Lahti surujen kaupunki

Anonyymi

Lahti on surullisten ja synkkien sielujen kaupunki, jota varjostaa päihteet, alkoholi, mielenterveysongelmat ja korruptio. Lahdesta on hävinnyt kaikki hyvä, rakkaus, yhteisöllisyys, toivo, ihan kaikki. Pelkkä paha monine muotoineen varjostaa Lahdessa asuvia.

Kaikki lähtee kaupungin johdosta, joka on piilokorruption piinaava. Tosiasioita piilotellaan, totuutta vääristellään, ihmisiä uhkaillaan jos he ovat toista mieltä johdon kanssa ja omia suojellaan kaikin keinon, puhumattakaan eduista, joita väärin käytetään.

Valtuustossa istuu monia, jotka käyttävät valtaa väärin. He eivät ajattele Lahden asukkaiden parasta vaan omaa etua, pientä eliittiä. Istuupa siellä eräskin, joka oli aikoinaan erään mädän yrityksen toimitusjohtaja. Silmät sulki kaikelta pahalta, kuten salakuvaamiselta vessassa, seksuaaliselta hyväksikäytöltä, ihme palkkavähennyksiltä, ihmisoikeuksien polkemiselta ja jne... Tekee pahaa ajatella, mitä hän saa valtuustossa aikaan muiden luonnevikaisten kanssa.

Näin tiedoksi, ongelmat eivät katoa vain maton alle lakaisemalla! Tehkää jotain Lahden katukuvalle! Kauhistuttaa kävellä keskustassa päivällä, kun narkkarit piikittää itseään avoimesti ja muut laitapuolen kulkijat tappelee keskellä katua huutaen.

Lahti oli aikoinaan kukoistava ja monipuolinen kaupunki lukuisineen mahdollisuuksineen. Nykyään Lahti on Suomen persreikä, missä paskaa riittää enemmän kuin laki sallii!

34

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntemattomille vittuilua, juoruilua, kyttäilyä, mustamaalaamista, väärien tietojen levittämistä oman edun paranemisen toivossa. Kierompia kuin savolaiset? Paljon mahdollisuuksia, mutta ne käytetään huonosti. Lisää koulutukseen panostusta?

• Anonyymi

Kuuluko hyvää käytökseen alatyyliset sanat,jos haluat olla hyvän rakentaja, älä suruttomasti yleistä.Sanat kertovat sinusta enemmän kuin arvatkaan.

• Anonyymi

Missä on alatyylinen sana?

• Anonyymi

Huume ja rikollisuus ongelmia tahtoo olla joka kaupungissa, jopa pienimmissäkin.
        Auttaisi ehkä myös jos poliisit kulkisivat jalkaisin keskustassa ihmisten joukossa, mutta taitaa olla resurssit vähissä ,että näin tehtäisiin.
        Tosi kurjaa huumeiden leviäminen, jopa aivan nuoret alle 15 vuotiaat sortuu aineisiin.
        Kyllä olisi hyvä ,että olisi lailla määrätty kotiintuloaika, silloin olisi vanhemmilla helpompi saada nuoret ajoissa iltaisiin kotiin.

• Anonyymi

Vanhemmat sysää vastuun lasten kasvatuksesta koulujen opettajille.

• Anonyymi

Kyllä muuallakin osataan juoruta. Menkääpä käymään jossain pikkukylässä joskus. Mitä olen Lahdessa käynyt ni ihmiset on ainakin kauppojen asiakaspalvelussa ystävällisiä. Ja en ole nähnyt "laitapuolen" kulkijoitten tappelevan kadulla. Ihan ihmiset seisoskelee ja juttelee. Toki tietynlainen huono-osaisuus näkyy katukuvassa. Kyllä monissa muissa kaupungeissa on ihan samat ongelmat kuin Lahdessakin.

• Anonyymi

Eik ö Lahden pitäisi olla iso kaupunki eikä kylämäinen juorupaikka?

• Anonyymi

Lahti on Pohjolan-Helmi ja Riihelä on paratiisi
      maan päällä turha marista että koko Lahti
      on surkeuden ruumiillistuma.
      Ahtiala, Metsäpelto ja Liipola on asia erikseen,
      sinne en toivo kenekään joutuvan.

• Anonyymi

Ja mitähän vikaa Ahtialassa tai Metsäpellossa on

• Anonyymi

Varastelevia pummeja Ahtialassa. Joku äänivamma vissii monella.

• Anonyymi

Mitähän "äänivammasta" oikein on kyse. En ole yhtään töykeää ihmistä Ahtialassa nähnyt.

• Anonyymi

Etkö liiku ostarilla? Ylikasvaneet jonnet huutelee naisille haukkumasanoja.Täysi-ikäisiä mutt vissii jonneikä jäänyt päälle

• Anonyymi

Kyllä, en ole ainakaan kun käynyt ni kuullut kenenkään huutelevan mitään. Useita vuosia olen käynyt. Onko nyt kyse nuoremmista, siis parikymppisistä tai vähän yli.

• Anonyymi

Vaikea sanoa 20-30v,voi olla yli.

• Anonyymi

Tapaus 4. Nainen laittoi miehen työnantajan yleiseen sähköpostiosoitteeseen useita sisällöltään valheellisia viestejä, vaikka tiesi, ettei mies halua yhteydenottoja. He tunsivat toisensa vain oikeudesta. Viestejä myös miehen pojalle.

Vainoamisesta ja kunnianloukkauksesta 60 päiväsakkoa sekä kärsimyskorvausta 3 500 euroa.

(Päijät-Häme, hovioikeudelta ei jatkokäsittelylupaa)

• Anonyymi

Heinola on surkeempi paikka...

• Anonyymi

Heinolassa on sentään kauniit maisemat joka puolella Lahes ei edes niitä.

• Anonyymi

Kauniit maisemat kesällä, muulloin ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heinolassa on sentään kauniit maisemat joka puolella Lahes ei edes niitä.

Noh hoho hoh :D Heinola on aika järkyttävän ruma kun vertaa Lahteen. Esim. sen pikku keskustan talot on kuin jostain kauhuelokuvasta: ränsistyneitä ja huonosti hoidettuja matalia tönöjä. Lahdessa sentään on upeat harjut, puistot ja järvimaisemat. Satama Lahdessa on superhelmi.. Heinolasta tältäosin kuuluu vain kateellista ininää.

• Anonyymi

Yhtä sisäsiittosta juoruporukkaa. Tuntuu että kyttääminen on monen elämäntarkoitus. Oma serkku saa mokata kui paljo vaan, mutta muualta tulleen jokaista askelta seurataan arvostellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh hoho hoh :D Heinola on aika järkyttävän ruma kun vertaa Lahteen. Esim. sen pikku keskustan talot on kuin jostain kauhuelokuvasta: ränsistyneitä ja huonosti hoidettuja matalia tönöjä. Lahdessa sentään on upeat harjut, puistot ja järvimaisemat. Satama Lahdessa on superhelmi.. Heinolasta tältäosin kuuluu vain kateellista ininää.

Heinolan keskusta on autioitunut pahasti, mutta noin muuten kaupunki pesee puistojensa ja luontonsa puolesta Lahden mennen sekä vielä tullessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä sisäsiittosta juoruporukkaa. Tuntuu että kyttääminen on monen elämäntarkoitus. Oma serkku saa mokata kui paljo vaan, mutta muualta tulleen jokaista askelta seurataan arvostellen.

Mä muistan kyllä. Kun asuin Lahdessa, niin jos minä tein jotain, niin aina hirveä haloo ja meteli nousi, järjetön arvostelun ja neuvojen tulva seurasi. "Kun minä olisin tehnyt..." se minäminäminä. Mutta sitten kun joku muu teki saman asian perässä, niin ei siinä sitten mitään. Tein mitä vain, niin tai näin, niin tein aina väärinpäin. Mikään ei kelvannut.
        Ja mä sentään olen Lahdessa syntynyt, etten muualta muuttanut. Mua ei vaan porukoihin hyväksytty.
        Lahdessa tapahtui 1990-luvun laman myötä selvä muutos huonompaan päin.

• Anonyymi

Yhden asian olen huomannut. Ja se on se että kun jostain ruvetaan nopeasti puhumaan takanapäin tai pyritään leimaamaan ni se on mlltei aina ollut tavallista paremman näköinen ihminen.

• Anonyymi

Olen susiruma, silti puhutaan paskaa

• Anonyymi

Takanapäin puhuminen ja ihmisten leimaaminen ja varsinkin semmosten ihmisten, joitten kanssa ei ole ikinä puhunut sanaakaan, ni se on rumaa käytöstä. Semmosilla ihmisillä on ruma luonne. Uhri voi olla minkä näköinen vain.

• Anonyymi

Mun entinen opiskelukaveri oli kova haukkumaan toisten ulkonäköä. Vaik ei ollut itekkään mikään hyvännäköinen. Narsistinen tyyppi muutenkin.

• Anonyymi

Jos miehet käyttäisivät juoruamiseen ja mussuttamiseen käytetyn ajan johonkin tuottavaan, olisi Lahessa täystyöllisyys.

• Anonyymi

Luojan kiitos pääsin Lahesta pois!!

• Anonyymi

Sairaat yhteisöt ottaa itselleen silmätikkuja joista puhuvat takanapäin ja joita painostavat. Liikaa narsistisia ihmisiä semmosessa yhteisössä.

• Anonyymi

Mitä sairaampi yhteisö ni sen suurempi taipumus ottaa aina joitain tai joku uhriksi jota sättivät, sorsivat, leimaavat ja jonka vika muka kaikki. Vaikka se on niitten oma vika. Sairaalloisia ilkeämielisiä ihmisiä. Jos joutuisin semmosen uhriksi ni minä lähtisin.

• Anonyymi

Lahti on sisäänpäinlämpiävä kaupunki. Ei täällä kaikkien ole helppo olla. Jos olisin muualta päin ni en muuttaisi Lahteen.

• Anonyymi

Iso vehje miehet naiset pitää. t. liipolan leijona

• Anonyymi

Keskustaan ei voi rakentaa mitään, kun kaikki pitää hajottaa. Elämää kuin viidakossa.

• Anonyymi

Nyt tuli suru puseroon.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe