Maailman paras uimari, ei siis se doping saavissa epämuodostunut jenkki, vaan ainoaa oikeaa vapaauintia hallinnoiva Sun Yang on ajojahdin kohteena.
Miehen esikunta rikkoi "dopingtestaajien" putkilot, koska testaajat eivät kyenneetköön todistamaan, että olevat testaajia!
Tähän huomio, että jos joku on minun mielipidettä vastaan, osoitetta tietoon, tullaan ottamaan verinäytteet, älä sitten ihmettele, kun olet kohta kopissa, koska sinusta on löytynyt jälkiä sieltä ja täältä jne...
Asiaan. Totta kai näytteet piti tuhota em. takia ja FINA A TÄMÄNKIN TOTESI, sun suuri syytön.
Mutta mutta Naton hallinnoima wadaps valittikin CAS.
Jännä ETTEI ASTMA-LÄÄKE-UIMA-ALTAASSA ASUNUTTA MARTIN DOPINGRIKOLLINEN SUNDYÄ tai esim PENIKSIÄÄN DOPINGILLA PIDENTÄNEITÄ JENKKIPIKAJUOKSIJOITA VIENEEY "KASSIIN", SIIS "IHME" TOSIAANKIN! NO..
CASssissahan on onneksi ollut ainakin ennen puolueettomia juristeja eli päätös tulisi olla selkeän vapauttava nyt, mutta
Kun NATO SATANISTIEN KÄDESSÄ ON JA VAIKKA MILJOONAA IRAKILAUSTA VOIDAAN POMMITTAA HENGILTÄ, EI TÄSSÄ ENÄÄ VARMA VOI OLLA 1Å0PROSSAAMMMM
Nato maat vain douppaa, nyt ajojahti kiinassakin
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
China Military Power
https://www.youtube.com/watch?v=aliKyWEd0bY- Anonyymi
Astmalääkkeet ovat vaihtuneet tuhdimpiin liuoksiin ja lopultä hönkäputkesta peiteaineet päälle
- Anonyymi
Selvää on kuitenkin se, että Norjassa ei testata talviurheilussa harjoittelukauden aikana, jolloin urheilija tehdään.
- Anonyymi
Juuhauki voitti mm Iivon Lysbotnian mäessä reilusti eli testit on tekemäti ja suoritustehot kuin tammalla.
Kaikki pitäisi testata samalla tasolla myös harkkakaudella.- Anonyymi
Kenialaiset saavat kilpailukieltoja testaamattomuudesta, mutta norjalaisia ei huomioida talvilajeissa, käsittämättömiä tunareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882