elikkäs en saa tulostinta pois päältä eikä ole mitään virtanappulaakaan mitä painaa.. miten brother HL-4040CB tulostimen saa pois päältä? nyt kuuluu vaa kauhee humina eikä ole missään enään mitään valoja...
auttakaa kohta herää koko talo..
Brother hl- 4040CN pois päältä
Anonyymi
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
Ota töpseli irti.
- Anonyymi
Tämän mukaan virtakytkin olisi tuolla oikealla alhaalla
1.
Luovutusalustan tukiläppä
2.
Etukannen avauspainike
3.
Ohjauspaneeli1
4.
USB Direct -liitäntä
5.
Etukansi
6.
Paperikasetti
7.
Virtakytkin
8.
Luovutusalusta
9.
Monitoimialusta (MT)
1
Nestekidenäytön kulmaa voidaan säätää kallistamalla ylös- tai alaspäin.
https://support.brother.com/g/s/id/htmldoc/printer/cv_hl4040cn/fin/html/ug/chapter1_1_2.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m332443Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891124Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.57853Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69750EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25678Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664