Mä oon 17v poika, lukion toisella. Kerron vähän itsestäni ja toivoisin tytöiltä mp:tä.
Mä oon ihan normien näköinen kaveri, en siis ruma enkä niin komeakaan. (Miespuoliset) Kaverit kutsuvat kyllä aina silloin tällöin hyvännäköiseks mut sellasiihan me hyvät kaverit on, instagramissakin tytöt kutsuvat toisiaan jumalattariks. Yläasteella yks tyttö kutsu mua rumaks, niin oisinkohan jotai fifty-fifty.
Juttu on se, että mä oon poikkeuksellisen älykäs. Mä en juuri lue kokeisiin lukiossakaan, pitkää matikkaa kertaan vähän päivä kaks ennen koetta, ja saan kuitenki vähintään ysejä, usein kymppejä. Mä tajuan usein jutut oppitunnilla hetki ennen kuin opettaja selittää ne, sen esittämien ”pre-viewn” kautta, ja oon vain muute nopeampi kuin kukaan kavereistani.
En kuitenkaan oo nero, vain poikkeuksellisen älykäs (en myöskään hikke).
Kysymykseni on, mitä mieltä te tytöt ootte tällaisista tyypeistä? Ehkä itsekuvaukseni antoi itserakkaan kuvan, mutta oon oikeesti aika epävarma. Kuvitelkaa vain että mä oon sellainen ku kuvasin, ja että kävisimme samaa lukiota. Tuntisit mut nimeltä ja naamalta, mutta ei oltais sen läheisempiä ystäviä, ehkä jokunen yhteinen kaveri vain. Oisin huoleton ja sosiaalinen luokan priimus, sellainen ei-hikke joka luontevasti saa parhaat numerot mutta joka saattaa keskeyttää luokan väittelemällä opettajan kanssa mitättömyyksistä, sinä olisit kuka tahansa oletkin. Olisitko kiinnostunut musta?
Olisitko kiinnostunut jos tietäisit että kavereitteni ympäröimänä olen yksinäinen, ja illalla kaipaan tyttöä viereeni sänkyyn? Jos tietäisit, miten monta kertaa olen nähnyt kauniin nuoren naisen kaupungilla, tahtonut mennä hänen luokseen ja tutustua, mutta sydämeni on hakannut ja käteni hikoilleet ja olen tuntenut itseni pateettiseksi ja voimattomaksi, ja vain katsonut kun ikäiseni tytöt lipuvat ohi? Olisitko kiinnostunut minusta, jos et tietäisi mitään minusta paitsi sen mitä olet koulussa nähnyt?
Tai jos olisimme samoissa bileissä, ja tulisin luoksesi ja katsoisin sinua silmiin?
Jos et pysty vastaamaan näihin, kerro ihmeessä, mitä lisää sinun pitäisi tietää minusta. Luonnetta? ”Jos oot hauska...”? Ulkonäköä? Hell, lisää vaikka muhun haluamasi piirteitä tehdäksesi musta haluttavan, kuten huumoria tai villipäisyyttä tai mitä tahdot.
Kiitos ku luit tänne asti. Vaikuttava suoritus, teksti on hävyttömän pitkä. Kiitos jos vastaat. Luen vastaukset.
Mitä mieltä tytöt?
Anonyymi
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ollutkaan niin kauheen pitkä
~Aloittaja Älä ole se, joka väittelee opettajan kanssa mitättömyyksistä. Pystyn sanomaan näin miehenäkin, että sivusta katsoen se aiheuttaa usein voimakasta myötähäpeää, joskus myös silkkaa ärtymystä.
- Anonyymi
Voisin olla kiinnostunut kertomasi perusteella. Tytöt tykkäävät älykkäistä pojista, jotka eivät ole itsekeskeisiä.
Toivottavasti löydät etsimäsi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811