hyvän yön runoja

mie

niin pliis kirjottakaa mulle jotain sellasii runoja mitä voi laittaaaa poikaystävälle hyvän yön toivotukseksi!=)

9

17560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merianne

NUKU RAKKAANI...ÄLÄ HERÄÄ MIELIPAHAAN.
      TULKOON UNIHIEKKASET HILJAA SILMIIN. NUKU RAKKAANI..HERÄTTÄKÖÖN AAMUAURINKO SINUT UUTEEN PÄIVÄÄN. NUKU PARANTAVAA UNTA...

• pxi283

I kiss you good night,
      I love you so much,
      please hold me tight,
      I need your touch

• muija_86

nukahda rakkaani sillä minä olen painjainen.nukhdettuasi tulen usiini riisun sinut,nuolen kaikkialta ja lopuksi nain tajuttomaksi.SWEET DREAMS...

• lumienkeli

Kauniita unia,enkeleitä ja pikkujunia!
        Pusi pusi!!!:)
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
        Vaikea on antaa puhelimen olla...
        haluaisin sanoa sinulle HYVÄÄ YÖTÄ!
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

• loveangel

Voit laskea lampaat, pestä hampaat. Pistä kainaloon nalle, mene peiton alle. mieti kivoja juttuja, lauluja tuttuja. älä itke tuleviä töitä ei muutakuin hyviä öitä.

• Anonyymi

Monta vuot tästä on onks kukaan samalla tilillä

• Anonyymi

Muuttuneet on runo/rakkausruno sivut..joskus täällä ihania runoja kirjoittelin itse myös välillä.

• Anonyymi

Kauniita unia, Jukka S. Lahden kuvia.

• Anonyymi

Meen kattoo hittaita hämäläisii

Mielenkiintoista

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe