Sinulle mies...

Anonyymi

Kirjoitan tämän viestin riskeistä ja häiriöistä huolimatta. Teot vievät eteenpäin, eikä "olisi" olisi vain pelkkä alleviivaus. Olisiko suotavaa jos laittaisin sinulle sosiaalisenmedian kautta viestiä vielä kerran? Miten sen ottaisit? Ylittäisinkö kunnioituksesi ja yksityisyytesi rajat? En halua astua rajojen yli, jos se ei ole suotavaa. Tarvitsen varmistuksen sinulta. Mikäli vastaat, laita tunniste, yhteinen biisi oli? Sen kykenen muistamaan.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit ottaa yhteyttä, kunhan sen tekee asiallisesti, eikä vouhottaen.

• Anonyymi

"Vouhottaen" hauskasti ilmaistu. Avaa vähän? Sivusta vaan.

• Anonyymi

Ei mitään hysteeristä, tehdään 12 lasta ja mennään heti naimisiin vouhotusta. Saa kaikki miehet juoksemaan karkuun sellainen.

• Anonyymi

Ei meillä mitään yhteistä biisiä ollut.

• Anonyymi

Ei kannata laittaa viestiä jos tunnet, ettet kykene menemään pitkälle kanssani.

• Anonyymi

Mistä olet niin päätellyt? Pelkäätkö pakkeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olet niin päätellyt? Pelkäätkö pakkeja?

Tuo oli vastaukseni aloitusviestiin, sen voi ottaa rohkaisevana jos hänellä itselläänkin on tuollaisia ajatuksia tai sitten sen voi ottaa poistyöntävänä jos itsellään oli muita suunnitelmia mielessä. Kyse ei ole pelkäämisestä tai ei-pelkäämisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli vastaukseni aloitusviestiin, sen voi ottaa rohkaisevana jos hänellä itselläänkin on tuollaisia ajatuksia tai sitten sen voi ottaa poistyöntävänä jos itsellään oli muita suunnitelmia mielessä. Kyse ei ole pelkäämisestä tai ei-pelkäämisestä.

Laitan uudelleen, kun joku ilkeä ihminen meni sen poistamaan. Tunniste on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan uudelleen, kun joku ilkeä ihminen meni sen poistamaan. Tunniste on?

En minä laita tänne mitään yksilöivää tunnistetta, sehän olisi sama kuin yhteydenotto. Jos olisin tekemässä yhteydenottoa niin tekisin sen suoraan ihan ilman palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä laita tänne mitään yksilöivää tunnistetta, sehän olisi sama kuin yhteydenotto. Jos olisin tekemässä yhteydenottoa niin tekisin sen suoraan ihan ilman palstaa.

Pientä ristiriitaisuutta havaittavissa. Annat vähän ymmärtää ettet halua, että hän ottaa sinuun yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhteinen biisi kerro vielä mitään yksilöivää. Se vaan antaa varmisteen, että voi ottaa yhteyttä ilman, että rikkoo toisen rajoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pientä ristiriitaisuutta havaittavissa. Annat vähän ymmärtää ettet halua, että hän ottaa sinuun yhteyttä?

Ei ollenkaan mitään ristiriitaisuutta. Minä en laita tunnisteita, koska kertomalla henkilöllisyyteni tänne se olisi sama kuin minä ottaisin yhteyttä, minähän siinä olisin ensin kertomassa itsestäni. Tuossa alkuperäisessä vastauksessani muotoilin sen mitä halusinkin sanoa. Minun kantani on selkeä ja käy suoraan ilmi. Hänen ei kannata ottaa minuun yhteyttä jos ei halua mitään pitkälle menevää. Ja seuraavassa viestissäni väännänkin sitten jo rautalangasta, että viestini on tarkoitettu olemaan rohkaiseva (=haluan hänen siinä tapauksessa ottavan yhteyttä minuun) jos on kanssani yhteneviä ajatuksia pitkälle menemisestä.

Eli ei mitään ristiriitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollenkaan mitään ristiriitaisuutta. Minä en laita tunnisteita, koska kertomalla henkilöllisyyteni tänne se olisi sama kuin minä ottaisin yhteyttä, minähän siinä olisin ensin kertomassa itsestäni. Tuossa alkuperäisessä vastauksessani muotoilin sen mitä halusinkin sanoa. Minun kantani on selkeä ja käy suoraan ilmi. Hänen ei kannata ottaa minuun yhteyttä jos ei halua mitään pitkälle menevää. Ja seuraavassa viestissäni väännänkin sitten jo rautalangasta, että viestini on tarkoitettu olemaan rohkaiseva (=haluan hänen siinä tapauksessa ottavan yhteyttä minuun) jos on kanssani yhteneviä ajatuksia pitkälle menemisestä.

Asia selvä. Vastaus on kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma vain on se, että voit olla kuka tahansa? Ilman varmennetta, en laita toista yhteydenottopyyntöä. Yhteinen biisi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma vain on se, että voit olla kuka tahansa? Ilman varmennetta, en laita toista yhteydenottopyyntöä. Yhteinen biisi on?

En aio laittaa mitään noin yksilöivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio laittaa mitään noin yksilöivää.

Tiedätkö, miltä toisesta tuntuu jos otan yhteyttä ja hän ei sitä halua? En halua toiselle ongelmia, joita pelkään yhteydenoton aiheuttavan. Joten, mitä ehdotat ongelman ratkaisemiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, miltä toisesta tuntuu jos otan yhteyttä ja hän ei sitä halua? En halua toiselle ongelmia, joita pelkään yhteydenoton aiheuttavan. Joten, mitä ehdotat ongelman ratkaisemiseksi?

Tarkemmin sanottuna pelkään häiriötä yhteyden välissä., ja häiriöstä mahdollisesti johtuvia seuraamuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö nyt sanoa, että sinua ei pelota itsesi kannalta miten toinen suhtautuu yhteydenottoosi vaan sen toisen kannalta, miten se saa hänet tuntemaan? En minä tuollaista usko niin en jaksa alkaa tuollaisesta edes juttelemaankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö nyt sanoa, että sinua ei pelota itsesi kannalta miten toinen suhtautuu yhteydenottoosi vaan sen toisen kannalta, miten se saa hänet tuntemaan? En minä tuollaista usko niin en jaksa alkaa tuollaisesta edes juttelemaankaan.

Asia selvä. Kerro, mitä haluaisit jos olisin sinun hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko sinun olevan hän. Vaikutat jotenkin kylmältä, etäiseltä ja aavistuksen vihaiselta. Muistaakseni hän ei ollut sellainen. Toki kokemukset ja tunteet muovaavat ihmistä vuosien saatossa. Joskus lämmin ja rakastava sydän muuttuu katkeraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko sinun olevan hän. Vaikutat jotenkin kylmältä, etäiseltä ja aavistuksen vihaiselta. Muistaakseni hän ei ollut sellainen. Toki kokemukset ja tunteet muovaavat ihmistä vuosien saatossa. Joskus lämmin ja rakastava sydän muuttuu katkeraksi.

Ei ole tapana lirkutella mitenkään erityisen lämpöisesti anonyymeille nimimerkeille netissä. Jos kaipaamasi toimii toisin niin sitten olet oikeassa; en todellakaan ole hän.

• Anonyymi

Ymmärsin kyllä. Yhteinen tulevaisuus. Lähinnä tarkoitin esim. lapsia, avioliitto jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tapana lirkutella mitenkään erityisen lämpöisesti anonyymeille nimimerkeille netissä. Jos kaipaamasi toimii toisin niin sitten olet oikeassa; en todellakaan ole hän.

Tietääkseni hän ei toimi niin. Muistan hänet älykkäänä ja hyvätapaisena miehenä. Ratkaise tämä: "Jahve on armollinen" ja tiedät kenen kanssa kirjoittelet.

• Anonyymi

Osaako kukaan kertoa, mitä tossa poistetussa viestissä luki?

• Anonyymi

Vaikea ymmärtää, miksi asiallisia viestejä poistetaan? Tuntuu olevan pelkää ilkeyttä. Tekijä satuttaa vain itseään pahan teolla.

• Anonyymi

Korjaan pahanteolla.

• Anonyymi

Jos viesti sisältää vain hymiöitä tai on erittäin lyhyt niin se poistetaan. Ei ole kyse pahantahtoisuudesta vaan sivuston asetuksista.

• Anonyymi

Iso Deekin on tullut palstoille. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Iso Deekin on tullut palstoille. ;)

Ei tää oo mihinkään tullut :D

• Anonyymi

Ei valitettavasti ole.

• Anonyymi

Haha! 😂

Dannylla ja Ericalla on se parempikin meille yhteiseksi biisiksi

https://youtu.be/0kdOOUA5bCw

Ota vaan yhteyttä, et riko mun rajoja etkö muutakaan.kaikki (melkein) tiedät:)

• Anonyymi

Niin ja pD :tä oli edellinen viesti kuten varmaan arvasitkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha! 😂

Dannylla ja Ericalla on se parempikin meille yhteiseksi biisiksi

https://youtu.be/0kdOOUA5bCw

Ota vaan yhteyttä, et riko mun rajoja etkö muutakaan.kaikki (melkein) tiedät:)

Ei osu. On toi 7300 päivää vähän liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei osu. On toi 7300 päivää vähän liikaa.

Pian on päästy 7300 päivään kun hieman vielä ostellaan:)

Vartiaista/ Missä muruseni, , Kukurikuu, Sinuun minä jään,
        Hetki lyö (ja löi kovaa) ...näitä on niin monta.

Kauheasti on musaa viestitty muuten:)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1525
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1416
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      886
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      846
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      777
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe