Mitä mieltä tytöt?

Anonyymi

Mä oon 17v poika, lukion toisella. Kerron vähän itsestäni ja toivoisin tytöiltä mp:tä.

Mä oon ihan normien näköinen kaveri, en siis ruma enkä niin komeakaan. (Miespuoliset) Kaverit kutsuvat kyllä aina silloin tällöin hyvännäköiseks mut sellasiihan me hyvät kaverit on, instagramissakin tytöt kutsuvat toisiaan jumalattariks. Yläasteella yks tyttö kutsu mua rumaks, niin oisinkohan jotai fifty-fifty.

Juttu on se, että mä oon poikkeuksellisen älykäs. Mä en juuri lue kokeisiin lukiossakaan, pitkää matikkaa kertaan vähän päivä kaks ennen koetta, ja saan kuitenki vähintään ysejä, usein kymppejä. Mä tajuan usein jutut oppitunnilla hetki ennen kuin opettaja selittää ne, sen esittämien ”pre-viewn” kautta, ja oon vain muute nopeampi kuin kukaan kavereistani.
En kuitenkaan oo nero, vain poikkeuksellisen älykäs (en myöskään hikke).

Kysymykseni on, mitä mieltä te tytöt ootte tällaisista tyypeistä? Ehkä itsekuvaukseni antoi itserakkaan kuvan, mutta oon oikeesti aika epävarma. Kuvitelkaa vain että mä oon sellainen ku kuvasin, ja että kävisimme samaa lukiota. Tuntisit mut nimeltä ja naamalta, mutta ei oltais sen läheisempiä ystäviä, ehkä jokunen yhteinen kaveri vain. Oisin huoleton ja sosiaalinen luokan priimus, sellainen ei-hikke joka luontevasti saa parhaat numerot mutta joka saattaa keskeyttää luokan väittelemällä opettajan kanssa mitättömyyksistä, sinä olisit kuka tahansa oletkin. Olisitko kiinnostunut musta?
Olisitko kiinnostunut jos tietäisit että kavereitteni ympäröimänä olen yksinäinen, ja illalla kaipaan tyttöä viereeni sänkyyn? Jos tietäisit, miten monta kertaa olen nähnyt kauniin nuoren naisen kaupungilla, tahtonut mennä hänen luokseen ja tutustua, mutta sydämeni on hakannut ja käteni hikoilleet ja olen tuntenut itseni pateettiseksi ja voimattomaksi, ja vain katsonut kun ikäiseni tytöt lipuvat ohi? Olisitko kiinnostunut minusta, jos et tietäisi mitään minusta paitsi sen mitä olet koulussa nähnyt?
Tai jos olisimme samoissa bileissä, ja tulisin luoksesi ja katsoisin sinua silmiin?

Jos et pysty vastaamaan näihin, kerro ihmeessä, mitä lisää sinun pitäisi tietää minusta. Luonnetta? ”Jos oot hauska...”? Ulkonäköä? Hell, lisää vaikka muhun haluamasi piirteitä tehdäksesi musta haluttavan, kuten huumoria tai villipäisyyttä tai mitä tahdot.

Kiitos ku luit tänne asti. Vaikuttava suoritus, teksti on hävyttömän pitkä. Kiitos jos vastaat. Luen vastaukset.

3

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ollutkaan niin kauheen pitkä
      ~Aloittaja

• Älä ole se, joka väittelee opettajan kanssa mitättömyyksistä. Pystyn sanomaan näin miehenäkin, että sivusta katsoen se aiheuttaa usein voimakasta myötähäpeää, joskus myös silkkaa ärtymystä.

• Anonyymi

Voisin olla kiinnostunut kertomasi perusteella. Tytöt tykkäävät älykkäistä pojista, jotka eivät ole itsekeskeisiä.

Toivottavasti löydät etsimäsi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5821
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4322
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3209
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      49
      2412
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      33
      2287
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1114
    Aihe