niin pliis kirjottakaa mulle jotain sellasii runoja mitä voi laittaaaa poikaystävälle hyvän yön toivotukseksi!=)
hyvän yön runoja
9
17560
Vastaukset
- merianne
NUKU RAKKAANI...ÄLÄ HERÄÄ MIELIPAHAAN.
TULKOON UNIHIEKKASET HILJAA SILMIIN. NUKU RAKKAANI..HERÄTTÄKÖÖN AAMUAURINKO SINUT UUTEEN PÄIVÄÄN. NUKU PARANTAVAA UNTA... - pxi283
I kiss you good night,
I love you so much,
please hold me tight,
I need your touch - muija_86
nukahda rakkaani sillä minä olen painjainen.nukhdettuasi tulen usiini riisun sinut,nuolen kaikkialta ja lopuksi nain tajuttomaksi.SWEET DREAMS...
- lumienkeli
Kauniita unia,enkeleitä ja pikkujunia!
Pusi pusi!!!:)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vaikea on antaa puhelimen olla...
haluaisin sanoa sinulle HYVÄÄ YÖTÄ!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
- loveangel
Voit laskea lampaat, pestä hampaat. Pistä kainaloon nalle, mene peiton alle. mieti kivoja juttuja, lauluja tuttuja. älä itke tuleviä töitä ei muutakuin hyviä öitä.
- Anonyymi
Monta vuot tästä on onks kukaan samalla tilillä
- Anonyymi
Muuttuneet on runo/rakkausruno sivut..joskus täällä ihania runoja kirjoittelin itse myös välillä.
- Anonyymi
Kauniita unia, Jukka S. Lahden kuvia.
- Anonyymi
Meen kattoo hittaita hämäläisii
Mielenkiintoista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446