Moi
Olen 35v btm mies, mulla ei ole kokemusta Sauna Voguessa Helsingissä
Millainen Sauna Voguessa
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäh?
Eikö täällä saa kertoa tosiasioita?
Yli 95% on takuulla bottomeita, joten onnea vaan yritykselle.
Ja hyvännäköisiä Top miehiä?
Kokeile vaikkapa lottoamista sen sijaan.
;=) - Anonyymi
Kasvuympyrät suosii bottom-käyttäytymistä. Lääketieteen velvollisuus on tehdä elämästä ihmisarvoinen. Ilmainen ehkäisy ja PrEP.
- Anonyymi
Miksi niin runsaasti bottomeita Kallion-Vallilan alueella?
- Anonyymi
Mikäs siinä. Bottom ei muuksi muutu.
Torstaina mennään
- Anonyymi
Oliko miehiä?
Atleettisia, ehkä lihaksikkaita tai edes harteikkaita.
Hyvän kokoisia myös sieltä alhaalta?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174146
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810