Olipa viikko sain kolmea mustaa komeaa munaa koko ajan. ketään muita jotka ovat kokeneet saman. Kimppa kävisi muutenkin. m42
[email protected]
musta tekee hyvää
7
1827
Vastaukset
- Anonyymi
maistuisi
- Anonyymi
Mulla on suhde naapurin mieheen. Ollut jo viime kesästä alkaen. Tykkää teineistä. On se kyllä naimisissa. Pääsin sen kanssa lappiin kalaan. Pari sen kaveria hyppäs matkan varrelta mukaan. Päivät joella ja yö ne nai mua. Aika häkellyttävä kun yksi lopettaa niin toinen aloittaa.
- Anonyymi
Ootko mistäpäin ? Haluisin suhteen teiniin myös, naida aina kun tekee mieli.
- Anonyymi
Taidatte puhua mies/poika- touhuista.
Olen vanhempi täti- ihminen, niin kovasti tekis mieli edes kahta vaikka peräjälkeen.
Mun paikat hyvässä kunnossa, mutta suorituspaikkaa ei ole. Ei mielellään mustaa:)- Anonyymi
Jos löytyis toinen kundi jolla paikka, niin mitenkäs suhun saisi yhteyden et vois jutella privana enemmän aiheesta?
- Anonyymi
Ai kun saisin mäkin mustaa miestä. Miten sait yhteyden tai miten onnistuit saamaan mustaa ja vielä kolmea. Olisin iki onnellinen kun sais ekan kerran mustaa kyrpää suuhun ja perseeseen kunnolla. T.marks66
- Anonyymi
arabien astuttavana kanssa niin kiimasta
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571