niin pliis kirjottakaa mulle jotain sellasii runoja mitä voi laittaaaa poikaystävälle hyvän yön toivotukseksi!=)
hyvän yön runoja
10
18564
Vastaukset
- merianne
NUKU RAKKAANI...ÄLÄ HERÄÄ MIELIPAHAAN.
TULKOON UNIHIEKKASET HILJAA SILMIIN. NUKU RAKKAANI..HERÄTTÄKÖÖN AAMUAURINKO SINUT UUTEEN PÄIVÄÄN. NUKU PARANTAVAA UNTA... - pxi283
I kiss you good night,
I love you so much,
please hold me tight,
I need your touch - muija_86
nukahda rakkaani sillä minä olen painjainen.nukhdettuasi tulen usiini riisun sinut,nuolen kaikkialta ja lopuksi nain tajuttomaksi.SWEET DREAMS...
- lumienkeli
Kauniita unia,enkeleitä ja pikkujunia!
Pusi pusi!!!:)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vaikea on antaa puhelimen olla...
haluaisin sanoa sinulle HYVÄÄ YÖTÄ!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
- loveangel
Voit laskea lampaat, pestä hampaat. Pistä kainaloon nalle, mene peiton alle. mieti kivoja juttuja, lauluja tuttuja. älä itke tuleviä töitä ei muutakuin hyviä öitä.
- Anonyymi
Monta vuot tästä on onks kukaan samalla tilillä
- Anonyymi
Muuttuneet on runo/rakkausruno sivut..joskus täällä ihania runoja kirjoittelin itse myös välillä.
- Anonyymi
Kauniita unia, Jukka S. Lahden kuvia.
- Anonyymi
Meen kattoo hittaita hämäläisii
Mielenkiintoista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meen kattoo hittaita hämäläisii
Mielenkiintoistasaatana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020