Ratapihan Auto menossa huonoon suuntaan!

Anonyymi

Muutamia vuosia sitten Ratapihan Auto onnistui töissään oikein mallikkaasti, mutta nyt viimenisen parin vuoden aikana kaikki vähänkään osaamista vaativat työt ovat epäonnistuneet ensimmäisellä kerralla ja monet toisellakin kerralla.
Ja sitten ne selitykset, hohhoijaa!

16

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no tarkenna. muuten tämä on pelkästään tyhjää lätinää.

      • Anonyymi

        Ehkä ei ole hyvä ajatus tarkentaa.. voi mennä anonymiteetti.


    • Anonyymi

      Ikävintä on se, että epäonnistuneet työt yritetään kaikin keinon sysiä asiakkaan kuluiksi. Tästä syystä minä olen pahoittanut mieleni ja etsiytynyt toisen autokorjaamon asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      Yhtä ja samaa pikkuvikaa korjattiin neljään kertaan. Olivat löytäneet jostain osan, joka ei sopinut autoon, mutta sitkeästi yrittivät sitä leipoa paikoilleen ja toivoivat varmaan, ettei asiakas huomaisi katsoa auton alle. Epärehellisyyden ilmapiiri on suorastaan käsin kosketeltavaa.

    • Anonyymi

      " Osa joka ei sopinut autoon"

      * Pakoputki ?
      * Helmapelti?
      *Koiranluu
      *Jouset ?

      Ei kai kukaan vääriä osia edes yritä laittaa, kun sopivia on saatavilla. HöpöHöpö.

    • Kyllä, en ole käynyt kuin yhden korjauksen takia kyseisessä puljussa. Joka nyt ei mennyt aivan nappiin. Ja hinta oli korjatun osan osalta sama kuin olisi uuden alkuperäisen laittanut. Minulle kerrottiin kyseisestä osasta että uusi maksaa 2x enemmän. Otin asiasta selvän, ja muunneltua totuuttaa sanoivat. Reklamoin nimenomaan kyseisestä osasta joka ei pelannut kuin vähän aikaa 2kk. Kyseiseen pajaan tein kaksi reissua "kerralla" ekan ja viimmeisen.PISTE

    • Anonyymi

      Eivät kysele voiko nesteet tarkistaa vaan täyttävät ilman asiakkaan lupaa. Varsinkin firman autot. Kannattaa tsekata lasku tarkkaan...

    • Anonyymi

      Mulla sama. Pilasivat muksun skootterin. En vie enää.

    • Anonyymi

      Käytin oman autoni remontissa ja konehuoneessa uusittiin keskeinen osa. Heti saatuani auton totesin, että remontti epäonnistui. Yritin palauttaa auton, mutta tiskillä tuli kaikenlaista vakuuttelua ja väitettä, että auto on kunnossa. Ei siinä voi olla mitään vikaa. Hommasin sitten erään asiantuntijan viemään auton takaisin, niin jo alkoi tapahtumaan. Remontti tehtiin uusiksi ja tällä kertaa kunnon osilla. Jäi kuitenkin sellainen maku, että puljussa meidän tavallisten autoilijoiden kulkupelejä ronkitaan miten sattuu ja virheet yritetään jättää kylmästi asiakkaan murheeksi.

    • Anonyymi

      Kotkalainen ratapihan auto, KYDYKÄÄ PALJONKO REMONTTI TODELLA MAJSAA ENNENKUIN JÄTÄTTE AUTONNE KORJAAMOLLE, PYYTÄKÄÄ MUSTAA VALKOISELLE.

    • Anonyymi

      Mulle myytiin automaattilootan venttiilikoneiston vaihto ”käsissä olevaan” varaosaan viittimättä tarkistaa niiden yhteensopivuutta. No ei sopinu. Liuvarifirman maku.

    • Anonyymi

      Minua onnisti hyvin, 3000km täyshuollon jälkeen ko liike vaihtoi muutakin lupaa kysymättä. Mm jarrupalat, jarru kilvet. molempiin pyöriinvaikka ne oli tehty em huollon yhteydessä. Kusipäistä touhua

      • Anonyymi

        Jarrukilvet vaihdettu 3000 ajettuun autoon ???? Täyttä bullshittiä.
        Jarrukilvet kestää hyvin 15 vuotta ja 300.000 km.


    • Anonyymi

      Vieläköhän käyttää pimeää työvoimaa?

    • Anonyymi

      Kerran käytin toiste en.

    • Anonyymi

      Autokorjaamoiden taso on yleisestikin ottaen ollut laskussa jo pitkään.
      Merkkikorjaamoissakin aiuvan sama juttu.
      On erittäin tärkeää tarkastaa aina tehty työ.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe