MP-kokoontumisajojen pääsymaksuilla rahastaminen.

Anonyymi

Kokoontumisajojen hinnat ovat suunnilleen kaksinkertaistuneet lähivuosien aikana ja alkavat olla jo monessa paikassa 50 euron luokkaa eli, jo turhan korkealla. Hinnasta huolimatta esimerkiksi Yyteri meetingissä ei sillä hinnalla saa edes lämmintä ateriaa, pelkät aamupalat. Onko yyteri liian kallis paikka järjestää kokoontumisajo vai onko järjestävästä seurasta tullut ahne (sama koskee montaa muutakin kokoontumisajoa).

Vanhanajan kokoontumiset palveluineen ( aamupalat ja lämpimät ateriat, telttapaikka, sauna ja musiikki) kohtuullisella hinnalla takaisin, noin 30 eur / motoristi olisi kohtuullista.

Nykyinen hintataso tuntuu rahastamiselta.

8

2405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mutta jos noilla isommilla maksuilla saa luxuselämään tottunut väki sitä mitä on tullut hakemaan.

Monessa lajissa esim Caravaanarit ynnä muut, tie on vienyt kohti palveluja ja näyttävyyttä josta ollaan kyllä valmiita maksamaan... Eli taitaa olla laajempi trendi kyseessä.

Mutta mikään ei estä laittamasta kunnon Old-School miittiä pystyyn jossa talkoo meiningillä kokoonnutaan hyvässä hengessä.

• Anonyymi

Kannattaa "äänestää" jaloillaan kuten itsekin olen tehnyt kun aletaan periä jo rompemarkkinoillekin sisäänpääsymaksua asiakkailta että lähtevät tuhlaamaan. Silkkaa ahneutta ja rahankeruuta jossa kaikki asiakkaat on laitettu maksumieheksi .

• Anonyymi

Kierrän kaukaa nykyisin kaikki kokoontumisajot, ryypätä voin edullisemmin vaikka kotonani.

• Anonyymi

miksi osallistua hd hotelli ralliin .vaikka suomesta löytyy vielä kunnon pyöräralleja esim, poronpurijaiset. se oikea telttaralli.

• Anonyymi

Ei moisiin "äijäjuhliin" viitti maksamaan , ennen menee kts. muijia ihan oikeisiin baareihin !

• Anonyymi

Siellähän oon niitä oikeit, muijia. Jotka ei valita,Jostain kaikesta turhanpäiväisestä
      esim maikkarin ohjelmista. Ei muuta kuin Poronpurijaisiin ja panemaan.

• Anonyymi

Suviranta ja etenki suviralli ja järjestäjänä Vaala Mp . Kannattaa tsekata. Itse käynyt usein ja tuolla 50e saa kyllä jo katetta. aamupalat, lounaat sekä sauna ja yleensä illalla bändikin. Teltta majoitukselle löytyy tilaa ja sisämajoitustakin saa kun hyvissä ajoin varaa.

• Anonyymi

Hinnat vaihtelee joka paikassa ja kyllä kaikki kunnon motoristit maksavat pääsymaksun että pääsevät näissä käymään. Kokoontumisajot ovat tärkeä perinne motoristien keskuudessa. Nykyään kaikki on kalliimpaa kuin ennen ja tulee miettiäkin, miten monta asiaa hintaan sisältyy (alueen vuokra, kaikki ruoat, ensiapu porukka, vakuutukset ja lupamaksut, saunat sekä mahdolliset tarrat ja rannekkeet) eli hintaa tulee jo aika paljon.
      T. rallia järjestämässä ollut nuari

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      85
      3423
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3053
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2942
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2803
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2608
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2598
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2369
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2241
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe