Kun latasin sims4 ja yritin mennä lataamaan galleriasta simiä, mutta siinä luki kirjasto. Myöhemmin minulle selvisi että en voi käyttää galleriaa koska olen alle15 pelin mielestä vaikka olen jo 15 niin saako jostain vaihdettua ikää vai voiko sitä. Auttakaa ja pelaan sit pleikalla
Miten saa vaihdettua sims4 ikää
1
133
Vastaukset
- Anonyymi
En voi auttaa, mutta vastaan kuitenkin siinä toivossa että vastauksesta kukaties olisi jotakin vähäistä apua.
Varoitus: En pelaa Sims 4_ää konsolilla, vaan PC:llä. En siis tiedä pleikkari-TS4:n galleriaan tai kirjastoon pääsystä yhtään mitään. Luen vain netistä juttuja ja joko ymmärrän mitä niissä tarkoitetaan tai sitten en.
1) Sims 4:n PEGI on 12 - eli sitä sopisi sen mukaan 12 vuotiaan tai sitä vanhemman pelata.
2) Mikäli vähänkään ymmärsin ulkomaisia peli- ja ongelmanratkaisusivustoja jolla ikäraja-asioita oli ruodittu, peliä ei rajoita niinkään pelin ikäraja-asetus kuin Originin todella idiottimainen ja epäreilu ominaisuus, eli pelitilin ikärajoitus.
3) Kotimaasta en tiedä, mutta ulkomailla oli rajoitusta kierretty sekä vanhempien toimesta että nuorten pelaajien omin neuvoin.
Elleivät vanhemmat halunneet laatia uutta pelitiliä, jossa selkeästi valehdeltiin pelaajan ikä todellista vanhemmaksi (18 v tai yli) sen tekivät pelaajat ja elleivät saaneet vanhempaansa kuittaamaan lapsensa ikää todellista korkeammaksi, he väärensivät "kuittauksen", jota Origin ei kyennyt tarkistamaan.
5) Minun ei pitäisi neuvoa ketään menettelemään väärin. En siis neuvo ketään menettelemään väärin, vaan ainoastaan kerron että väärin voi tehdä.
Minun tulisi ottaa yhteyttä EA-tukeen, Originiin ym. ja pyytää asioista vastaavia tahoja sekä ilmoittamaan pelien ostajille jokaisen pelin kohdalla erikseen minkä ikäisen pelaajan pelitilillä sitä voi pelata, että pyytää heitä korjaamaan asia kiireen vilkkaa asialliseksi ja kuluttajia paremmin palvelevaksi.
6) En tee mitä kohdan 5 perusteella olisi aiheellista tehdä, koska en hetkeäkään usko että EA, joka on tunnetusti p-mäinen yritys tai Origin, joka on ikävä myynti- ja vakoiluohjelma, mitenkään reagoisivat reklamaatioihini tai toivomuksiini. Eivät ole reagoineet ennenkään, eivätkä edes vastanneet lukuisten muidenkaan pelaajien esityksiin.
HUOM: Saatan olla täysin väärässä. Olen vain ymmärtänyt koko jutun väärin. Kukaties EA onkin oikein mukava yritys ja Origin parhaita ja mukavimpia mahdollisia myynti ja apuohjelmia ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144576Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3473781Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182980Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792323
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3161772- 981743
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461459Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173