Olimme tammikuun lopussa ko.hotellissa ja kokemus oli MAHTAVA!! kyseessähän on all inclucive hotelli,joten mitään ei jäänyt puuttumaan.Hotelli on siisti,ystävällinen palvelu.Siivous ja pyyhkeiden vaihto joka päivä.Ilmaiset rantapyyhkeet altaille ja meren rantaan.Aamiaista tarjoiltiin kolmessa ravintolassa,joten valinnanvaraa riitti.Kaikki jiomat sisältyivät hintaan ja mm.olutta sai laskea illalla hanasta itse.myös väkeviä juomia kuului palveluun,vaikka esitteessä niitä ei mainittu. Altailla oli burger piste,jossa voi itse koota hampurilaisen eri täytteistä.Aaalasbaariin voi uida ja siemailla hieman hyvää olutta..
Pakettiin kuului myös jäätelöt ja pannukakut unohtamatta lounasta ja päivällistä..Animation team järjesti ohjelmaa altailla ja rannassa klo 10 alkaen.Tässä vain osa kokemuksia hotellista! luku sinänsä kaupanteko ja ajaminen jalla jalla hiacella...
HURGHADA,HOTELLI SIVA GRAND BEACH
Hannu ja Leila
1
1309
Vastaukset
- tp
Hienoa!! olemme helmikuussa menossa tuohon hotelliin ja mukava kuulla, että palvelu pelaa hienosti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741