Etisn matkaseuraa Lappiin naisesta (+ lapset)(lähtö Turun seudun alueelta tiistaina 23.7., maksuton

Anonyymi

Hei,

Otsikko vaikuttaa jotenkin epätoivoiselta no sitä se ei kuitenkaan ole. Olen vähän päälle 50-kymppinen vapaa mieshenkilö jolle tuli hetken päähänpisto n puoli tuntia sitten että miksipä ei. Ja nythän sitä kirjoitellaan. Ajatuksena on se että olisi mukava lähteä Lappiin seuralaisen kanssa ja nyt kun siellä on myös poikkeuksellisen lämmintä. Lapissa on mökki järven rannalla hyvinkin lähellä rantaa ja kun ilmat ovat nyt siellä myös lämpimiä niin järven vesi on myös uimalämpöistä. Matkaa Turusta ko paikkaan kertyy n 1200 km . Auto on 5 paikkainen sedan, suhteellisen uusi joten matkalaisia olisi hyvä olla kaikkiaan 4 jotta matkustusmukavuus säilyy koska kyse on kuitenkin varsin pitkästä matkasta eli jos olet lasten kanssa liikkeellä niin 2 lasta mahtuu mukaan. Maksan bensat ja majoituksen joten sinulle tai teille ei tule niistä mitään kuluja, Vähän itsestäni , olen huumorintajuinen elämää jo kokenut ja ymmärtäväinen. Omat lapseni ovat jo aikuisia. Minulla on ihan hyvä työ ja viihdyn siinä. Tulen toimeen ja olen koulutettu. Olen varsin avoin ja avoin myös uusille asioille mutta tämä mitä nyt teen on varmaan , kirjoitan tänne, on varmaan jotakuinkin crazyintä mitä olen tehnyt mutta yrittänyttä..ja miten se menee:).
Mitä odotan matkakumppanilta, huumorintajua ja avointa mieltä. Jos haluat lähteä reissuun se ei tarkoita sitä että että olisit velvollinen mihinkään vaan mennään reissuun nautitaan matkasta, jos se johtaa johonkin niin johtaa, jos ei niin sitten ei , ja sekin on ok. Ehdoton edellytys on se että olet ns "vapaa" ihan jo siksi että en halua olla osallisena mihinkään draamaan enkä myöskään osallisena luomaan sitä. Elämässä on jo aivan liikaa tuota., draamaa.
Itse reissulta toivon sitä että kaikki voivat jälkikäteen todeta että oli hyvä ja miellyttävä matka.
Iältäsi voit olla vanhempi tai nuorempi mutta ystävällisesti kuitenkin yli kolmekymppinen, Tällä hetkellä olen ulkosaaristossa mutta jos joku nyt uskaltaa olla yhteydessä niin palaan täältä huomenna illalla ja tiistaina voisimme tavata sovitusti jossain Turun seudulla. Tämä olisi hyvä tehdä ihan siksi että voisimme saada ensi vaikutelman siitä että tulemmeko toimeen 5-6 päivää yhdessä. Mitä tuolla Lapissa sitten voi tehdä nyt helteellä, no tietysti voimme kierrellä eri paikoissa, jos sinulla on lapsia niin uimamahdollisuus ja kalastaminen on mahdollista heti mökin edessä olevasta järvestä. Norjaan ei ole mökiltä pitkä matka joten voimme käydä siellä jos siltä tuntuu ja käydä tutustumassa ympäristöön. Koska aikataulu on varsin tiukka niin ystävällisesti lähetätkö tekstiviestin numeroon 046 628 9831 (prepaid) jos tämä asia tuntuu kiinnostavalta niin jatketaan keskustelua. Jos ei viestejä tule niin jatkan lomailua ulkosaaristossa :)
Oletko heittäytyjä, utelias, ei ole mitään menetettävää ainoastaan ehkä voitettavaa niin ystävällisesti ota yhteyttä:)
Ystävällisesti sinä joka luet tämän viestin mutta et ole se matkalle lähtijä niin jos tiedät lähipiirissä jonkun niin voitko vinkata hänelle.'

Ystävällisin terveisin,
Michelangelo

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,
      Vastaan sitten omaan viestiini. Yksi rohkea löytyi mutta valitettavasti ajankohta ei sopinut jonka ymmärrän täysin koska aikataulu oli suhteellisen tiukka. Jäin siis ulkosaaristoon josta nyt kirjoittelen. Se että tarjoudun maksamaan bensat & majoituksen, joutuisin maksamaan ne myös yksin mennessä joten tähän ei ole mitään koiraa haudattuna. Molempien osapuolten kannalta olisi hyvä tavata ensin jotta muodostuu käsitys siitä että pärjäämmekö noin viikon ajan reissussa yhdessä. Toki pääseehän sieltä aina pois mutta hieman sääli todeta parin päivän jälkeen että lähdetään kotiin. Seuraava ajankohta reissulle , siis lähdölle ,voisi olla pe 2.8. - su 4.8. Ja noin viikon reissu tai miten sitten sovitaan:)
      Nyt kun loin profiilin tänne sivustolle niin pystyt lähettämään myös sähköpostia minulle jos niin haluat.
      Ystävällisesti laitathan rohkeasti viestiä :)
      Ystävällisin terveisin,
      Michelangelo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe