Mitä mieltä tytöt?

Anonyymi

Mä oon 17v poika, lukion toisella. Kerron vähän itsestäni ja toivoisin tytöiltä mp:tä.

Mä oon ihan normien näköinen kaveri, en siis ruma enkä niin komeakaan. (Miespuoliset) Kaverit kutsuvat kyllä aina silloin tällöin hyvännäköiseks mut sellasiihan me hyvät kaverit on, instagramissakin tytöt kutsuvat toisiaan jumalattariks. Yläasteella yks tyttö kutsu mua rumaks, niin oisinkohan jotai fifty-fifty.

Juttu on se, että mä oon poikkeuksellisen älykäs. Mä en juuri lue kokeisiin lukiossakaan, pitkää matikkaa kertaan vähän päivä kaks ennen koetta, ja saan kuitenki vähintään ysejä, usein kymppejä. Mä tajuan usein jutut oppitunnilla hetki ennen kuin opettaja selittää ne, sen esittämien ”pre-viewn” kautta, ja oon vain muute nopeampi kuin kukaan kavereistani.
En kuitenkaan oo nero, vain poikkeuksellisen älykäs (en myöskään hikke).

Kysymykseni on, mitä mieltä te tytöt ootte tällaisista tyypeistä? Ehkä itsekuvaukseni antoi itserakkaan kuvan, mutta oon oikeesti aika epävarma. Kuvitelkaa vain että mä oon sellainen ku kuvasin, ja että kävisimme samaa lukiota. Tuntisit mut nimeltä ja naamalta, mutta ei oltais sen läheisempiä ystäviä, ehkä jokunen yhteinen kaveri vain. Oisin huoleton ja sosiaalinen luokan priimus, sellainen ei-hikke joka luontevasti saa parhaat numerot mutta joka saattaa keskeyttää luokan väittelemällä opettajan kanssa mitättömyyksistä, sinä olisit kuka tahansa oletkin. Olisitko kiinnostunut musta?
Olisitko kiinnostunut jos tietäisit että kavereitteni ympäröimänä olen yksinäinen, ja illalla kaipaan tyttöä viereeni sänkyyn? Jos tietäisit, miten monta kertaa olen nähnyt kauniin nuoren naisen kaupungilla, tahtonut mennä hänen luokseen ja tutustua, mutta sydämeni on hakannut ja käteni hikoilleet ja olen tuntenut itseni pateettiseksi ja voimattomaksi, ja vain katsonut kun ikäiseni tytöt lipuvat ohi? Olisitko kiinnostunut minusta, jos et tietäisi mitään minusta paitsi sen mitä olet koulussa nähnyt?
Tai jos olisimme samoissa bileissä, ja tulisin luoksesi ja katsoisin sinua silmiin?

Jos et pysty vastaamaan näihin, kerro ihmeessä, mitä lisää sinun pitäisi tietää minusta. Luonnetta? ”Jos oot hauska...”? Ulkonäköä? Hell, lisää vaikka muhun haluamasi piirteitä tehdäksesi musta haluttavan, kuten huumoria tai villipäisyyttä tai mitä tahdot.

Kiitos ku luit tänne asti. Vaikuttava suoritus, teksti on hävyttömän pitkä. Kiitos jos vastaat. Luen vastaukset.

3

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ollutkaan niin kauheen pitkä
      ~Aloittaja

• Älä ole se, joka väittelee opettajan kanssa mitättömyyksistä. Pystyn sanomaan näin miehenäkin, että sivusta katsoen se aiheuttaa usein voimakasta myötähäpeää, joskus myös silkkaa ärtymystä.

• Anonyymi

Voisin olla kiinnostunut kertomasi perusteella. Tytöt tykkäävät älykkäistä pojista, jotka eivät ole itsekeskeisiä.

Toivottavasti löydät etsimäsi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      149
      5718
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4082
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3500
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      46
      2570
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2510
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      32
      2348
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      2123
    8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      13
      2052
    9. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      25
      1997
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      1995
    Aihe