HYVÄÄ ILTAA JA YÖTÄ

Anonyymi

🤭 sulle

35

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää iltaa ja yötä sulle myös :)

    • Anonyymi

      Nuku hyvin. Saako toivoa? Noh toivon silti...
      Toisipa huominen mieluisan yllätyksen, sinut mies eteeni jotta saisin katsoa sinua silmiin pitkästä aikaa. Ikävä!❤

      • Anonyymi

        Kyllä yllätys on luvassa ;)


      • Anonyymi

        Katsele sen oman ukkosi silmiin siellä suhteessasi, niin jotain voit myös saada, älä tänne leiki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yllätys on luvassa ;)

        Miten meinasit pariskunnan aamulla yllättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yllätys on luvassa ;)

        Olisi ihan mielettömän ihana nähdä sinut. Hyvää yötä, suukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihan mielettömän ihana nähdä sinut. Hyvää yötä, suukkoja.

        Täällä sitä vain suukotellaan vierasta ja oma mies nukkuu vieressä, aika kurjasti kohtelet miehiä, ei voisi vähempää kiinnostaa enää, koitahan jo ymmärtää ämmeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sitä vain suukotellaan vierasta ja oma mies nukkuu vieressä, aika kurjasti kohtelet miehiä, ei voisi vähempää kiinnostaa enää, koitahan jo ymmärtää ämmeli.

        Lukeeko jossain että hän on varattu?
        Senkin ukkeli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukeeko jossain että hän on varattu?
        Senkin ukkeli!

        Sama ämmä täällä on jo aiemmin viestitellyt ja kertonut kaipaavansa jotain nuorempaa miestä, mustin sydämin pomppii tunteissaan miehen luota toisen luokse ja kiusaa palstalla tätä nuorempaa.


      • Anonyymi

        Palsta harhuus iskeny, minä olen myös kaivannut nuorempaa miestä täällä, enkä ole ainut ilmeisti.... itse 40 mies nuorempi.... Ei saa tulla vainoharhaiseksi palstalla ja kuvitella tuntevansa anonyymiä... Itsekkin meinannut sortua..


      • Anonyymi

        Itse elän vapaassa suhteessa....sallittua vieraat ehkäsyn kanssa siihen saakka kunhan ei tule tunteet peliin....t.ukko


      • Anonyymi

        Ei tälläisellä huuhaa palstalla kannata kuvitella tietävänsä ketä on kirjoitellu.. Kerran sen virheen tein oli niin omaan tilanteeseen sopiva ja nolasin itseni sitten niin pahasti.... Vieläkin hävettää


      • Anonyymi

        23.05 anonyymi, oletko joku Tommin kaveri ja kuvittelet että minä olen täällä kirjoitellut nuoremmalle tommille t. Mari... Itse käyn vain lueskelemassa keskusteluita täällä


    • Anonyymi

      Miksi et viestitä suoraan? :/

      • Anonyymi

        Mistä mä sun numban tiedän muka ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mä sun numban tiedän muka ;)

        Somen kautta pystyy laittaa viestiä ilman numeroa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kenelle oli?
      Ja keneltä?
      On menaan tärkeä hyvä tietää!

    • Anonyymi

      Kiitos samoin! En ihan vielä mene nukkumaan.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Täällä valvon edelleen ja katson tv:tä. Ollaanhan me vain ystäviä eikä muuta. Minä rakastan miestäni ja piste. Hän ei pidä viestittelystä ja minun pitää se varmaan lopettaa. Voi kun toivoisin, että sinä löytäisit jonkun. Olisi jotenkin helpompaa olla ystäväsi koska se on se, mitä haluan.

      • Anonyymi

        Miksi tänne kirjoitat jos haluat olla ystävä etkä suoraan hänelle?


      • Anonyymi

        Kerron sen kun aika on oikea.. Hänen sydän särkyy Mutta se on oikea päätös


      • Anonyymi

        Oma tilanteeni on sellainen, että ystävyydestä on mielestäni ollut koko ajan kyse. En ole muuta koskaan halunnut. Silloin kun en tiennyt mitä toinen osapuoli ajatteli ahdistuin todella siitä ajatuksesta, että pitäisi olla muutakin.


      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää yötä nuoremmalle Jarille <3t. Tiedät kyllä S

      • Anonyymi

        Kiitos samoin!❤


    • Anonyymi

      Samoin sulle :)

    • Anonyymi

      Uskon että haluat olla ystäväni ja niin minäkin sinun mutta mies ei taida uskoa. Ehkä meidän pitäisi lopettaa kanssakäyminen kokonaan joksikin aikaa jotta mies alkaisi uskoa. Sopisiko se sinulle? Minullekin tekisi hyvää olla kokonaan erossa, ehkä tässä kuitenkin minulla on jotakin pakkomielteenomaisuutta. Mitä ole mieltä? Pari kuukautta ja katsotaan sitten.

    • Anonyymi

      Olenko mielestäsi sairas vaikka olen päässytjo tähän ystäväajatukseen, jota sinä olet halunnut alunalkaenkin. Olenko edelleen sairas ja harhainen? Sano rehellinen mielipiteesi?

    • Anonyymi
      • Olipa hieno! Täynnä tunnetta ja hyvin tuki kuvaus biisiä . Kiitos jakamisesta!


    • Anonyymi

      Hyvää yötä kaikille, jotka kaipaavat jotakuta,
      Hyvää yötä kaikki,joilla elämässä kipua,
      Hyvää yötä kaikki, joita haavoitettu,
      Hyvää yötä kaikki herkät ja erityisherkät,
      Hyvää yötä kaikki, joilla rakas pois elämästä,

      https://youtu.be/cbJ89efvKqM

    • Anonyymi

      Viimeinkin öitä ja unia sinullekin täältä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe