ccleanerin lopettaminen

Minulla oli kerran yhdessä läppärissä maksullinen ccleaner. Tuota läppäriä ei ole käytetty enää aikoihin, mutta taas olivat ottaneet visatililtäni 29 euroa ilman lupaani. Miten olette päässeet siitä ohjelmasta eroon? Olen lähettänyt asiakaspalveluun viestiä suomeksi ja englanniksi, mutta väittävät, etteivät ymmärrä kieltä?
111644
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Olen aina käyttämyt ilmaista versiota. Vain hölmöt maksaa siitä kun ilmaisen version ominaisuudet ovat täysin riittävät!

Äänestä

Niin siinä käy kun asentaa kaikenmaailman tarpeetonta roinaa Windowsiin. Ilmainenkin ccleaner on turhuutta.

Äänestä

vain typerä maksaa ohjelmista!

Äänestä
  • Sain sen nyt peruttua löytyneellä linkillä, mutta rahoja ei kuulemma palauteta. Ihan paska pulju.

Äänestä

"taas olivat ottaneet visatililtäni 29 euroa ilman lupaani. "

Vastaisuudessa tutki ennen Visa-laskusi eräpäivää, mitä veloituksia on tulossa. Ota yhteys Visa-kortin asiakaspalveluun puhelimitse ja kiellä maksamasta CCleaner-maksua.

Itse olen käyttänyt tietokoneita vuodesta 1990, enkä ole vielä toistaiseksi maksanut senttiäkään mitään vuotuisia maksuja lukuun ottamatta tietysti internetyhteyden tarjoajalle meneviä kuukausimaksuja.

Äänestä
  • Jos joku asentaa kyseisen humpuukiohjelman ja vieläpä maksaa siitä, neuvominen on turhaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos joku asentaa kyseisen humpuukiohjelman ja vieläpä maksaa siitä, neuvominen on turhaa.

Jep. Saa syyttää vain itseään! Ilmainen riittää kaikille eikä maksullinen tuo muuta etua kuin kaikkien käyttäjätilien siivous yhdellä kertaa ja tästäkään ei ole hyötyä jos koneessa on alle 3 tiliä..

Äänestä

Jaahas, taas on luettu ceekliiner uutisia:))
Jos sinulla joskus olisi ollut käytössä CCleanerPro, tietäisit että ohjelman asetuksista löytyy toiminto ''tilauksen hallinta'' Sieltä pääsee Piriformin sivulle josta voi lopettaa tilauksen.

Äänestä

Vanha tarina,mutta pitää paikkansa.
Osta paskaa,saat 36 kuukautta kaupanpäälle.😋😂👍😎

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli kerran yhdessä läppärissä maksullinen ccleaner. Tuota läppäriä ei ole käytetty enää aikoihin, mutta taas olivat ottaneet visatililtäni 29 euroa ilman lupaani. Miten olette päässeet siitä ohjelmasta eroon? Olen lähettänyt asiakaspalveluun viestiä suomeksi ja englanniksi, mutta väittävät, etteivät ymmärrä kieltä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu