Talven pakkaset ja vähän kesästäkin

Ihanaa aikaa kun voi pistää päälle naisten untuvatakin, eikä kerää katseita. Ujona ehkä saan tarpeeksi rohkeutta laittaa myös kiilakorkoiset nilkkurit. Naisten farkkuja olen käyttänyt vuosia jo se on no biggie.
Nyt kun kesää eletään niin mitä vastakkaisen sukupuolen vaatteita voisi pukea joissa ujompikin kehtaa kulkea julkisilla paikoilla?
Terveisin yksi mies vaan
Ilmoita

3 Vastausta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Itse kärsin samasta ongelmasta. Ei oikein viitsi pukea mitään kun tuntuu että kaikki katsoo ja halveksii. Ratkaisuni on ollut vain naisten verkkarit ja huppari. Pelkästään idea että päällä on "naisille" tarkoitetut vaatteet auttaa paljon.
1 VASTAUS:
Kuulostaa kivalta asulta ja varmaan mukavat päällä.
AP
+Lisää kommentti
Käytän kesällä culottes housuja, tunikoita ja sandaaleissa ohuita Norlýnin nilkkasukkia. Tekee säväyksen.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Talven pakkaset ja vähän kesästäkin

Ihanaa aikaa kun voi pistää päälle naisten untuvatakin, eikä kerää katseita. Ujona ehkä saan tarpeeksi rohkeutta laittaa myös kiilakorkoiset nilkkurit. Naisten farkkuja olen käyttänyt vuosia jo se on no biggie.
Nyt kun kesää eletään niin mitä vastakkaisen sukupuolen vaatteita voisi pukea joissa ujompikin kehtaa kulkea julkisilla paikoilla?
Terveisin yksi mies vaan

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta