajaa 500 miljardia taalaa, suomen parisataa miljardia...Tervetuloa tänne jos massit riittää, taitaa vaan jäädä tulematta, joten jatka palstalla samaan tahtiin, ei maksa mitään.

      • Anonyymi

        Tiedätkö Numball mitä tarkoittaa bruttokansantuote asukasta kohti? Et näköjään.


      • Anonyymi

        Onko turvajärjestelmä tarkastettu ja ikkunahälyttimet? Älä mene ulos siellä asuu Pöö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö Numball mitä tarkoittaa bruttokansantuote asukasta kohti? Et näköjään.

        Jep petteri kaivat vaan kaikkien maiden väkiluvut esille ja jaat btk:n sillä, helppoa kuin heinänteko, miksi juuri tälle palstalle on pesiytyneet kaikki idiootit, miksi ei vaikka algeria palstalle.


      • Anonyymi

        resupetteri, voin vakuuttaa ettet laita lapsiasi samaan kouluun missä minä opiskelin, opiskelin otaniemessä, vuodet 1982-1986 aiheena tuotantotalous, sekä tietojenkäsittelyoppi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri, voin vakuuttaa ettet laita lapsiasi samaan kouluun missä minä opiskelin, opiskelin otaniemessä, vuodet 1982-1986 aiheena tuotantotalous, sekä tietojenkäsittelyoppi...

        Ja et vielä osaa edes kirjoittaa..???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja et vielä osaa edes kirjoittaa..???

        Petteri osaan sen mitä on tarvetta... äläkä poju ole huolissasi, mulla on jo ikää sen verran että enää sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri, voin vakuuttaa ettet laita lapsiasi samaan kouluun missä minä opiskelin, opiskelin otaniemessä, vuodet 1982-1986 aiheena tuotantotalous, sekä tietojenkäsittelyoppi...

        Sieltä valmistuit sitten insinööriksi ja hävittäjälentäjäksi josta tuli lentokapteeni majuri joka koulutti joukkoja jenkeissä ja työskenteli samalla keksijänä Ranskassa jossa oppi "ranskää" ja nai nuoren Thain siinä samalla jolle sai pysyvän työkyvyttömyyseläkkeen Suomesta. Melkoinen elämäntarina ja nyt olet suomikaksnelosen kantapeikkona ollut jo puoli vuosikymmentä.


    • Anonyymi

      hei ballipää, miten noin "insinöörinä" itse arvioisit oman äidinkielen kirjoitustasi.??

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä toi numballiton höpisee.
      Sairas tyyppi ei tiedä itsekkään kuka on ja mitä on tehnyt tai missä asuu.
      Riippuu mikä hahmo on milloinkin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe