Lahjoittaisitko siittiöitä? (Länsi-/Keski-Suomi)

Anonyymi

Olen jonkin verran alle 40-vuotias nainen. Olen ainakin toistaiseksi parisuhteessa. Tiedän että on viimeiset hetket, kun lisääntyminen on minulle mahdollista. Luulin aiemmin, etten halua lapsia, mutta mieleni on muuttunut viimeisen parin vuoden sisällä.
Parisuhteessa on ongelmia, eikä mies ole varma, haluaako hän sitoutua minuun ja yhteiseen lapseen. En ole varma itsekään. Niinpä olen ajatellut lapsen hankkimista yksin. Olen kuullut tästä kotioloissa tehtävästä inseminaatiosta, ja ajattelin että voisihan sitä kokeilla.

Sinä fyysisesti ja henkisesti terve mies, olisitko valmis auttamaan? Olisiko motiivisi esimerkiksi geenien jatkuminen, ilman huoltajuutta, tai elatusmaksuja?
Vastaa aluksi tähän kommentteihin, katsotaan sitten jos julkaisen sähköpostiosoitteen. Koska homman joutunee toistamaan useamman ovulaation aikaan, olisi eduksi jos asut Länsi- tai Keski-Suomen alueella.

13

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisihan tuota siemennellä mikäli tarvista jollakulla olisi..
      Palstoilla en välitä käydä dialogia. Nimimerkin kautta tavoittaa.

    • Olen päälle viisikymppinen mies Etelä-Suomesta. Sukulaisistani geeniperimää ajatellen löytyy akateemista väkeä, kuin myös olympiatason urheilijoita. Erosin 20 vuotta sitten lääkärivaimostani, emmekä ehtineet lasta saada. Eron jälkeen muutama pitkä suhde eivät kumppanin iän ja heidän lapsiensa vuoksi enää mahsollistanut oman lapsen saamista. Olen avoin kaikille mahdollisuuksille,

    • Anonyymi

      Mieshän on aina elatusapu velvollinen jos nainen sitä jälkeenpäin vaatii. Ei kai ny kukaan mies noin tyhmä oo etteikö tota tajua.

      • Anonyymi

        Voisimme hoitaa asian siten, ettei miehen henkilöllisyys tule tietooni.


      • Anonyymi

        Kyllä Suomeen lapsia tarvitaan, jos itse vain olet lapsi ajatuksestasi varma niin toki apuja tarjoolla siihen.
        Olen samanikäinen ja kaikinpuolin hyvässä kuosissa.
        -A


    • Anonyymi

      Elämästäni puuttuu vain lapsi. Kyllä

    • Laitteleppa viestiä ja katsotaan

    • Anonyymi

      Olen henkisesti ja fyysisesti terve heteromies. Kykenen-/ haluan kantaa asioista vastuuta. En halua lähteä soitellen sotaan, vaan ensiksi odotan saavani varmuuden siitä että vastapuoli on kaikinpuolin kunnollinen ihminen ja sovelias geeneistäni lähtevän lapsen äidiksi. Olen valmis auttamaan-kyllä. Yksi motiiveistani on geenien jatkuminen. Vähintä, miten olisin valmis kantamaan vastuuta ja kantamaan korteni kekoon, on osallistuminen maksuihin, mutta myös yhteiselämä saattaisi tulla kyseeseen. Kovasti mietin sitä, et kenelle olen jättämässä runsaan varallisuuteni kun se aika koittaa. Miten saisin yhteyden juuri sinuun, joka olet se yhteistyökykyinen, oikea ja etsimäni?

      • Vaikutat kiinnostavalta. Toivoisin myös parisuhdetta. Laita viestiä nimimerkin mukaiseen sähköpostiin täällä.


    • Moi!
      Olen terve ja luotettava suomalainen mies. Autan mielelläni. Ota yhteyttä. Aloitetaan vaikka heti. Nimimerkin mukainen email käytössä

      • Anonyymi

        kohdusta suoraan eläkkeelle saavutus sekin


    • Laita viestiä. Voimme harrastaa kimppa kivaa ja lupaan siittää

    • Anonyymi

      Oletko jo löytänyt sopivan luovuttajan?

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1747
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1072
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1003
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      921
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      799
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      654
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      632
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe