mitä muuta eroa on 850, 84-31 ja 84-32 kockums ajokoneilla kuin vuosimalli?
mitä eroa on
16
13968
Vastaukset
- Maukka
...84-31 tehtiin 850sen jälkeen ja on pienempi kone. 84-32 oli taasen uusittu painos 84-31 jota oli jo hieman kasvatettu joten siinä ero 850:seen
ei ole enään mikään iso josko eroavat kokonsa ja tehojensa puolesta mitenkään.
Muistaakseni asia oli jotenkin näin.- kockums
mites niitä on tehty päällekkäisinä vuosina?
ainaki jos noita myytäviä koneita kattoo ni kaikkia malleja on tehty 70 ja 80 lukujen taitteessa samaan aikaan?
entäpä ero 84-35?
onko tietoa missä mallissa oli ekana kippaava ohjaamo, tai 2-vipu ohjaus? olen meinaa sellasen 84-32 kuvan nähny missä koppi oli "huolto asennossa" - ex-konekuski
kockums kirjoitti:
mites niitä on tehty päällekkäisinä vuosina?
ainaki jos noita myytäviä koneita kattoo ni kaikkia malleja on tehty 70 ja 80 lukujen taitteessa samaan aikaan?
entäpä ero 84-35?
onko tietoa missä mallissa oli ekana kippaava ohjaamo, tai 2-vipu ohjaus? olen meinaa sellasen 84-32 kuvan nähny missä koppi oli "huolto asennossa"84-35 on viimeinen ja uusin versio 84-31:stä,siinä oli mm polygarbonaattilasit ilman ritilöitä ja sähköinen 2-vipu,fordin moottori clark 18000-sarjan vaihteisto.(84-31 joko 6 tai hydraylinen 2-vipu).
85-35 oli legenda 850:sen perillinen,scania clark 23000-sarjalainen.
Sittenhän oli vielä se "muka kockums"8-pyöräinen 83-35,joka oli alunperi aktiv skotten merkkinen.Kaatumatautinen kärry ja fordin nelonen,lisänä ketjuvetoiset telit.
-surkea esitys- - kiitos!
ex-konekuski kirjoitti:
84-35 on viimeinen ja uusin versio 84-31:stä,siinä oli mm polygarbonaattilasit ilman ritilöitä ja sähköinen 2-vipu,fordin moottori clark 18000-sarjan vaihteisto.(84-31 joko 6 tai hydraylinen 2-vipu).
85-35 oli legenda 850:sen perillinen,scania clark 23000-sarjalainen.
Sittenhän oli vielä se "muka kockums"8-pyöräinen 83-35,joka oli alunperi aktiv skotten merkkinen.Kaatumatautinen kärry ja fordin nelonen,lisänä ketjuvetoiset telit.
-surkea esitys-Kiitos arvokaasta tiedosta, jos sulla on muuta tietoa kockums koneista ni tieto kyllä kiinnostaaa!
- Janne
kiitos! kirjoitti:
Kiitos arvokaasta tiedosta, jos sulla on muuta tietoa kockums koneista ni tieto kyllä kiinnostaaa!
Meillä tuolla pihanperillä seisoo vielä täysin ajokuntoinen Kockums 836:n vm-72. Kuormaajana Granab 5000.
- olikohan
kockums kirjoitti:
mites niitä on tehty päällekkäisinä vuosina?
ainaki jos noita myytäviä koneita kattoo ni kaikkia malleja on tehty 70 ja 80 lukujen taitteessa samaan aikaan?
entäpä ero 84-35?
onko tietoa missä mallissa oli ekana kippaava ohjaamo, tai 2-vipu ohjaus? olen meinaa sellasen 84-32 kuvan nähny missä koppi oli "huolto asennossa"Olikohan tuo vihreämalli jo Lokomon omistaessa
kockumsin ,joten niissä ei ole kuin nimi aitoa.
8 pyöräsenä vihreitä oli kipattavalla hytillä
ja EHC systeemillä, Nämä olivat jo leluja
vanhan hyvän merkin varjolla myytjä. - ex-konekuski
olikohan kirjoitti:
Olikohan tuo vihreämalli jo Lokomon omistaessa
kockumsin ,joten niissä ei ole kuin nimi aitoa.
8 pyöräsenä vihreitä oli kipattavalla hytillä
ja EHC systeemillä, Nämä olivat jo leluja
vanhan hyvän merkin varjolla myytjä.http://www.metsakoneita.fi/index.php?page=details&nr=448&d_url=metsakoneet
Tossa se ns.kockums,siinä on kippihytti.Omasta muistista sen valmistus loppui samalla kuin lokomo osti kockumssin ja brunetin->muuttui FMG:ksi.Eli lokomon nimellä ei taidettu valmistaa. - meelis
Janne kirjoitti:
Meillä tuolla pihanperillä seisoo vielä täysin ajokuntoinen Kockums 836:n vm-72. Kuormaajana Granab 5000.
terve , haluaisin tieda mida sa aikot theta sen kocumsin kansa
- ajellut
875 oli kai suurin sitten 850 sit nämä muut
olivat jo pinempiä siis keveämpiä. Olivat
aikanaan ihan hyviä vehkeitä.- mörkö
Isot pojat kerto että se 875 oli tosi kova kone, oli kuulemma iso jonssin kuormain aisalla ja yks pölliauton nippu mahtu kerralla kyytiin!
sanovat että ohjauksessa oli niin paljo voimaat, et jos jäi kannon päälle runkonivelestä kiinni, pysty sen kannon murskaamaan alleen ku parikertaa käänteli konetta! - ex-konekuski
mörkö kirjoitti:
Isot pojat kerto että se 875 oli tosi kova kone, oli kuulemma iso jonssin kuormain aisalla ja yks pölliauton nippu mahtu kerralla kyytiin!
sanovat että ohjauksessa oli niin paljo voimaat, et jos jäi kannon päälle runkonivelestä kiinni, pysty sen kannon murskaamaan alleen ku parikertaa käänteli konetta!http://216.239.59.104/search?q=cache:k2Ffdz8f50wJ:www.bengts.com/machinekockums.html kockums 875&hl=fi
Tuosta linkistä näkee eri kockumeita,ja esitetietoja. - eteni
mörkö kirjoitti:
Isot pojat kerto että se 875 oli tosi kova kone, oli kuulemma iso jonssin kuormain aisalla ja yks pölliauton nippu mahtu kerralla kyytiin!
sanovat että ohjauksessa oli niin paljo voimaat, et jos jäi kannon päälle runkonivelestä kiinni, pysty sen kannon murskaamaan alleen ku parikertaa käänteli konetta!850 veti ohjauksella täyden tukkinipun,vaikka
oli poikanen 75 :seen - Vekottimet
ex-konekuski kirjoitti:
http://216.239.59.104/search?q=cache:k2Ffdz8f50wJ:www.bengts.com/machinekockums.html kockums 875&hl=fi
Tuosta linkistä näkee eri kockumeita,ja esitetietoja.Kiitit kuvista.
- 84-85 kockcums
Tekniikka ja mittalaite olivat ainakin nissä erona. Ne koneet oli muuttettu harvestereiksi.
- Tape
Löytyykö keneltäkää Kockums 836 B käyttöohjekirjaa ?
- Jaskalainen
875:sta Kockumia ainakin Mäntyharjun pojat kehuivat kun siitä puhuivat. Olisi kiva kuulla koneesta / koneista lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904726
- 293384
- 2013182
- 513027
- 242965
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212816Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl442707Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2352488Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252276- 522255