Lahjoittaisitko siittiöitä? (Länsi-/Keski-Suomi)

Anonyymi

Olen jonkin verran alle 40-vuotias nainen. Olen ainakin toistaiseksi parisuhteessa. Tiedän että on viimeiset hetket, kun lisääntyminen on minulle mahdollista. Luulin aiemmin, etten halua lapsia, mutta mieleni on muuttunut viimeisen parin vuoden sisällä.
Parisuhteessa on ongelmia, eikä mies ole varma, haluaako hän sitoutua minuun ja yhteiseen lapseen. En ole varma itsekään. Niinpä olen ajatellut lapsen hankkimista yksin. Olen kuullut tästä kotioloissa tehtävästä inseminaatiosta, ja ajattelin että voisihan sitä kokeilla.

Sinä fyysisesti ja henkisesti terve mies, olisitko valmis auttamaan? Olisiko motiivisi esimerkiksi geenien jatkuminen, ilman huoltajuutta, tai elatusmaksuja?
Vastaa aluksi tähän kommentteihin, katsotaan sitten jos julkaisen sähköpostiosoitteen. Koska homman joutunee toistamaan useamman ovulaation aikaan, olisi eduksi jos asut Länsi- tai Keski-Suomen alueella.

13

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisihan tuota siemennellä mikäli tarvista jollakulla olisi..
      Palstoilla en välitä käydä dialogia. Nimimerkin kautta tavoittaa.

• Olen päälle viisikymppinen mies Etelä-Suomesta. Sukulaisistani geeniperimää ajatellen löytyy akateemista väkeä, kuin myös olympiatason urheilijoita. Erosin 20 vuotta sitten lääkärivaimostani, emmekä ehtineet lasta saada. Eron jälkeen muutama pitkä suhde eivät kumppanin iän ja heidän lapsiensa vuoksi enää mahsollistanut oman lapsen saamista. Olen avoin kaikille mahdollisuuksille,

• Anonyymi

Mieshän on aina elatusapu velvollinen jos nainen sitä jälkeenpäin vaatii. Ei kai ny kukaan mies noin tyhmä oo etteikö tota tajua.

• Anonyymi

Voisimme hoitaa asian siten, ettei miehen henkilöllisyys tule tietooni.

• Anonyymi

Kyllä Suomeen lapsia tarvitaan, jos itse vain olet lapsi ajatuksestasi varma niin toki apuja tarjoolla siihen.
        Olen samanikäinen ja kaikinpuolin hyvässä kuosissa.
        -A

• Anonyymi

Elämästäni puuttuu vain lapsi. Kyllä

• Laitteleppa viestiä ja katsotaan

• Anonyymi

Olen henkisesti ja fyysisesti terve heteromies. Kykenen-/ haluan kantaa asioista vastuuta. En halua lähteä soitellen sotaan, vaan ensiksi odotan saavani varmuuden siitä että vastapuoli on kaikinpuolin kunnollinen ihminen ja sovelias geeneistäni lähtevän lapsen äidiksi. Olen valmis auttamaan-kyllä. Yksi motiiveistani on geenien jatkuminen. Vähintä, miten olisin valmis kantamaan vastuuta ja kantamaan korteni kekoon, on osallistuminen maksuihin, mutta myös yhteiselämä saattaisi tulla kyseeseen. Kovasti mietin sitä, et kenelle olen jättämässä runsaan varallisuuteni kun se aika koittaa. Miten saisin yhteyden juuri sinuun, joka olet se yhteistyökykyinen, oikea ja etsimäni?

• Vaikutat kiinnostavalta. Toivoisin myös parisuhdetta. Laita viestiä nimimerkin mukaiseen sähköpostiin täällä.

• Moi!
      Olen terve ja luotettava suomalainen mies. Autan mielelläni. Ota yhteyttä. Aloitetaan vaikka heti. Nimimerkin mukainen email käytössä

• Anonyymi

kohdusta suoraan eläkkeelle saavutus sekin

• Laita viestiä. Voimme harrastaa kimppa kivaa ja lupaan siittää

• Anonyymi

Oletko jo löytänyt sopivan luovuttajan?

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4433
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3108
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2864
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2645
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2509
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2357
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2255
    8. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2244
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2015
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe