Moikka!
Olen mies Lahesta, 50, ilman minkäänlaisia suurempia ongelmia, kuka hakee luotettavaa naispuolista viestikaveria ikäluokalta 40-50, joka haluaisi kirjoitella kaikenlaisista asiosta mitä sattuu mieleen.
Minä pidän vegetaarisesta ruoasta, olen eläinystävä, minua kiinnostaa myös terveydenhuolto ja tykkään suomalaisuudesta mutta en silti ole rasisti tai xenofoobi, tykkään luonnosta, ja yhteiskunnallisista asioista, olen myös kiinnostunut kielistä niinkun englannin kielestä ja haluaisin myös oppia viron kielen. Olen paljon luonnossa hakemassa piristystä ja rentoutumista niin usein kun pääsen.
Jos joku luotettava ja mukava naispuolinen lukia suostuis ottamaan yhteyttä, niin kirjoita sähköpostiosoitteeseen.
[email protected]
Toivottavasti kuullaan!
Luotettava mies Lahesta hakee viestinvaihtoystävää
Anonyymi
1
202
Vastaukset
- Anonyymi
Onko löytynyt ystävää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997